Gå til innhold

Lykkelig!!

pondusa

Anbefalte innlegg

Nå er jeg virkelig utålmodig!!

Har nettopp snakket med Litle og hun fikk en GUTT i natt!!!! Skal i morgen en snartur å hilse på dem!!

Ellers har jeg labbet rundt i byen i flere timer, handlet en bukse og en topp på H&M. Typisk at de nå skal få inn litt pene mammaklær!!

Nå skal jeg bake brød og kanskje støvsuge leiligheten, så blir det vell sofaen resten av kvelden. Alle venninnene mine er reist bort i helga, så det er stusselig å sitte her. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Hei Vera!

Hvordan går det? Lei nå eller? Begynner jo å lure nå da, du har jo ikke vært her siden lørdag, og det er leeeenge det så nært fødsel!! Krysser fingre og tær og mere til for at det nærmer seg slutten!! :lol:

mange lykke til klemmer

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungt!! Trøtt!! Lei!!!

Joda, jeg er her fortsatt. Men nå begynner det å nærme seg. Nå kommer sambo hjem senest mandag, så etter det har jeg sagt til babyen at den er hjertelig velkommen...

Får bare mer og mer kynnere. noen begynner å bli vonde også. Er ikke tvil om at det er noe i gjære. Skal på kontroll i morgen, så det blir spennende!!!

Klem Vera, T-10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungt!! Trøtt!! Lei!!!

Joda, jeg er her fortsatt. Men nå begynner det å nærme seg. Nå kommer sambo hjem senest mandag, så etter det har jeg sagt til babyen at den er hjertelig velkommen...

Får bare mer og mer kynnere. noen begynner å bli vonde også. Er ikke tvil om at det er noe i gjære. Skal på kontroll i morgen, så det blir spennende!!!

Klem Vera, T-10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungt!! Trøtt!! Lei!!!

Klem Vera, T-10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ville bare stikke innom for å si at jeg krysser fingrene for at det skjer noe snart! Du får holde oss oppdatert!!

Takk for at du sjekket opp om dr skottheim... gruer meg litt, men det går nok bra.

snakkes!

koz.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Vera :D

Jeg lurer jeg lurer... på om det har skjedd noe, synes det er mystisk stille i dagboka di. Uansett håper jeg at du har det BRA, og om det ikke har skjedd enda ønsker jeg deg LYKKE TIL!!! :enig_animasjon:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Her er det mystisk stille... Jeg er så spent at jeg bare MÅTTE inn og sjekke her... Hun lurer oss sikkert bare!

Men uansett hva du driver med Vera så håper jeg du har det bra og gir oss en lyd snart. Vi er en gjeng som venter på info...

:ler::ler:

mange klemmer fra

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vera!

Hvordan går det så med den ventende?? Her venter jeg masse. Begynner p bli ganske utålmodig nå, spesielt etter å ha blitt lurt flere ganger nå.. Jajaja!! Men han kommer nok snart :)

Klem fra Sessa T+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi VERA!

Nå lurer jeg fælt må om det har skjedd noe..... Håper vi får en oppdatering iallfall. Spennende å følge med på hvordan det går med alle herinne.

Det er jo ikke mange dager til termin, så om du ikke allerede har fått så er du vel ganske lei kan jeg tenke meg :)

Lykke til iallfall!

God klem fra viwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Nei, det har ikke skjedd noe enda! Er bare jeg som har problemer med å logge meg inn. Pc`n vil ikke godta passord, så jeg må få nytt hver dag...

Ellers har jeg kynnere, litt vonde og en del mensmurring. Nærmer seg jo termin, men jeg er forberedt på å gå på overtid.

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og slappe av litt!!

Ps. Skal være flink å oppdatere dere nå, artig at dere følger med!!

Vera, T-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-2 oppdatering:

Her har altså slimproppen gått. Det startet i går morges, med noe blankt slim. Stoppet utover dagen, men i morges var det en real klump igjen. Og denne gangen var det blod i den!! Ble så oppgira at jeg ringte mamma, og hun hadde formiddagsbesøk av naboen, som er jordmor. Måtte bare spørre da, og det kan gå 1-21 dager til fødsel. Men når den var blodig, var det større sjanse for at det går få dager!!!

Ellers har jeg hatt min første våken natt pga. vonde kynnere. Har jo sovet som en stein helt frem til nå.

Kynnerne har fortsatt hele dagen, kommer i skikkelige tak. Har begynt å bevege seg rundt og nederst i ryggen. Kanskje er det på grensen til å bli rier snart?? "håpe, håpe"

Vel, nå skal jeg slappe av litt.

Klem vera, T-2.

Blir spennende med legekontroll i morgen, kanskje blir det siste kontroll??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: GO VERA GO VERA!!!! :hoppe::hoppe:

SÅÅ moro!!!

Lykke til da, og jeg gleder meg til oppdatering. Håper atl går fint og greit og at du snart er HELT ferdig og med en liten stjerne i armene!!

Mange klemmer fra

Magnhild :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE MED JENTA.

Da jeg leste at slimproppen hadde kommet regent jeg vel med at det ville skje snart, selv om det kan gå en del dager.

Slimproppen kom på meg 4 timer før jenta mi var født, da hadde jeg ikke hatt antydning til veer og det var bare så vidt vi nådde inn til sykehuset da vi forsto alvoret. Hun kom 15 min etter at de hadde tatt rutinesjekken på meg og press riene kom før jeg i det hele tatt var instalert på et rom.

Men det var deilig at det gikk så fort.

Hvordan utartet din fødsel seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...