Gå til innhold

Fordi livet mitt er ikke kult nok for en blogg


Gjest Nyx

Anbefalte innlegg

Nå, som det er sommer så har jeg masse tid til overs. Egentlig har jeg fryktelig mye tid til overs. I denne dagboken skal jeg fortelle om hva jeg gjør, hvorfor det er kjedelig... og hva jeg spiser.

Jeg tror nok det kommer til å handle om andre ting også. Hihi :-)

20/7-12

Kjære nettdagbok.

I dag var jeg på den nye jobben min, som jeg er veldig glad i. Hadde en veldig kort vakt i dag, noe som egentlig er helt greit. Jeg merker jeg gleder meg til å begynne på skolen igjen. Tenk at jeg sier det.. Jeg som er så skolelei at jeg snart spyr.

I hvert fall, hadde jeg to nye på opplæring i dag. JEG som ikke kan nok av det vi gjør på jobben selv. Stoler sjefen for mye på meg?? Eller er det bare jeg som er så flink? Faktisk så tror jeg at det var fordi at ingen andre gadd å jobbe i dag.

Jeg har blitt avhengig av cola light igjen. Og jeg drikker det hele tida til maten. Så godt det er :hjerter_rundt:

Jeg har tidligvakt i morgen, og har egentlig fått fri - men sjefen spurte om jeg ville jobbe. Jeg føler at jeg må si ja, hvis ikke så kan jeg få sparken. Jeg er uansett kjempe sliten for tiden.

Det er kanskje snart på tide å legge seg?

OG JEG HATER Å TA BUSS. :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: Er det lissom om å gjøre for bussjåførene å være slemme?

Jeg er forelsket i en ny sang IGJEN: Florence + The Machine – Breath Of Life

Endret av Nyyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære nettdagbok

21/7-12

I dag er jeg hjemme alene, helt alene. Jeg er sliten og lei. Har så lyst til å sove. Jeg kjøpte meg The Fringer eller noe i dag. Det skal bli koselig, med meg og tvn (igjen...)

Jeg har kjøpt sjokolade til ikveld, og litt potetgull. Har til og med investert i en eventyrbrus! post-59937-0-06108600-1342883904_thumb.g

Ellers idag så har jeg møtt en frekk bussjåfør.. Har vært på jobb. Skal snart sette meg litt ut i kveldsola (middagssola??)

OG TIL DAGENS HØYDEPUNKT... jeg kjøpte meg en ny veske. Som jeg egentlig ikke syntes er fin, men den er grei nok til å ha masse ting i når jeg skal reise. Livet er herlig..post-59937-0-28075500-1342883998_thumb.j

Sånn føler jeg meg idag.

Endret av Nyyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære nettdagbok..

Jeg la meg til å sove i en time istad, men det ble litt flere. Nå sliter jeg til kvelden!

Nå blir det mat snart. Yummy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Frekke bussjåfører er å treffe på til alle døgnets tider her. Kjenner til den samme frustrasjonen du beskriver her :murvegg:

Hva med et smil?

Gratulerer med fersk dagbok forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Ikke kult nok? Alt i ditt liv er kult! Tenk på alt du kan velge mellom å gjøre hver dag? Sove 5 minutt mer, eller ikke? Bruke den såpen, eller den andre såpen? Den buksen eller den andre buksen? Snakke med den rare personen på nettet, eller den andre rare personen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leopard! Takk for at du tittet innom:-)

Og bussjåfører.. Jeg blir så sur, hahaha.. Jeg prøver så hardt jeg kan å være koselig, men det er vanskelig når de skal være så forbanna sure!!! *Sinna jente*

Hei Lady Di! Haha, ja livet mitt er kanskje litt spesielt tror jeg. Jeg er nok ingen fotballfrue eller Ulrikke Lund, så jeg har nok ingenting av den slags informasjon å komme med - haha :-)

Men liker at du peker på at jeg har faktisk et ganske kult liv alikevel! :sminkedokke:

Kjære nettdagbok.

22/7-12

Jeg kom på en episode som skjedde på jobb idag. Jeg fikk besøk av en eldre kar, - veldig koselig til vanlig han altså! Men jeg har lagt inn noen nye striper i håret mitt. Jeg har fått bare postitive tilbakemeldinger - men han idag.... Han sa "blondiner er bare godt til en ting. Og det er å suke kuk!!"

Jeg kan godt si at jeg ble lettere opprørt over hva enkelte mennesker kan få seg til å si.

Jeg har også tenkt endel på Utøya idag. Men det tror jeg alle muligens gjør idag..

Ellers så har jeg sittet på rompen en god stund idag. Jeg er relativt fornøyd med den nye sesongen jeg kjøpte - selv om jeg ikke husker hva det heter. Jeg har spist sjokolade idag :hjertesmil: Det var helt utrolig herlig. Og jeg har lakket negelene! De ble kjempe fine :-)

Jeg har også bestilt time til å sette på falske øyevipper. Jeg drar jo snart til syden! Jeg drar faktisk om 1 uke og 2 dager :-)

Endret av Nyyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23/7-12

Kjære nettdagbok.

I dag så har jeg ikke gjort noe. Jeg har slappet av og sovet. Jeg tror jeg trengte det, - fordi jeg er ordentlig sliten for tiden.

Jeg har også lagt til meg for mange ting for tiden. Sånn som at jeg spiser sjokolade til alle verdens tider. Hø hø.

Jeg er ikke alene ikveld, og det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære reisedagbok. Sitter på hotellet på rommet mitt. Jeg er BRENT og det er ikke no særlig. De andre er ute å tår seg en drink. Jeg er så sliten at facebook er nok for meg.

Syntes det er herlig med varme.. Men det jeg tenker på er at jeg snart begynner på skolen igjen.. Nå begynner jeg å bli skolelei..

ØNSKER ALLE EN GOOOOOOOOOOD SOMMER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Takk Urr :)

Kjære reisedagbok....... Jeg vet at jeg burde legge vekk FB og slikt. Så det skal jeg. Har hatt en klam dag. Jeg er drift svidd.... Så har sett på Judo idag. Via OL selvfølgelig, holdt en knapp på GB men gikk til sølv der. Hadde det vært meg og sølv og OL... Herregud, ja... Veldig fornøyd med Juda presentasjonene idag i vektklassen min. Ellers særlig go natt. Go sommer! Siste oppdatering på en stund. Klemmer til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...