Gå til innhold

Trondheim

Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har lyst å ta en tur på kino og se Iron Man 3 i morgen? Evt. med en kafetur eller noe før eller etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde dessverre ikke tid den lørdagen Kristine :)

Noen som kunne tenkt seg å funnet på noe nå når det er så siiiiinnsykt deilig vær ?! :D

Grilling i en eller annen park eller bare sitte å slumre med noe kaldt i glasset på solsiden for eksempel. Flere av mine venner er opptatt med eksamen og/eller jobbing på ettermiddager og er litt kjipt å sitte hjemme når det er så fantastisk ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på noe sånt, I nærmeste framtid så er det i hovedsak i morgen kveld som passer.

Endret av KristineS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på noe slikt imorra kveld, mulig jeg får med et par-tre venner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå for tiden er jeg opptatt med å hale masteren i land, men jeg blir sikkert med på noe i løpet av sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg og surriball snakket om å finne på noe neste uke, noen som er interessert i å hive seg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunniva1

Jeg og surriball snakket om å finne på noe neste uke, noen som er interessert i å hive seg med?

hiver meg med på den

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Med tanke på timeplanen min i neste uke tror jeg at jeg kun har tid til å bli med på noe torsdag eller fredag, men aller helst til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunniva1

Jeg er ledig store deler av uka sett bort i fra torsdag og fredag ihvertfall.

Er opptatt både tirsdag og torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...