Gå til innhold

Trondheim

Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Men det hadde vært kjekt å vite hvor og når om ikke så lenge hvis det blir noe, siden jeg må kjøre et stykke for å komme inn til byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nok dessverre stå over denne gangen... Har klart å ramle av hesten å slå forderva halebeinet og muligens en liten hjernerystelse. Så i kveld blir det nok sidelengs på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som blir med da?

Håper deg går bra Kristine :) Måkke falle av hhester jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Noen som er impulssosiale idag ? :) Har plutselig en vid åpen dag og lei av å sitte inne, venner er selvsagt på ferie eller reist bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bortreist nå i sommer, men kommer tilbake i midten/slutten av august og da vil jeg gjerne være med å finne på noe :)
Studerer på NTNU, men flere og flere av de gode vennene mine har flyttet vekk fra byen. I sommer flytter enda 2 veldig gode venner, så jeg har lyst å skaffe meg flere bekjentskaper og venner i Trondheim :)
Er med på det meste. Liker brettspill, pubkvelder og uteliv, cafe, gå turer, kino...

Jeg er forresten 26 år

Endret av Chilinøtta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bortreist nå i sommer, men kommer tilbake i midten/slutten av august og da vil jeg gjerne være med å finne på noe :)

Studerer på NTNU, men flere og flere av de gode vennene mine har flyttet vekk fra byen. I sommer flytter enda 2 veldig gode venner, så jeg har lyst å skaffe meg flere bekjentskaper og venner i Trondheim :)

Er med på det meste. Liker brettspill, pubkvelder og uteliv, cafe, gå turer, kino...

Jeg er forresten 26 år

Så bra, jeg vil også være med :) Hvor er du fra, og hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, jeg vil også være med :) Hvor er du fra, og hva studerer du?

Endret av Chilinøtta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra vestlandet og studerer psykologi :) Hva med deg; studerer du? Godt mulig du har skrevet det før, men jeg har ikke lest gjennom hele tråden :P

Studerer psykologi selv, profesjon ;) Er 27 år, og kommer fra Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går faktisk profesjon jeg også, haha! :) Kan jeg spørre hvor langt du har kommet?

Gjør du, så morsomt :) kull 35, enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også gjerne med å treffes i august! :)

Studerer i Trondheim jeg også, psykologi sånn som to andre her har skrevet :fnise:

Hadde vært koselig å blitt kjent med flere!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...