Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har vært hos fastlegen og gynekolog.. ingen stor pågående blødning. Livmor var grumsete og han så noe (og jeg så) som kunne ha vært fostersekken.. livmorhinnen var 18-19 mm tykk, men han regnet med at dette ville ordne seg. ny kontroll om to uker. alt er bare virrvarr.., men det skulle visst være litt vanskelig å definere.. om blødningen bare varer og varer eller tar seg opp, skal jeg igjen kontakte lege. har ikke alt ordnet seg til om to uker blir det vel noe utskrapning eller noe.

status januar 2013: SA 6+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til ny syklus.. hvordan regner jeg etter SA? Vil første blødningsdag her også bli første dag i ny syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Takk jenter! Dere er bare helt supre!

Her skurer det å går.. Formen er litt opp og ned.. Litt deppa til tider, men skjønner jo at jeg ikke kan bli sittende fast i denne smørja. Er nødt til å komme meg videre.

Skal til kontroll den 15.februar.. Er spent på hva gyno sier da.. Om vi blir henvist på nytt eller ikke..

Blødningen avtar.. Hadde to digre klumper og etter det har det avtatt og ikke noe mer smerter...

Og for å si det slik! Jeg er SÅ klar for at denne blødninga skal være over!!! Sambo også tror jeg.. :fnise:

Tok en graviditetsteste nå ikveld bare for å se hvordan det lå ann.., bare såvidt jeg kunne skimte streken... EL testen derimot var veldig positiv, men ikke så positiv som tidligere... Det går rette vegen nå i allefall. Så er vi snart klare til å prøve igjen. Eller.. Kanskje vi venter litt... Slik at det blir termin på nyåret 2014 om det blir klaff... Sannelig vet jeg ikke hva jeg vil gjøre... Men nå MÅ det bli noe :sengekos: snart!!!! Holder på å "klø" meg ihjel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah. nå sitter jeg her. skal søke meg jobb og kjenner det er på tide at jeg begynner prosessen. greia er.. jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive søknaden og CV og hva som skal være hvor! heldigvis elektronisk.., men bah! "faglige tileggsopplysninger" hva mener de med det da?..... HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest roseduft

Bah. nå sitter jeg her. skal søke meg jobb og kjenner det er på tide at jeg begynner prosessen. greia er.. jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive søknaden og CV og hva som skal være hvor! heldigvis elektronisk.., men bah! "faglige tileggsopplysninger" hva mener de med det da?..... HJELP!

Google vet alt ;) lykke til!

Hvilken jobb skal du søke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hjelpe deg med CV og søknad. Jeg kan mye om dette da jeg har en ekstrajobb hvor jeg kveldsunderviser minoritetsungdommer i akkurat dette :) Selv om de skriver noen enklere CV og søknader, så kjenner jeg godt til prinsippene bak og hva som ses etter når arbeidsgivere leser dem.

Send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...