Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Oi, har du lagt deg inn i IKM-tråden for Juli? Spennende! :hoppe:

Dersom oppussingen går som planlagt fremover så håper jeg på å legge meg inn etter hvert jeg også :nigo:

Så spennende med jobbintervju!! Når skal du inn på intervju?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, har du lagt deg inn i IKM-tråden for Juli? Spennende! :hoppe:

Dersom oppussingen går som planlagt fremover så håper jeg på å legge meg inn etter hvert jeg også :nigo:

Så spennende med jobbintervju!! Når skal du inn på intervju?

Ja, kom inn i tråden!! :)

Han måtte komme tilbake til meg. Logistikkmessig var det litt trøblete med å få alt til å gå opp i opp, siden det er to runder. Trolig om halvannen uke, får vite neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

*abonnere*

Hei og velkommen :hallo:

Heier litt her jeg  :danse:  :danse:  :danse:  :blomst:

Takk, dette blir spennende fremover. Håper din nå melder sin ankomst ASAP altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Intervju vet jeg neste uke, bryllup skal jeg definitivt skrive om på bloggen her inne og jeg er i dag 2 dpo om min Woman-app er korrekt. Siste dag i paradis før vi drar hjem i morgen. Vært en fantastisk bryllupsreise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok. 4 dpo. Ingen symptomer. Kanskje litt tidlig forøvrig (haha), men alt er her ved det normale (kjedelig nok). Tror jeg testet 12 dpo, så mandag morgen om åtte dager.

Hjertelig hilsen frk. Særdeles Utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo, og ikke engang et bittelite minisymptom. Spent på om det har klaffet eller ikke denne perioden. 7 dager igjen til testing. Det burde jo gå kjempefort med tanke på hvor utålmodig jeg kan være, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som iallefall har begynt prøvinge. Her er min kjære fast bestemt på at vi må være ferdige å pusse opp og flyttet inn før vi starter. Og rasjonelt sett er jo ikke det så dumt, det et bare det at jeg vil stare NÅ!!! :rasende::ler:

Blir ikke helt klok på syklusen min heller. Dvs. den er ganske så regelmessig, men ikke lik som før jeg fikk tassen. Før så hadde jeg feks knallsterke el-tester et par dager, mens nå så har jeg en kort Lh-topp og er heldig hvis jeg tilfeldigvis tester innenfor de få timene toppen varer.

Syklusen er annerledes enn før på flere andre områder også, så mens min kjære er sikker på at det skal klaffe like fort som sist er jeg redd ting kommer til å ta lengre tid denne gangen. Vil ikke dele alt dette med han heller da jeg er redd det ikke akkurat er sexfremmende at han vet om tester, slim og fandens oldemor :fnise:

Men nok om meg! Hvordan gikk bryllup, bryllupsreise og flytting?

Digger forresten kjolen din! Utrolig fin og tidløs 😍

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som iallefall har begynt prøvinge. Her er min kjære fast bestemt på at vi må være ferdige å pusse opp og flyttet inn før vi starter. Og rasjonelt sett er jo ikke det så dumt, det et bare det at jeg vil stare NÅ!!! :rasende::ler:

Blir ikke helt klok på syklusen min heller. Dvs. den er ganske så regelmessig, men ikke lik som før jeg fikk tassen. Før så hadde jeg feks knallsterke el-tester et par dager, mens nå så har jeg en kort Lh-topp og er heldig hvis jeg tilfeldigvis tester innenfor de få timene toppen varer.

Syklusen er annerledes enn før på flere andre områder også, så mens min kjære er sikker på at det skal klaffe like fort som sist er jeg redd ting kommer til å ta lengre tid denne gangen. Vil ikke dele alt dette med han heller da jeg er redd det ikke akkurat er sexfremmende at han vet om tester, slim og fandens oldemor :fnise:

Men nok om meg! Hvordan gikk bryllup, bryllupsreise og flytting?

Digger forresten kjolen din! Utrolig fin og tidløs

Føler også syklusen min er annerledes. Den er ikke like "perfekt" lengre og EL ankommer når den selv vil :hoho: Vet jeg hadde EL på bryllupsreisen grunnet klassiske symptomer, men om jeg er 2 dpo, 5 eller 7 aner jeg ikke. Her overrasket min mann meg ved å si at han faktisk ønsket å vite når EL er siden han vil at vi skal klare det på ett av de første forsøkene. Sier han forstår mer hva det betyr denne gangen enn sist gang, så kanskje din også vil forstå litt mer om hva som står "på spill" om du forklarer i klartekst?

Sitter på mobilen så blir kort oppsummert: bryllupet var helt enestående. Flott vær, flotte folk og særdeles flotte omgivelser. Rørende taler og god stemning. Jeg danset til klokka var halv tre på natta. Var helt rusa, uten å ha drukket noe særlig. Vi tok med den gode stemningen videre på bryllupsreisen og det ble superromantisk luksusreise (her overrasket min mann meg da han egentlige ikke er typen til å bo på svindyrt hotell, han som fikset alt altså) til Biarritz. Hovedstaden for kulunariske opplevelser i Fankrike. Spiste på ekstremt gode (og alt for dyre) michelinguideresturanter og veltet oss i vin og andre godsaker hver dag.

Flyttingen har gått bra, men har innsett at vi må bruke 2-3 år på oppussing. Bad og kjøkken er ok, resten må tas litt pø om pø. Tror det kommer til å bli dritbra når alt er ferdig:)

Og takk for kompliment av kjolen. Gråt nesten en skvett da jeg tok den av. Følte meg så utrolig flott i den. Helt riktig for meg:)

Forresten - symptomfreaken har tatt overhånd. Løper på do hele tiden og veldig tørst. Også veldig trøtt, men deeet handler nok mest om lite søvn i natt, enn noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Følger med her jeg. Har en liten en på 15 måneder og begynner også prøvingen på nr to nå (sånn ca nå hvertfall, vil gjerne ha junibarn neste gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Følger med her jeg. Har en liten en på 15 måneder og begynner også prøvingen på nr to nå (sånn ca nå hvertfall, vil gjerne ha junibarn neste gang)

Hei og velkommen :)

Hvordan ligger du an i syklusen? Har dere nettopp startet eller er du i dpo-land som meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen :)

Hvordan ligger du an i syklusen? Har dere nettopp startet eller er du i dpo-land som meg? :)

Jeg aner ikke :fnise: Fikk første mens etter Cerazette-slutt for snart fem uker siden, så fikk jeg vite om en jobbtur jeg har veldig lyst å være med på så da skulle vi utsette hele greia litt, så slurva vi med prevensjon og jeg tok angrepille, så blir antakelig turen utsatt til neste høst så da lar vi det bare stå til, og her sitter jeg og aner ikke hva som skjer. Forrige gang vi prøvde hadde jeg 40-dagerssykluser de første månedene, så mulig det blir det nå også. Eller så har kanskje angrepilla klassa til noe. Det eneste jeg vet er at jeg hvertfall ikke er gravid :) Men vi begynner nok ordentlig prøving neste syklus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke :fnise: Fikk første mens etter Cerazette-slutt for snart fem uker siden, så fikk jeg vite om en jobbtur jeg har veldig lyst å være med på så da skulle vi utsette hele greia litt, så slurva vi med prevensjon og jeg tok angrepille, så blir antakelig turen utsatt til neste høst så da lar vi det bare stå til, og her sitter jeg og aner ikke hva som skjer. Forrige gang vi prøvde hadde jeg 40-dagerssykluser de første månedene, så mulig det blir det nå også. Eller så har kanskje angrepilla klassa til noe. Det eneste jeg vet er at jeg hvertfall ikke er gravid :) Men vi begynner nok ordentlig prøving neste syklus.

Aha, skikkelig hormonkrøll forstår jeg. Da blir det veldig spennende når syklusen stabiliserer seg. El-tester du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skikkelig hormonkrøll forstår jeg. Da blir det veldig spennende når syklusen stabiliserer seg. El-tester du?

Nei, tenkte å prøve uten først. Forrige gang ble jeg gravid i pp3, så om vi bruker lenger tid denne gangen kjøper jeg nok el-tester.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, tenkte å prøve uten først. Forrige gang ble jeg gravid i pp3, så om vi bruker lenger tid denne gangen kjøper jeg nok el-tester.

Har kjørt en syklus uten el-testing og merker at kontrollbehovet i meg blir helt mentalt forstyrret av det :hoho:. Er rett på el-testing igjen neste periode for da vet jeg i det minste hvordan jeg faktisk ligger an i dpo-land  :plystre:

Skriver neste periode for min må-gå-på-do-hele-tiden-symptom er totalt fraværende i dag. Tror jeg må teste til helgen, selv om jeg sikkert er for tidlig ute. Har dette overaktive kontrollgenet, paret med en usunn mengde nysgjerrighet som gjør seg gjeldende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må-gå-på-do-hvert-20-minutt er tilbake. Kan ikke ha sammenheng med vanndrikking altså. Ellers rar i magen, ikke noe annet.

Føler jeg har for lite symptomer, men så sjekket jeg appen og jeg er 5 dpo.... ikke 6. Og kanskje til og med mindre, om eggløsningen ble forsinket. Og da er det i hvert fall helt bak mål å ha "symptomer" :hoho:

Jeg hadde helt glemt hvor tullerusk man blir man prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig var det ironisk ment det om vanndrikkingen, jeg gikk nok på do grunnet hyppig inntak av vann :ler:

Føler ikke at jeg kan være gravid. Mener å huske stikkinger og smerter i livmoren sist, som om mensen var på vei, men det er så langt fraværende. Selvfølgelig så er det kanskje litt tidlig å uttale seg om EL ble forsinket, da er jeg ikke særlig langt ute i dpo-land i så fall.

Blir det en pp2-runde er jeg glad jeg skal teste etter EL, så slipper jeg å lure så fælt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temping <3 Veldig fint (hvis kroppen oppfører seg da). At man blir gal ja?!?!?!? Helt tullerusk, men jeg hadde "symptomer" fra 2 dpo sist (mensmurringer) og synes det kjennes litt slik ut nå *håp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...