Lunalille Skrevet 30. januar 2013 #381 Del Skrevet 30. januar 2013 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #382 Del Skrevet 30. januar 2013 har vært hos fastlegen og gynekolog.. ingen stor pågående blødning. Livmor var grumsete og han så noe (og jeg så) som kunne ha vært fostersekken.. livmorhinnen var 18-19 mm tykk, men han regnet med at dette ville ordne seg. ny kontroll om to uker. alt er bare virrvarr.., men det skulle visst være litt vanskelig å definere.. om blødningen bare varer og varer eller tar seg opp, skal jeg igjen kontakte lege. har ikke alt ordnet seg til om to uker blir det vel noe utskrapning eller noe. status januar 2013: SA 6+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 30. januar 2013 #383 Del Skrevet 30. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 30. januar 2013 #384 Del Skrevet 30. januar 2013 Uff da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. januar 2013 #385 Del Skrevet 30. januar 2013 Huff Det var ikke kjekt å lese i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2013 #386 Del Skrevet 30. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 30. januar 2013 #387 Del Skrevet 30. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. januar 2013 #388 Del Skrevet 30. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 30. januar 2013 #389 Del Skrevet 30. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. januar 2013 #390 Del Skrevet 30. januar 2013 vi er her for deg alle sammen skal du vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 #391 Del Skrevet 2. februar 2013 Sender deg en stor klem <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 3. februar 2013 I forhold til ny syklus.. hvordan regner jeg etter SA? Vil første blødningsdag her også bli første dag i ny syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. februar 2013 #393 Del Skrevet 3. februar 2013 Er ikke helt sikker, men jeg regnet ut fra første blødning som kom etter SA'en ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. februar 2013 #394 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg regner også første mensbløsning som kom etter SA'en Hvordan går det med deg forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #395 Del Skrevet 3. februar 2013 Aha! Takk jenter! Dere er bare helt supre! Her skurer det å går.. Formen er litt opp og ned.. Litt deppa til tider, men skjønner jo at jeg ikke kan bli sittende fast i denne smørja. Er nødt til å komme meg videre. Skal til kontroll den 15.februar.. Er spent på hva gyno sier da.. Om vi blir henvist på nytt eller ikke.. Blødningen avtar.. Hadde to digre klumper og etter det har det avtatt og ikke noe mer smerter... Og for å si det slik! Jeg er SÅ klar for at denne blødninga skal være over!!! Sambo også tror jeg.. Tok en graviditetsteste nå ikveld bare for å se hvordan det lå ann.., bare såvidt jeg kunne skimte streken... EL testen derimot var veldig positiv, men ikke så positiv som tidligere... Det går rette vegen nå i allefall. Så er vi snart klare til å prøve igjen. Eller.. Kanskje vi venter litt... Slik at det blir termin på nyåret 2014 om det blir klaff... Sannelig vet jeg ikke hva jeg vil gjøre... Men nå MÅ det bli noe snart!!!! Holder på å "klø" meg ihjel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #396 Del Skrevet 6. februar 2013 Bah. nå sitter jeg her. skal søke meg jobb og kjenner det er på tide at jeg begynner prosessen. greia er.. jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive søknaden og CV og hva som skal være hvor! heldigvis elektronisk.., men bah! "faglige tileggsopplysninger" hva mener de med det da?..... HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 6. februar 2013 #397 Del Skrevet 6. februar 2013 Bah. nå sitter jeg her. skal søke meg jobb og kjenner det er på tide at jeg begynner prosessen. greia er.. jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive søknaden og CV og hva som skal være hvor! heldigvis elektronisk.., men bah! "faglige tileggsopplysninger" hva mener de med det da?..... HJELP! Google vet alt lykke til! Hvilken jobb skal du søke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. februar 2013 #398 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg kan hjelpe deg med CV og søknad. Jeg kan mye om dette da jeg har en ekstrajobb hvor jeg kveldsunderviser minoritetsungdommer i akkurat dette Selv om de skriver noen enklere CV og søknader, så kjenner jeg godt til prinsippene bak og hva som ses etter når arbeidsgivere leser dem. Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. februar 2013 #399 Del Skrevet 7. februar 2013 Så spennende med jobbsøking da, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 11. februar 2013 #400 Del Skrevet 11. februar 2013 Stor klem til deg, og masse lykke til med jobbsøknader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå