Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!

Tina_O

Anbefalte innlegg

HVA er karpaltunnelsyndrom??

Grattis med dato :rodmer:

Hvilket land skal dere gifte dere i? :popcorn: Har du sett på brudekjoler? :popcorn:

Jeg har sett på brudekjoler i mange år, men har ingen ring på fingeren.. :fnise: Men brudekjoler, dét er gøy det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA er karpaltunnelsyndrom??

Grattis med dato :rodmer:

Hvilket land skal dere gifte dere i? :popcorn: Har du sett på brudekjoler? :popcorn:

Jeg har sett på brudekjoler i mange år, men har ingen ring på fingeren.. :fnise: Men brudekjoler, dét er gøy det!!

Karpaltunnelsyndrom er at en nerve i underarmen kommer i klem slik at hånden blir nummen og rar. Smerter om natten, men bare ubehagelig om dagen. Kommer ofte med graviditet og vannansamling i kroppen... Venter at det går over etter fødsel, hvis ikke er det en enkel operasjon for å bli kvitt det. Ikke noen big deal egentlig, siden det kommer til å hå over, så bare holder ut;-)

Vi skal gifte oss i Spania:-) blir på vår måte - kombinert med sykkelferie, hehe;-)

Nei, har ikke sett på brudekjole, men den blir enkel, gjerne hvit, men mer en sommerkjole tipper jeg. Har aldri drømt meg bort i bryllupsplanlegging, kjole etc., vi vil bare gifte oss vi. Men hvem vet, kanskje jeg overrasker?? (ref. Vippe-extensions haha) Blir ikke akkurat noe tradisjonelt bryllup, dette;-) Satser på koselig, avslappa, uhøytidelig, med de nærmeste. Minst mulig stress og planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i Spania:-) blir på vår måte - kombinert med sykkelferie, hehe;-)

Nei, har ikke sett på brudekjole, men den blir enkel, gjerne hvit, men mer en sommerkjole tipper jeg. Har aldri drømt meg bort i bryllupsplanlegging, kjole etc., vi vil bare gifte oss vi. Men hvem vet, kanskje jeg overrasker?? (ref. Vippe-extensions haha) Blir ikke akkurat noe tradisjonelt bryllup, dette;-) Satser på koselig, avslappa, uhøytidelig, med de nærmeste. Minst mulig stress og planlegging.

Det hørtes ut som mitt drømmebryllup også. Kunne veldig gjerne tenkt meg å gifte meg i sjømannskirken i Spania med kun de nærmeste til stede. Jeg har aldri drømt om et stort drømmebryllup, og vil også ha minst mulig stress og planlegging. Ser for meg å vies i sjømannskirken med middag på en bedre restaurant etterpå, og så en eller to ukes bryllupsferie på et fint sted ved havet hvor vi spanderer på oss ekstra god standard på hotellet.

Så planen er klar, nå gjenstår det bare å få med sambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som mitt drømmebryllup også. Kunne veldig gjerne tenkt meg å gifte meg i sjømannskirken i Spania med kun de nærmeste til stede. Jeg har aldri drømt om et stort drømmebryllup, og vil også ha minst mulig stress og planlegging. Ser for meg å vies i sjømannskirken med middag på en bedre restaurant etterpå, og så en eller to ukes bryllupsferie på et fint sted ved havet hvor vi spanderer på oss ekstra god standard på hotellet.

Så planen er klar, nå gjenstår det bare å få med sambo ;)

Det får du nok med sambo på;-)

Heldigvis er jeg og mannen heelt enige, og ca akkurat like lite stressa;-) vi kommer til å være på tur i ca en mnd. 1,5 uke før vielsen og 2,5 uker etterpå. Og vi skal prøve å orge litt barnevakt slik at vi kan komme oss ut på noen sykkelturer sammen. Gleeder meg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok kjempe fint! Har en venninne som giftet seg i Spania i sommer, men dog ikke i noe sjømannskirke. De hadde en liten og intim sermoni øverst i en gammel ruine i en liten by. Det var helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spania! :sol: Åhh, så deilig!

Klart, da ville nok ikke jeg heller styra så mye med svære brudekjole-greier :Nikke: Da er det utrolig vakkert med en nydelig, enkel sommerkjole!

Håper du har ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok kjempe fint! Har en venninne som giftet seg i Spania i sommer, men dog ikke i noe sjømannskirke. De hadde en liten og intim sermoni øverst i en gammel ruine i en liten by. Det var helt fantastisk! :)

Så herlige bryllupsplaner dere har. :rodmer: Høres fantastisk ut!

Spania! :sol: Åhh, så deilig!

Klart, da ville nok ikke jeg heller styra så mye med svære brudekjole-greier :Nikke: Da er det utrolig vakkert med en nydelig, enkel sommerkjole!

Håper du har ei fin helg!

Jaaa!! Vi gleder oss!! Og det gjør nok gjestene våre og, tror jeg. Vi hadde egentlig planer om å holde det nå i mars, men nå kommer det visst en baby...;-) Og alle har mast og ventet på ny dato, hehe. Før vi rakk å fortelle om babyen og utsettelse av bryllup, var de allerede i full gang med forberedelsene til bryllupet. Foreldrene mine ordnet seg pass i sommer, for første gang! Hoho. Og min mor hadde shoppet inn sommerklær til barnebarna, som nok kommer til å være vel et halvår for små;-)

Fin helg her:-) Rolig som vanlig:-) Hadde besøk av svoger og svigerfar i år og kjørte biljardturnering:-) konkurranseinstinktet er høyst levende hos hele gjengen, så det var høy temperatur, hehe.

Var en tur på trening i går, men føler at treningene begynner å bli litt vel amputert nå... Magen er i veien, må ta hensyn til bekkenet, og tror jeg har klart å dra på meg en begynnende senebetennelse i skuldra også... Må nesten le! Så er ikke mye jeg kan gjøre lengre;-) tror jeg rett og slett har trent for mye og for hardt mtp. at jeg trener lite styrke til vanlig. Og når det er det eneste jeg kan gjøre om dagen, ble det visst litt for mye. Dumme Tina. Men det plager meg ikke i hverdagen, og tror at det går over hvis jeg unngår øvelser med skulder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha mange gjester i bryllupet deres? :)

Trening blir vanskeligere og vanskeligere framover nå, tror jeg ;) Du får ta det med ro litt så skulderen får kommet seg. :Nikke: Fort gjort å bli litt ivrig, det er jo gøy! En venninne av meg trente faktisk helt fram til fødselen og gikk en times tur i skogen etter at riene hadde begynt... jeg er ikke helt der. :ler: Hun fødte faktisk to uker for tidlig, og hadde problemer med å gå i flere dager etterpå, så det ble kanskje litt mye av det gode. .:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha mange gjester i bryllupet deres? :)

Trening blir vanskeligere og vanskeligere framover nå, tror jeg ;) Du får ta det med ro litt så skulderen får kommet seg. :Nikke: Fort gjort å bli litt ivrig, det er jo gøy! En venninne av meg trente faktisk helt fram til fødselen og gikk en times tur i skogen etter at riene hadde begynt... jeg er ikke helt der. :ler: Hun fødte faktisk to uker for tidlig, og hadde problemer med å gå i flere dager etterpå, så det ble kanskje litt mye av det gode. .:sjenert:

Litt usikkert hvor mange gjester, i og med at det blir i utlandet, så vet vi ikke hvor mange som får anledning til å være med. Men tipper rundt 40 kanskje:-)

Prøvde meg på trening i dag også, men ingen øvelser som inkluderte armer eller skuldre. Ble jo veldig amputert, men godt å får rørt litt på seg likevel:-) Håper absolutt jeg klarer å holde meg i bevegelse frem til fødselen, det gjør godt, men sier kroppen i fra, så må jeg jo bare høre etter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikkert hvor mange gjester, i og med at det blir i utlandet, så vet vi ikke hvor mange som får anledning til å være med. Men tipper rundt 40 kanskje:-)

Prøvde meg på trening i dag også, men ingen øvelser som inkluderte armer eller skuldre. Ble jo veldig amputert, men godt å får rørt litt på seg likevel:-) Håper absolutt jeg klarer å holde meg i bevegelse frem til fødselen, det gjør godt, men sier kroppen i fra, så må jeg jo bare høre etter;-)

Ikke minst så sier de jo at de som trener regelmessig i graviditeten gjerne føder litt før :jepp: Jeg har INGEN ting i mot å slippe å gå overtid, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst så sier de jo at de som trener regelmessig i graviditeten gjerne føder litt før :jepp: Jeg har INGEN ting i mot å slippe å gå overtid, for å si det sånn!

Aha - det kan nok være god motivasjon fremover, ja!! Takk for "tips" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at trening er bra under svangerskapet, men akkurat det med svangerskapslengde ser det ut til kan diskuteres...:

http://www.forskning.no/artikler/2011/desember/306473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvil om at trening er bra under svangerskapet, men akkurat det med svangerskapslengde ser det ut til kan diskuteres...:

http://www.forskning...desember/306473

Hmmm, det var jo litt omvendt av det man har hørt før. Uansett er det jo supert å være i aktivitet så lenge det gjør godt for kropp og sjel! :Nikke: Og aktivitet kan jo være så mye, trenger ikke nødvendigvis fly på treningssenter annenhver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det var jo litt omvendt av det man har hørt før. Uansett er det jo supert å være i aktivitet så lenge det gjør godt for kropp og sjel! :Nikke: Og aktivitet kan jo være så mye, trenger ikke nødvendigvis fly på treningssenter annenhver dag. :)

Ja, jeg kjører på så lenge det lar seg gjøre uansett:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.forskning...desember/306473

Det der burde du holdt for deg selv altså :fnise:

Jaja, det er flere gode grunner til å fortsette treningen, bla. prøve å stramme opp igjen den slappe baken min ;)

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knis, mannen er søt:-) Han har vært såå hemmelighetsfull i det siste. Litt for hemmelighetsfull, så jeg har lett skjønt at det er noe på gang. Han hinter hele tiden, uten at han kanskje vet at han hinter. Tror han holder på å sprekke - klarer nesten ikke vente med å fortelle! Han har visst noe på facebook som er hemmelig, for jeg måtte absolutt ikke gå inn på hans profil nå. Det gjør jeg jo aldri vanligvis, så skjønte at nå var det noe hemmelig. Og han refererer ofte til samtaler med mine søstre og venninner, der jeg ikke har vært til stede. Og "vi har en overraskelse til deg". "Har du skjønt noe?". Og så videre. Jeg har ikke sagt til mannen at jeg har skjønt det, men jeg er temmelig sikker på at de driver og planlegger babyshower. Når, vet jeg ikke, men vi skal på en middag i morgen, og han oppfører seg mer og mer rart, så skjønner at det nærmer seg. Mulig den middagen i morgen er anledningen;-) Han snakker om at noe er over etter midten av februar, så er ihvertfall ganske sikker på at det blir senest neste helg.

Jeg later som ingenting overfor mannen, for vil jo ikke ødelegge gleden hans, men jeg er verdens dårligste skuespiller, så er spent på om jeg klarer å late som ingenting for venninnene når de er der;-)

Hehe, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIHI, gutta er sååå dårlig på å holde hemmeligheter :fnise:

Så koselig, Tina :hjerte:

Ja, er ikke første gang han er dårlig på å holde på hemmeligheter:-) Tror jeg har klart å avsløre (uten å si det til han selvsagt) så og si alle jule- og bursdagsgaver;-) Men en ting klarte han virkelig å holde hemmelig og overraske meg med: Det var da han fridde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke første gang han er dårlig på å holde på hemmeligheter:-) Tror jeg har klart å avsløre (uten å si det til han selvsagt) så og si alle jule- og bursdagsgaver;-) Men en ting klarte han virkelig å holde hemmelig og overraske meg med: Det var da han fridde!

Hihi, dét skulle da bare mangle!!! :fnise: Så moro at han klarte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...