LilleMy1989 Skrevet 10. juli 2015 #421 Del Skrevet 10. juli 2015 <3 prøvepsykose <3 Jeg er tidligst 8 dpo (temp ikke helt enig med seg selv) og synes at jeg har symptomer allerede. Varm/svett, litt oppblåst av og til. Men best av alt, STIKNINGER I DAG!!!!!!!! Det VET jeg at jeg hadde sist. Vi er heeelt sikkert gravide!!!! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. juli 2015 #422 Del Skrevet 10. juli 2015 Og selvfølgelig var det festeblødning. Jeg har hvertfall aldri spottet mellom EL og TR.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juli 2015 #423 Del Skrevet 10. juli 2015 Dette blir fryktelig spennende å følge med på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. juli 2015 #424 Del Skrevet 10. juli 2015 Himmel, så spennende det ble her inne da!! Jeg krysser det som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 10. juli 2015 #425 Del Skrevet 10. juli 2015 Åh, dette blir spennende! Heia, heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. juli 2015 #426 Del Skrevet 10. juli 2015 Guri land, så spennende det var her da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #427 Del Skrevet 11. juli 2015 Beklager jenter, må ta fra dere spenningen. Total negativ el-test på morgenurin, så da har vel egget bare prøvd å feste seg uten å lykkes. Merker det på hele kroppen. Den er som normalt. Kun litt stikninger i går, men det kan jo ha andre forklaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 11. juli 2015 #428 Del Skrevet 11. juli 2015 Spenningen er definitivt ikke over! For det første er ikke el-tester helt til å stole på. Jeg har feks fått nesten positive el-testet like før TR meldte sin ankomst. Jeg trodde selvsagt jeg var gravid siden jeg også fikk positive el-tester når jeg var gravid, men lærte i stedet at det faktisk er tilfelle at el-tester ikke er helt til å stole på slik Google hevdet. For det andre skal det være nok hcg i urinen til at en g-test slår ut før en el-test slår ut. For det tredje er det vanlig å ikke ha noe særlig med symptomer så tidlig. Jeg hadde feks bare vanlige pms-symptomer når jeg fikk positiv test sist. Så det så! Det er bare å være optimistisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #429 Del Skrevet 11. juli 2015 Spenningen er definitivt ikke over! For det første er ikke el-tester helt til å stole på. Jeg har feks fått nesten positive el-testet like før TR meldte sin ankomst. Jeg trodde selvsagt jeg var gravid siden jeg også fikk positive el-tester når jeg var gravid, men lærte i stedet at det faktisk er tilfelle at el-tester ikke er helt til å stole på slik Google hevdet. For det andre skal det være nok hcg i urinen til at en g-test slår ut før en el-test slår ut. For det tredje er det vanlig å ikke ha noe særlig med symptomer så tidlig. Jeg hadde feks bare vanlige pms-symptomer når jeg fikk positiv test sist. Så det så! Det er bare å være optimistisk!! Mååååtte jo ta en el-test til da jeg ble så forbanna på den forrige og den fikk jeg en svak strek på slik som i går, så hva enn de strekene betyr så stoler jeg ikke på dem lengre Her er hva som indikerer et håp: - Lysrosa på papiret ca. 1 uke etter antatt EL - Stikkinger i magen og høyre lysken - Har hatt noen reale frysebyger de siste tre kveldene - El-tester skal man ikke stole på i fht gravidtet Hva som dreper håpet: - Om EL-testen faktisk indikerer graviditet så den har jo ikke blitt sterkere fra i går. - Ikke ømme bryster, mensensmerter eller andre sterkere symptomer Så, jeg veksler i psykosen fra likeglad, til sint på kroppen, til spent og forhåpningsfull. Alt ved det normale med andre ord. Takk for oppløftende ord forøvrig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #430 Del Skrevet 11. juli 2015 Skjedde meg noe sært. Skulle sette meg opp i fra liggende og fikk en akutt smerte på høyre side av magen, langt nede mot lysken. Som et knivstikk. Jeg skrek faktisk til. Smerten føles veldig kjent ut. Hadde jeg det som gravid mon tro? Noen andre som hadde dette når dere var (evt er) gravid? Det skjedde altså i det jeg reiste meg opp, som om jeg strakk noe langt inne i magen. Har også mer rosa på papiret. Usikker på hvordan jeg skal tolke det. Håper ikke IKM kommer litt for raskt på meg. Forskjøv forrige syklus med pergo, så kan være den er litt ustabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. juli 2015 #431 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg kan ikke si du har tatt fra oss spenningen akkurat! Her er det jo i aller høyeste grad spennende enda!! Den smerten du beskriver får jeg innimellom rundt El, men det er jo utelukket i ditt tilfelle ... Så da håper jeg det er en beslektet preggovariant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #432 Del Skrevet 12. juli 2015 Negativ GT i dag. 10 dpo. Fikk den berømmelige skyggestreken (som definitivt er grå). Var en billigstrimmel. Tar nok tester hver dag frem til IKM kjenner jeg meg selv rett nå. E Kjenner meg ikke særlig gravid, men det finnes alltid håp i et hengende snøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #433 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg kan ikke si du har tatt fra oss spenningen akkurat! Her er det jo i aller høyeste grad spennende enda!! Den smerten du beskriver får jeg innimellom rundt El, men det er jo utelukket i ditt tilfelle ... Så da håper jeg det er en beslektet preggovariant! Mener jeg hadde slike vondter når jeg var gravid sist, men kan huske feil. Åååh, gravid. Det var faktisk veldig koselig å være det (rent bortsett fra at det er så syyyykt lenge og man må passe på kaffeinntaket, en god del mat man ikke kan spise, kjøttet må totalgjennomstekes og fornærmes, og ikke et eneste glass vin på nesten ett år.... sukk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #434 Del Skrevet 12. juli 2015 Æsj. Bittelitt spotting til. Jeg tror syklusen min er på bærtur etter forskyvingen med primalut og jeg får nok mensen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 12. juli 2015 #435 Del Skrevet 12. juli 2015 Neeeeeei, så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. juli 2015 #436 Del Skrevet 12. juli 2015 Har jeg lagt inn spor her før? Om ikke; her vil jeg definitivt følge! Har lest om mange som har spottet litt i dagene før IKM og vært gravide, så her er ikke håpet ute enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. juli 2015 #437 Del Skrevet 12. juli 2015 Mener jeg hadde slike vondter når jeg var gravid sist, men kan huske feil. Åååh, gravid. Det var faktisk veldig koselig å være det (rent bortsett fra at det er så syyyykt lenge og man må passe på kaffeinntaket, en god del mat man ikke kan spise, kjøttet må totalgjennomstekes og fornærmes, og ikke et eneste glass vin på nesten ett år.... sukk). Jeg elsker jo kaffe og vin og spekemat og alt som er syndig jeg, så akkurat det er faktisk skikkelig kjipt å gi opp! Hvis jeg ikke blir gravid denne måneden skal jeg direkte på festival og pimpe vin en hel helg! Men det virker innmari koselig å være gravid også, til tross for alt som følger med. Jeg gleder meg i alle fall til mage og vagging og hele pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. juli 2015 #438 Del Skrevet 12. juli 2015 Det kjedeligste er å måtte holde seg unna alkohol når man er i dpo land synes jeg. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid engang, men må hele tiden takke nei til god vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. juli 2015 #439 Del Skrevet 12. juli 2015 Det kjedeligste er å måtte holde seg unna alkohol når man er i dpo land synes jeg. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid engang, men må hele tiden takke nei til god vin Jeg er UENDELIG enig med deg. Da har man liksom ikke en grunn heller ... På en måte. Holder dere dere unna andre ting også i DPO-land? Spekemat, salami, ost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. juli 2015 #440 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg er UENDELIG enig med deg. Da har man liksom ikke en grunn heller ... På en måte. Holder dere dere unna andre ting også i DPO-land? Spekemat, salami, ost? Jeg har vært forsiktig med matvarene også. Har spist litt salami, men det var da det ikke var andre alternativer igjen og jeg var sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå