Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Taakk Jenter! :) Har ikke søkt noe enda.. Må jobbe litt med søknad osv.. :P litt usikker på hvor jeg skal søke også.. er jo sommerjobb i første omgang.. Har veldig lyst til å på sykehuset, men samtidig er hjemmesykepleien veldig spennende og hadde vært en kjempeerfaring det også.. hmm.. spekulere.. lurer litt på hvordan det er hvis jeg søker på to forskjellig sommerjobber og får tilbud fra begge.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe spennende med jobbsøking!! :hoppe: Har sendt inn litt søknader de siste mnd jeg også. Syns igrunn alt ble litt kronglete med å sende søknad på nett :rodme: Følte meg nesten litt gammel nå :P

men var så mye lettere å sende papirer inn.

Masse lykke til med PP :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag.. hater mandager! det er i dag to uker siden jeg fattet mistanke og til helvette gikk det. har veldig lyst til og det hender seg at jeg ofte tenker.. ahh.. i dag kunne jeg vært så, så langt på vei.. bah. ja, i dag kunne jeg vært 8+1. kjenner ofte på at jeg er skikkelig bitter på at vi mistet. uansett hvor lite jeg kan gjøre og det er jo ikke noe vits i det, men slik er det bare... har sluttet å blø.. testene er negative.. kontroll på fredag..

har bevisst ikke testet noe etter EL da jeg er redd de kan være positive pga hcg.. eller.. når graviditetstestene er negative kan vel ikke EL testene bli positive av den grunn? sukk.. som jeg savner synet av de to strekene og digitaltesten til clearblue!

det er en ting som har vært positivt med dette.., og det er at vi nesten ikke klarer å holde fingrene av hverandre.. det er nesten litt ille.. er skikkelig kjipt når du vet at du har en halv arbeidsdag igjen og ikke har mulighet til å få gjort noe med det! haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å søke på det du synes er interessant, og får du komme på intervju flere steder så får du jo et inntrykk av hvordan de ulike stedene er, og da blir det sikkert lettere å bestemme seg om du skulle få tilbud fra flere steder :)

Kjenner veldig igjen den tankegangen om hvor langt en skulle vært på vei, den spiser en nesten opp i en slik situasjon :\ Tror nok ikke det vil slå ut på en EL-test hvis graviditetstestene er negative.

Godt tegn at dere ikke klarer å holde fingrene av hverandre, det lover ihvertfall godt for nye forsøk? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tegn at dere ikke klarer å holde fingrene av hverandre, det lover ihvertfall godt for nye forsøk? :lur:

Tenker det jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke test med EL test nå kjære deg :) <jeg gjorde jo det en dag over ikm og dn var ganske klar, men heksa kom nå på besøk alikevel.. Kjenner også veldig igjen de "dumme" tankene, jeg tenkte også veldig den dagen vi skulle vært 12 uker ihvertfall og det hender relativt ofte at jeg nå tenker jegskulle vært så så langt på vei.. ELler jeg skulle hatt så så stor mage.. og jeg ser på det rommet som skal bli barnerom og tenker at her skulle det sett HELT annerledes ut nå.. Men de tankene er normale og desverre bare en del av dette helvete man må igjennom :/ Lykke til videre kjære deg <3 Du skal få kjenne på lykken igjen snart :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en el-test i går.. tror det var noe galt med den.. tok alt for lang tid før man kunne se resultatet og når jeg så på den var den også negativ. ikke så veldig overrasket over det.

Sitter med egenevaluering i praksis i dag.. i går også.., men fankern også.. synes det er vanskelig å evaluere seg etter læringsutbyttene som er sååå difuse! AH! får ikke skrevet stort nå når sambo ikke er hjemme.. begynner jeg å bla i bøker nå har jeg jentungen i fanget med en gang og vil hjelpe hun også.. har ikke så mange igjen, men synes kanskje det selv også blir mer oppramsing av kunnskap enn evaluering..! er så lei disse skjemaene!

I morgen er det fagdag der jeg er i praksis og jeg og medstudenten som er der skal ha de rutene vi har hatt nå de to siste ukene. jeg gleder meg litt og gruer meg litt. snakket litt med veilederen min nå i vaktskiftet om det her evalueringen og litt morgendagen da.. Jeg får gode tilbakemeldnger fra henne og tror det blir greit å ha med henne på evalueringa.. synes jeg har god kunnskap, og reflekterer godt rundt situasjoner som vi møter. jeg er jo kjempenervøs for å skrive på grunn av disse evalueringene. er ikke så god i det skriftlige og muntlige, meeen praksis faller meg bare såå naturlig! AH! veilederen min uttrykker at hun ikke kommer til å stryke meg av den skriftlige evalueringa, men jeg føler meg liksom aldri helt trygg.. samtidig tenker jeg at hun har jo nå fått et godt bilde av det jeg kan og hva jeg ønsker å jobbe mer med og det hun sier må vel bety like mye som det jeg sier i en vurderingssituasjon?!

hoho! sambo er på sykehuset på andre enden av fylket og får medisin i dag. er vel hjemme om en times tid.. jeg og jentungen skal nå kose oss med pizza :) vel og merke kjøpepizza! så kreative er vi idag!

også holder hals, nese og ører på å slå seg litt vrang.. har vondt i halsen og snufser mye og har skikkelig kløe i ørene! bah! er ikke helt i toppslag om dagen.. litt kvalm.. vondt i hodet og litt overalt. og så har jeg jobbhelg i helga! har ikke lyst til å bli dårlig å må melde pass!

nei, jeg må vel prøve å lete en vitenskapelig artikkel til midtvurderinga! må bare finne en bestemt situasjon eller noe lignende for å knytte det til..

ha en fin ettermiddag og kveld, jenter! jeg kommer nok til å snike innom innimellom læringsutbyttene mine! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått ny time til utredning?

Håper du og jentungen koser dere med pizza :klem:

Nope. ikke noe ny time.. skal til gyno på fredag så får si hva han sier og hva vi blir enige om da! fikk litt inntrykk av at han ikke hadde så lyst til å henvise oss da jeg var der og fikk bekreftet spontanaborten.. for vi hadde jo blitt gravide på egenhånd.. kanskje han vil prøve en runde med pergo igjen? eller kanskje noe annet.. nei, sannelig vet ikke jeg nei..

koser oss med pizza og barnetv :) "magiske lille jake" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg omsider somlet meg til å søke på sommervikariatet! er helt elendig til å skrive søknader, men har nå i allefall prøvd. Noe jeg synes er litt vanskelig i forhold til tidligere jobber er at jeg ikke har attester på det. og enkelte steder har jeg heller ikke kontrakt, men det er jo relevant for den utdanningen jeg tar og jobben jeg søker tenker jeg.. åh. fillern å.. vanskelige greier.

I morgen blir det å besøke gynekologen klokken 10.00. BAH! det blir ikke å ligge uttpå for å si det slik! her må det trimming til! herreguuud! kan ikke si at det har vært i fokus den siste tida!

Tok en g-test i dag og visst kunne jeg da faen meg skimte det der helvettes streket! og etter at den hadde ligget en stund, vel og merke laaaangt over tidsfristen så var det ikke noe tvil om at det var der.. men det var så svakt når jeg så det at jeg regner det som negativt.. El-testene er i allefall negative. de er så negative at det bare er så vidt jeg ser teststreken der også! håper bare alt har ordnet seg!

Er veldig spent på hva gyno har å si.. Må bare samle opp litt mot til i morgen slik at jeg kan spørre å grave litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det igjen! faen å! jeg kunne vært 9 uker på vei i dag!! og bare tre uker unna de magsike tolv!!! FAEN!!!! jaja, nok om det.

var til gyno på fredag og når jeg forteller at testen er negativ og at jeg sluttet å blø (som da var) forrige fredag så snakker klinikken for seg selv, men gjorde en ultralyd bare for å sikre at alt som skulle ut, kom ut. alt ok, heldigvis. Ingen henvisning til st.olavs enda og ikke noe annet enda heller for den del.. han spurte om det var planlagt noe mer pergotime, men som jeg mener så sa han gynekologen som jeg vanligvis går til at det ikke var noe vits ettersom at det ikke hadde klaffet ila de tre rundene.., men som han jeg var til nå sier så ble jeg jo gravid og kan jo bli det igjen! så.. nå skal dere høre.. jeg får ny time til gynekologen jeg egentlig går til om ca. to måneder i håp om at det skal klaffe av seg selv før den tid, og hvis ikke får vi ta en ny vurdering da. helt ok for min del egentlig.. vil vente slik at det kan bli termin på det nye året i stedet for i nov/des. selvsagt. skal det klaffe av seg selv så er alle barn velkomne, men greit å ikke begynne med noe annet nå kjenner jeg.. forsåvidt så har jeg jo en kur med pergo liggende og kjenner jeg meg rett så kommer det til å bli vanskelig å holde fingrene unna den.. :fnise: skal i allefall prøve så godt jeg kan! kanskje så dukker TR opp av seg selv.. ikke vet jeg ;)

Har testet litt etter EL, ikke i dag, men i går.. veldig negativ du gitt.., men kankje en anelse sterkere enn tidligere.. tenker å se i morgen tidlig..

nei, nå blir det å hoppe i loppekassa her :) sliten etter jobbhelga :) og starter den nye uka med tidligvakt og midtvurdering i praksis.. så får vi nå se hvordan det går da.. :) praksisveileder sier at det går veldig bra, men jeg er veeeeldig usikker på praksislærer. tenker jo at det i all hovedsak er veileder som skal ha det siste ordet da det er hun som går sammen med meg om dagene og at det er hun som vet hva jeg mestrer og/eller ikke :)

ha en fortsatt fin kveld jenter, (og gutter om det er noen som titter innom) !! :)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fillern! Jeg er blitt utålmodig! den der pergopakka er fristende altså! men hvor lurt er det egentlig?....

Har hatt studiedag i dag, men har ikke fått gjort noe som helst.. har en oppgave som skal leveres på torsdag, men skjønner liksom ikke helt.. har seinvakt i morgen så får ta meg i nakken før vakta.. er bare på 2000 ord, men det kan være mer enn nok og kanskje litt for mye om motivasjonen svikter og ikke minst om jeg ikke helt skjønner hva det går ut på...! haha! hadde midtvurdering i går og det gikk mye bedre enn hva jeg trodde det kom til å gjøre.. nå er det bare det værste igjen! sluttvurderinga om noen uker!

nå skal vi kose oss med litt tacorester! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er godt :)

Hvordan går det med EL testinga?

El testinga ja.. tja... litt usikker.. tror det er noe galt med testene.. de blir helt røde så får jeg hvite streker først å så blir strekene røde, meeen etter veeeldig lang tid.., men det er endringer på dem likevell :) de er blitt sterkere selv om de er negative enda :) tester også med en sånn cb digital el-test var negativ i dag.. men kommer til å teste mer da :) har kjent litt på stikkinger i den venstre eggstokken i dag og fikk sånn helt plutselig akutte menssmerter, men heldigvis ingen tr da! haha :) blir spennende å se i morgen :) kanskje jeg drister meg til å ta en i kveld også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får ta bilder av testene og legge de ut her, så kan vi spekulere sammen med deg :)

De kommer nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! jeg legger ved et bilde. alle disse testene er ugyldige alså! leeeenge etter tidsfristen, men tenker at de kanskje sier noe om utviklinga likevell..? den til venstre er fra morgenen i går, den i midten er fra i dag tidlig og den til høyre er fra i ettermiddag... skal få tatt et bilde av en test innenfor tidsfristen så skal dere få se hva jeg mener om at jeg tror det er noe galt med de... :P haha :)

Å ja! tok en digital en og den er negativ.. :) bruker cb sin digitale eltest.. men er det noen som har erfaringer med å bruke testpinnene til fertilitetsmonitoren til cb til den? de ser jo klin like ut og passer til den OG den leser av dem også! :P

post-27412-0-96058100-1361476475_thumb.j

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...