Tina_O Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #461 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) åååå.. magen din er jo superfin Tror du føler deg større enn du ser ut altså. For jeg syns du er perfekt ut i forhold til antall uker du er i. Tenk så stor den lille Ræga har blitt Ikke lenge igjen nå Tina. Dette går nok fort mot slutten skal du se Føler meg ikke som en hval, altså, kroppen ellers har ikke fått så mye ekstra, men blir bare litt bekymra for at vesla inni der skal være litt stor...? Syns du har en kjempefin mage! Takk! Syns det selv også:-D det er vel lov det ???!;-) Du er superduperfin, Tina! Grattis med 32 + 2 Takker! 32? Shit. Det betyr mindre enn 8 uker igjen..... Weee! Så fin mage! Jeg ligger også øverst på kurven på sf-målet, og føler at magen er veldig stor. Men jeg må si jeg ikke synes magen din er noe voldsomt stor altså, bare helt perfekt! Hehe, takk. Det er jo litt lett å sammenligne seg med andre. To jeg kjenner er også gravid. Hun som har kommet 5 uker lengre enn meg, har ca samme mage(!) og ei som har kommet 7 uker mindre har bare en liten tennisball. Men så lenge magen vokser "på streken", skal jeg sikkert ikke bekymre meg:-) Endret 15. januar 2013 av Tina_O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 15. januar 2013 #462 Del Skrevet 15. januar 2013 Syns magen din er kjempefin jeg, og ikke spesielt stor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 15. januar 2013 #463 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Hehe, takk. Det er jo litt lett å sammenligne seg med andre. To jeg kjenner er også gravid. Hun som har kommet 5 uker lengre enn meg, har ca samme mage(!) og ei som har kommet 7 uker mindre har bare en liten tennisball. Men så lenge magen vokser "på streken", skal jeg sikkert ikke bekymre meg:-) Kjenner følelsen. Jeg synes at magen min er veldig stor nå, og får også stadig høre fra andre hvor stor jeg er, spørsmål om det er lenge igjen osv. Derfor var det litt godt å se at du ikke så svær ut, i og med at vi er omtrent like langt og ligger på samme sted på kurven Deler din bekymring om hvordan det skal gå når magen skal vokse i 2 mnd til Endret 15. januar 2013 av Frøken Vims 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. januar 2013 #464 Del Skrevet 15. januar 2013 Det er veldig lov å syntes at magen sin er fin! Skulle bare mangle! Vær stolt av den flotte magen du har Tina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #465 Del Skrevet 17. januar 2013 Dårlig med søvn i natt... Begynner å bli tungt nå, kjenner jeg. Verker litt her og der, og føler meg generelt svær og utilpass i kroppen. Ikke alle nettene som er slik, heldigvis:-) Har bevegd meg litt rundt i stua, og satt meg i favorittstilling i sofaen, føles mye bedre nå, men vet ikke om jeg orker å prøve å legge meg igjen. Var på fødselskurs i går. Helt greit, var ikke noe spes jeg ikke hadde hørt før, men helt greit å få bekreftet at jeg hadde fått med meg det meste fra før fra bøker, nettet osv. Skjønte at det var en del kommende mødre som var betydelig mer stresset enn meg:-) Fascinerende faktisk, å se så mange gravide på en gang. Alle er så forskjellige! Store mager, små mager, enorme pupper, ingen pupper, tykke, tynne, vraltende, spretne, unge og "voksne". Mannen var søt etterpå da, "du var den vakreste av alle". Nå er jeg ikke så veldig opptatt av å være vakker, og tviler sterkt på at det stemmer, men veldig koselig at mannen ser det på den måten:-) Han har faktisk aldri brukt ordet "vakker" før etter at jeg ble gravid, før var det mer "fin", "sexy" etc. Tror han ser meg på en litt annen måte nå, egentlig;-) litt søtt. I dag er det oppfølging hos fysio, samt Rh- blodprøver. Så da blir det status på skrotten:-) Ha en fin dag, alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 #466 Del Skrevet 17. januar 2013 Mannen din er søt, og du har jo en nydelig gravid-kropp, så er helt enig Hvis du har en favorittstilling i sofaen, hva med å sovne der også? Bygge deg til med puter og syner, så får du tatt igjen litt søvn? Noen ganger gjør jeg det, og det er veldig deilig! Og da sitter jeg litt sånn halvveis. Digg!!! Ikke rart du føler deg tyngre, er tross alt ikke så veldig lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. januar 2013 #467 Del Skrevet 17. januar 2013 Å sove på sofan gjør jeg om jeg ikke får noe bra stilling i sengen. Finner lettere behagelige stillinger for bekkene og magen i sofan enn i sengen. Da fikk litt samme opplevelse av fødselskurset. Jeg følte ikke at jeg lærte så mye nytt, har hatt slike undervisninger mange ganger tidligere i skolesammenheng og leser jo litt på nett. Men samboer lærte en del han aldri hadde hørt om før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #468 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvis du har en favorittstilling i sofaen, hva med å sovne der også? Bygge deg til med puter og syner, så får du tatt igjen litt søvn? Noen ganger gjør jeg det, og det er veldig deilig! Og da sitter jeg litt sånn halvveis. Digg!!! Ikke rart du føler deg tyngre, er tross alt ikke så veldig lenge igjen Skal teste ut det, ja! Nå er mannen bortreist, så tror jeg skal bygge meg et slags gravidhus med putetårn i senga slik at jeg får "sofastilling" der. Er mørkere på soverommet enn på stua på natta (gatelys), så prøver soverommet først:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #469 Del Skrevet 17. januar 2013 Da fikk litt samme opplevelse av fødselskurset. Jeg følte ikke at jeg lærte så mye nytt, har hatt slike undervisninger mange ganger tidligere i skolesammenheng og leser jo litt på nett. Men samboer lærte en del han aldri hadde hørt om før. Ja, det var faktisk noe av det mest verdifulle, at jeg og mannen gikk dit sammen:-) Mannen her har barn fra før, så jeg trodde han kjente til alt, men han sa at det var mye nytt:) han var nok ikke så veldig involvert den gang... Han er heldigvis engasjert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. januar 2013 #470 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, det var faktisk noe av det mest verdifulle, at jeg og mannen gikk dit sammen:-) Mannen her har barn fra før, så jeg trodde han kjente til alt, men han sa at det var mye nytt:) han var nok ikke så veldig involvert den gang... Han er heldigvis engasjert nå Helt enig. Jeg er glad vi dro på det. Men de to neste dagene er samboer reist på jobb igjen så da blir det jeg alene. Men føler at det vi gikk igjennom igår med fødselen er vel det viktigste, for det kan jo være like skummelt og skremmende for dem som for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #471 Del Skrevet 22. januar 2013 Bunad ferdig! Bare synd den er i 1-års-størrelse.....:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 22. januar 2013 #472 Del Skrevet 22. januar 2013 Så fin den var! Du er virkelig flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. januar 2013 #473 Del Skrevet 22. januar 2013 Så fin, Tina!! Flinke du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #474 Del Skrevet 22. januar 2013 Så fin den var! Du er virkelig flink. Så fin, Tina!! Flinke du!! :-) takk:-) tror det blir bra, mangler bare ei søt taus med hvit bunadsskjorte og sølje inni den;-) jobber med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. januar 2013 #475 Del Skrevet 22. januar 2013 :-) takk:-) tror det blir bra, mangler bare ei søt taus med hvit bunadsskjorte og sølje inni den;-) jobber med saken! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 22. januar 2013 #476 Del Skrevet 22. januar 2013 Så fantastisk fin, flinka!! Og så rask du var, jeg blir aldri ferdig med mitt prosjekt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 24. januar 2013 #477 Del Skrevet 24. januar 2013 For en nydelig bundad! Nå ble jeg skikkelig imponert altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #478 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Takk alle sammen, kjekt med litt skryt når man har sittet og strevet lenge med noe;-) Var hos jordmor i går. Alt er strålende! Blodtrykk alldeles fint, urin er bra, pulsen til vesla er bra og hun har snudd seg med hodet ned. Formen min er veldig god også, så er veldig takknemlig...:-) Og i dag kommer mannen hjem etter å ha vært borte en uke!! Jippi :-D Var på besøk hos en venninne i dag. Fikk testa sacco-sekken hennes. Det var susen for en gravid dame med bekkenløsning, gitt! Og ser for meg at den er perfekt å amme i. Så vi dro rett på Møbelringen og kjøpte en lilla sacco-sekk:-D hehe, håper mannen blir fornøyd med fargen;-) Endret 24. januar 2013 av Tina_O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 #479 Del Skrevet 24. januar 2013 Så flott at alt er bra med dere begge Og ikke minst at hun ligger med hodet ned! Sakkosekk, ja! Mamma har prata masse om det. Hun sier at det er helt fantastisk å føde i sakkosekk også.. Så deilig for deg, Tina!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 24. januar 2013 #480 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Supert at alt er bra med mor og barn! Husker godt den knallrosa saccosekken jeg hadde som liten, elsket den! Kanskje jeg skulle gått til innkjøp t en sånn jeg også! Endret 24. januar 2013 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå