Gå til innhold

Lykkelig!!


pondusa

Anbefalte innlegg

hei Sessa, takk for tipset!

problemet er at jeg skriver, og når jeg skal sette inn smiley og den havner på neste linje, forsvinner hele teksten unntatt smilyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det vere noe i oppsettet ditt som gjør det da kanskje? Hvis d går inn på profilen din og kikker, aksn det jo kanskje være noe der som "bug'er litt? :) Kommer gjerne med fler tips om nødvnsig jeg vet du!

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg alltid kan regne med deg, Sessa!! :ler:

Var inne på profilen og der sto det i en boks ganske langt ned noe med oppsett. Den sto på Sub silver, jeg forandra til kvinneguiden. Og så ordna jeg tidsregninga, sto på afrika tid eller noe sånt. :hoho:

Nå får vi se om det hjelper da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk alltid signatur: Ja

BBCode alltid tillatt: Ja

HTML alltid tillatt: Ja

Smil alltid tillatt: Ja

Sånn står det hos meg i alle fall! :) Ellers får vi jo se om innstillingene dine har hjulpet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vera :)

Lenge siden jeg har skrevet i dagboka di nå... :oops:

Har sittet her og lest litt, og måtte bare si at jeg falt for det brevet du skrev til lille pitteliten :) Kjempefint!

Jeg kjenner igjen følelsen av å lure på hvem den lille er...og lurer på hvordan det blir uten magen ;)

( Har forresten sett det flotte magebildet ditt! )

Jaja, jeg sitter oppe på natta igjen...leste nettopp i dagboka mi at du også sliter med sovinga. Skulle vel ha lest til eksamen istedenfor å sitte her nå - men det gidder jeg ikke ;) Pc-en frister mere når jeg først er oppe og vaker.

Hva er det du har eksamen i til jul?

Syns du det går greit å fungere som student/gravid?

Jeg sliter litt, henger en del etter pga mine svangerskapsplager. Men det skal nok gå greit, ser at flere har en del ugjorte oppgaver av de ikke-gravide i klassen ;) Så jeg er nok ikke alene, heldigvis.

Du får kose deg videre med Pitteliten, og håper at kjæresten kommer hjem snart!

Klem fra Zafir og Lillebror 28+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Vera!

Takk for hilsen i dagboka mi.

Ja, det er alltid hyggelig å gå ut og spise, og det var skikkelig artig å pynte seg og dra ut og kose seg skikkelig. Vi var på Taste cuisine, det er vel de samme som driver Lysthuset tror jeg. Veldig bra mat, hyggelig service alt å anbefale!! Du får ta med deg mannen og kose deg litt oppe i all eksamensstria! bon apetit!

Koz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så satt jeg her alene da. :cry:

Sambo fikk desverre ikke ta tidlig juleferie, han tror han kommer til neste helg. Snakket med han i kveld og da var det meningen at han skulle reist hjem i dag på en liten overraskelsestur. Han rakk ikke flyet fra Tromsø! :evil:

Jeg hadde nok blitt spinnvill dersom han plutselig hadde kommet hjem i dag!! :hoho:

Ellers er alt som vanlig, bare en dag (siden klokka er over 12) til vi er fullgåtte 30 uker!! :ler: Kan nesten ikke tro at det er sant!

Skulle til byen i dag og se om jeg kunne finne noen julegaver. Forvillet meg inn på H&M sin barneavdeling, og jeg kom hjem med:

- 1 ullbody str 56

- hvitt fleece sett bestående av lue, votter og sokker

Pitteliten må jo ikke fryse de 2 minuttene det tar å kjøre hjem fra sykehuset!

:hoho:

Hadde forresten en helt syk drøm i går når jeg lå på sofaen og sov middag. Drømte og planla når vi skulle gå i gang med å lage nr 2!! Tror jeg kom frem til rundt juletider 2004 før jeg våknet!!! Da ville det bli ca 2,5 år mellom dem!

Hilsen vera og pitteliten som skal legge seg nå. Pitteliten er vel ikke så liten lenger, i følge kalenderen skal h*n være 37 cm og ca 1300 g!!

Nattaklem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI ER 30 FULLGÅTTE UKER!!!

Sitter her og har hatt en fin dag. Startet med en liten tur i en bhg hvor jeg har gjort noen observasjoner til et skolearbeid. Kom hjem rundt 10, leste litt til eksamen, sov litt på sofaen, leste litt mer.

Fant ut at kanskje jeg skulle invitere noen på fredagspizza. Fikk napp hos to venninner, så da måtte vel leiligheta fikses litt. Vasket bad, stue og kjøkken, samt støvsuga/moppa gangen!! (litt sliten etterpå...)

Men da kommer jo det beste, jeg gikk på badet og skulle dusje. Tok litt kroppspeeling, ansiktsmaske og hårkur. Følte meg som et nytt menneske når jeg kom ut derfra!!

Så var det på butikken for å handle litt, tok med noen flasker som skulle pantes..(ble pantet flasker for 200,-)

Vel hjemme slappet jeg av med litt religionslesning, før jeg fikk besøk kl 20. Her har vi da sittet og kost oss med pizza, potetgull og mandariner!!

Skal snart legge meg, måtte bare få med dagens(eller kan vi si gårdagens?) lille jubileum og milepæl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dine fullgåtte 30 uker Vera!! :D

Jeg tror du hadde en fabelaktig herlig dag igår!!!!! Misunner deg litt den faktisk. Ønsker deg lykke til videre og håper du får beholde energien din!

Kos og klem fra Sessa 30+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!!

Skulle vel egentlig sitte å lese religion eller pedagogikk nå, men har mistet all motivasjon. Hva er det med meg egentlig?? Jeg pleier da å jobbe jevnt å trutt, og lese iherdig til eksamener.. 8)

Jaja, skal sette meg ned nå, måtte bare lese noen dagbøker og oppdatere meg litt. :lol:

Må bare fortelle noe morsomt. Pratet med mamma i går, jeg sendte magebildene på mail nedover til dem og de hadde sett dem. Pappa hadde utbrutt da han så bildene: "Jøss for en mage!! Nå må hun vell ikke vokse mer.." :hoho: Er så søt pappan min.. Skal bli deilig å reise hjem, har ikke sett dem siden tidlig i oktober.. :cry:

Nå er det bare en uke til sambo kommer hjem, det skal bli det deiligste på jord!!! Savner så mye å ligge i armkroken hans og bare kose. Dessuten lukter han så godt!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til sambo kommer hjem!! :hoho:

Snakket med han i går kveld, og da sa han at han mest sannsynlig kommer hjem med fly fra Tromsø torsdag kveld!! :ler::ler: "Hopper av glede på gulvet". :hoho:

Ellers sitter jeg bare her og leser til disse f........... eksamene. Skal være så glad når de er overstått! Er litt vanskelig å lese da, for jeg tenker bare på sambo hele tiden.. :hoho: og ikke får jeg sove på natten heller!!

Er det dette som er så bra med å ha sjømenn til kjæreste, man blir opp i skyene nyforelsket når de endelig kommer hjem!! :wink:

Han har tross alt vært borte i 5 uker da... :cry:

Nå skal jeg snart dra å møte kollokvie gruppa og gjøre en siste innspurt til eksamen.

Blir nok ikke så mye lesning på torsdagskvelden, nei..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse med lykke til på eksamen, og så håper jeg at du koser deg glugg når din kjære endelig kommer hjem. Nå er det ikke lenge til vi har de så nurkene i armene våre nei. Takker så masse for hyggelig innlegg i dagboken min også :)

Kos og klem, Sessa 31+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og er mett, tung og en smule søvnig. Sambo disket opp med biff, soppstuing og fløtebakte poteter til middag. :D Han kom hjem på torsdag ettermiddag og det var bare så deilig!! :ler:

Den hormonklumpen som jeg er blitt, sto på flyplassen og så flyet lande mens tårene bare trillet. Var så glad for å ha han hjemme igjen! :D

Hadde også eksamen i går, det gikk fint tror jeg. Fikk oppgaver som jeg kunne svare på og jeg satser på en god karakter.. :hoho: det blir verre med den på tirsdag, sitter her og skal egentlig lese til den nå..

Går topp med formen og magen, men jeg har begynt å få ubehagelige kynnere nå. Det er nesten som at jeg gisper hver gang de kommer, og det er rimelig ofte nå..

Gullongen ligger enda i tverrleie, og sparker ut på min venstre side. her om dagen greide jeg å holde foten fast, og da ble det chicago der inne kan du tro!!!

:hoho: H*n ligger også å presser seg helt ut, så magen er steinhard nesten hele dagen.

På torsdag skal vi på kontroll igjen, er spent på hvor mye magen har vokst. Mistenker at den ligger bra over gjennomsnittet nå,

ifølge uoffisielle målinger foretatt på badgolvet hjemme.....

Sambo kjøpte forresten fotoapparat i byen i går, det nyeste til Olympus. Het noe med mju:V. Han er nå så snill!!!!!

I dag startet vi på uke 32!!!!!!!!!! Nå er det ikke lenge igjen!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei på dåkker...

kor d går? hær e d full fart døgnet rundt. h*n e jo tullat inni dær! hihi..men e så deili å kjenne sparkan å vete at snart ligg h*n i arman mine!! jippi!! e 33+2 uke på vei no. nei, no ska æ å kjøpe julegave tell dæ.. :wink: Snakkes da

Kos å klæm Litle og Turbo-Nurket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var jeg ferdig med eksamene, nå er det bare juleferie. :ler:

Ellers ser det ut til at det kanskje blir ny bil på oss!! Håpe, håpe..

Får besøk nå, skal spise deilig sjokoladekake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tall fra jordmorkontroll:

Uke: 31+6

Vekt: 88,5 (vann!! )

BT: 114/84

Hb: 12,9 (kan trappe ned på jerntbl. )

Urin: Neg

Ødem: 1 , buhuu har fått vann...måtte ta ringen i smykke i går..

Leie: Hadde lagt seg med hodet godt ned i bekkenet, bevegelig. Føttene buler ut på venstre side..

Hjertelyd: 136 s/min

Symfysemål: 29 cm, helt fint!!

Alt var kjempefint, og jordmor skrøt av den fine magen min!!

Gullongen er lang og tynn, og lager MYE liv!!

Nå er det fødselsforberednede kurs 17. 12 og ny jordmortime 3. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei på dåkker...

Så, står bare bra tell? Så bra.. :) Har også samling den 17.12.. Ska bi innteresangt å være me på.. Lure bare på en ting...ska vi ta oss en dag å fær på sykhuset å se om vi får ei lita omvisning, eller tar dæm d i førrbindelse me samlinga?

Jaja, da va d leggetid førr oss 2 små søte.. :blunke:

Kos Litle å Turbo-Nurket 33+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med juleferie!!

Tusen takk for tanker og hilsen i dagboka mi! Så var det en strek som ikke betydde noe gitt.. så julegave ble det ikke... men venter EL-på julaften :lol: av alle ting.. så vi får se!!

Følger med dere begge to!! Bra at alt så så bra ut hos jordmora!!

Ha en fin helg! (jeg for min del håper på snø i helga... det blir liksom så mye koseligere da!!)

Koz.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering før jeg tar juleferie. :ler:

Nå er det bare 3.5 time til vi skal på fødselsforberedende kurs hos jordmora. Jeg gleder meg, sambo er mer betenkt. Stakar, han vet vel ikke helt hva det går ut på. Heldigvis blir det 5 andre menn der, kanskje kan de prate litt og roe hverandre ned. :wink:

Ellers er formen på topp, gullongen er turbo for tiden. Hadde et par timer i natt hvor h*n skikkelig sparket til og sjarmerte pappan, som bare ble liggende å le. :hoho: Ingen av oss fikk sove, ble bare liggende å kose med magen..

Fikk også senga og vippestolen i går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vera!

Tar du juleferie fra nettet også? Jeg ønsker deg i alle fall en riktig god jul :D Håper du koser deg masse!

Kos og klem fra Sessa 33+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...