Drømmeren Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 29. desember 2012 Ønsker deg lykke til videre Takk så mye! :D koselig at du stikker innom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #182 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå er det sannelig meg noen dager siden sist jeg var her igjen og det har plutselig, vel og merke ikke s å uventet, blitt et nytt år! Godt nyttår folkens! det ble ikke så jeg tok persgotimen denne syklusen.., og siden det har vært jul og vi har vært litt over alle hauger så hàr det blitt dårlig med testing og cbfm.. Irriterer meg grønn over det, forskånet harnisk ikkenpeiling på hvorn jeg ligger an i løypa. Sånn etter tidligere sykluser med pergo skullemjeg nå ha hatt el.., men må blir det bare spennende å se. Fortsetter å teste med cbfm i dagene fremmover for å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 3. januar 2013 #183 Del Skrevet 3. januar 2013 Godt nyttår til deg og dine Håper du finner utav syklusen din etterhvert da skal følge nøye med videre på updates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #184 Del Skrevet 3. januar 2013 Godt nyttår til deg og dine Håper du finner utav syklusen din etterhvert da skal følge nøye med videre på updates Takk,takk! håper bare jeg har en syklus uten pergoen! Glemte såklart å teste i dag! Fillern å! I dag har det vært et vanvittig dårlig vær her! Så vi har vært mye inne i dag vi har fri til mandag så vi koser oss om dagene til tross for regnværet i dag har vi vært ute å bygget snømann og snølykt! Jentungen påpekte at vi manglet gulrota til nese Vi har vært flinke med den siste tida kanskje litt for ofte de siste dagene men som vi koser oss! Føler vi slapper mer av rundt dette med prøvinga også Nå har vi spist hjemmelaget pizza og salat jentungen er i seng og hunden rusler rundt og gnager på beinet sitt så nå blir det tv-sløving og kosetid ha en fin kveld videre jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #185 Del Skrevet 4. januar 2013 Til vanlig er ikke jeg plaget med kviser.., men nå de siste dagene har det poppet frem noen store saftige i ansiktet. Arg! Klarer ikke la være å pille på dem! Hater kviser! Har vært en rolig dag i dag vasket litt i leiligheten vi leier ved alpinanlegget for vintersesongen så vi har ikke vært hjemme på noen dager nå og regner med at postkassa holder på å er temmelig full kanskje har det dumpet et brev fra gyno ilden? Ikke vet jeg Cbfm ville ikke ha noen test av meg i dag. Ettersom jeg ikke har testet så alt for mange gangene denne syklusen vil den heller ikke fortsette når jeg vanligvis har hatt el nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. januar 2013 #186 Del Skrevet 4. januar 2013 Godt nyttår! Har også startet dette året med saftige kviser midt på kinnet. Jeg får det alltid når tr dukker opp. Håper det ordner seg med syklusene dine Så gøy å lage snømann Jeg elsker snø!! Skulle veldig gjerne hatt snø her nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #187 Del Skrevet 5. januar 2013 Godt nyttår! Har også startet dette året med saftige kviser midt på kinnet. Jeg får det alltid når tr dukker opp. Håper det ordner seg med syklusene dine Så gøy å lage snømann Jeg elsker snø!! Skulle veldig gjerne hatt snø her nå altså. Ja, jeg også bruker å fedme når tr er på tur! Hmm... Kanskje kommer nå? Litt i tidligste laget, men... Hun får komme når hun kommer tenker jeg.. Håper det blir orden på syklusene og at vi får høre noe fra gyno og solo snart!! Vi ble jo henvist ca. Midt november, men har enda ikke hørt noe. Om vi er blitt henvist da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 5. januar 2013 #188 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Takk,takk! håper bare jeg har en syklus uten pergoen! Glemte såklart å teste i dag! Fillern å! I dag har det vært et vanvittig dårlig vær her! Så vi har vært mye inne i dag vi har fri til mandag så vi koser oss om dagene til tross for regnværet i dag har vi vært ute å bygget snømann og snølykt! Jentungen påpekte at vi manglet gulrota til nese Vi har vært flinke med den siste tida kanskje litt for ofte de siste dagene men som vi koser oss! Føler vi slapper mer av rundt dette med prøvinga også Nå har vi spist hjemmelaget pizza og salat jentungen er i seng og hunden rusler rundt og gnager på beinet sitt så nå blir det tv-sløving og kosetid ha en fin kveld videre jenter Krysser fingrene for syklus uten pergo Og det er jo bare positivt at dere koser dere med sengehyggen, og er avslappet rundt det hele Begynt å bli litt "følelsen av plikt-sex" sisste dagene her i huset.. Det er en kjip følelse, og merker jeg blir litt oppgitt.. Ønsker dere en herlig helg! Endret 5. januar 2013 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 5. januar 2013 #189 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei! Har lest gjennom dagboken din å må si jeg virkelig krysser fingrene for deg nå! Utrolig kjedelig at du må vente SÅ lenge på å komme til Gyn. Har du vurdert å reise privat? Her har jeg store planer om å ta alt av gyn. undersøkelser,prøver og undersøkelser i det private. Orker rett å slett ikke all den ventetiden som er i det offentlige. Vet ikke hvor du bor, men i stavanger har de "gynekolog rosa" på hinnaklinikken som vistnok skal være kjempe dyktige. Ikke så dyrt heller syns jeg, 1200 for konsultasjon og prøver/henvisninger/blodprøver og eventuelt medisiner. Kort ventetid og ett profesjonelt miljø. Krysser fingrene for deg å gleder meg til å følge deg videre! Riktig godt nyttår til deg og dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #190 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei! Har lest gjennom dagboken din å må si jeg virkelig krysser fingrene for deg nå! Utrolig kjedelig at du må vente SÅ lenge på å komme til Gyn. Har du vurdert å reise privat? Her har jeg store planer om å ta alt av gyn. undersøkelser,prøver og undersøkelser i det private. Orker rett å slett ikke all den ventetiden som er i det offentlige. Vet ikke hvor du bor, men i stavanger har de "gynekolog rosa" på hinnaklinikken som vistnok skal være kjempe dyktige. Ikke så dyrt heller syns jeg, 1200 for konsultasjon og prøver/henvisninger/blodprøver og eventuelt medisiner. Kort ventetid og ett profesjonelt miljø. Krysser fingrene for deg å gleder meg til å følge deg videre! Riktig godt nyttår til deg og dine:) Hei! så koselig med et nytt "ansikt" Har tenkt på det private, men har slått det litt ifra meg igjen.. har tenkt litt sånn at jeg har det ikke såå travelt! ønsker jo at det skal klaffe uten at vi må til med ivf tro det eller ei, så hadde det dumpet et brev i postkassa fra gyno i dag! der han bekrefter at han har henvist oss til SOHO og at analysen av sædprøven til sambo var NORMAL!!! Mens vi venter får vi vell bare fortsette med det vi allerede gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 5. januar 2013 #191 Del Skrevet 5. januar 2013 SÅ herlig at alt er bra med svømmerene Da kan dere allefall senke skuldrene bittelitt når det kommer til det Hvor lenge har dere prøvd nå? Her blir det tur til privat.Gyn neste mnd om TR melder sin ankomst i slutten av denne mnd. Bare for at jeg skal kunne slappe av litt å vite (forhåpentligvis) at alt bare er bra. Kjenner det er utrolig godt å ha en dagbok man kan skrive litt i allefall,lufte litt tanker som man ellers kanskje ikke har så lyst til å snakke med alle å enhver om. Hvordan går det i praksis? Leste at den siste praksis du hadde vørt i hj.spl ikke var noe særlig. Her går jeg å utdanner meg til Barnepleier og er halvveis i studie Gleder meg til å bli ferdig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #192 Del Skrevet 5. januar 2013 SÅ herlig at alt er bra med svømmerene Da kan dere allefall senke skuldrene bittelitt når det kommer til det Hvor lenge har dere prøvd nå? Her blir det tur til privat.Gyn neste mnd om TR melder sin ankomst i slutten av denne mnd. Bare for at jeg skal kunne slappe av litt å vite (forhåpentligvis) at alt bare er bra. Kjenner det er utrolig godt å ha en dagbok man kan skrive litt i allefall,lufte litt tanker som man ellers kanskje ikke har så lyst til å snakke med alle å enhver om. Hvordan går det i praksis? Leste at den siste praksis du hadde vørt i hj.spl ikke var noe særlig. Her går jeg å utdanner meg til Barnepleier og er halvveis i studie Gleder meg til å bli ferdig =) Vi har vært aktive prøvere siden juni 2012 nå.. har jo prøvd før det også, men blir vell å så at i juni blir den "offisielle" tiden. Hadde ikke mensen fra juni 2011 til juni 2012. da fikk jeg somlet meg iveg til gyn. fikk påvist pcos og fikk provera og pergo Skal i hj.spl nå om tre uker! det blir spennende! var i sykehjem nå før jul, og var glad når det var ferdig! ikke helt min greie kjenner jeg! drømmen er å få jobbe i sykehus nå til å begynne med i allefall barnepleier, er det nyfødte og premature eller er det barn i alle aldre? har møtt barn i praksis og jobb og synes det er fryktelig vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 5. januar 2013 #193 Del Skrevet 5. januar 2013 Sykehjem er heller OVERHODE ikke min greie. Jeg jobbet først 2 år med vanskeligstilt barn og ugdom,deretter 2 år på sykehuset (akutt hjerte og slag) også har jeg vært 1 år i hj.spl nå. Barnepleier har ett ganske bredt fagfelt, alt fra nyfødtintensiv, til barneavdelingen, føden,oppføging av gravide osv Håper snart det klaffer for dere,så dere slipper så mye mer om å men før en spire sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #194 Del Skrevet 5. januar 2013 Sykehjem er heller OVERHODE ikke min greie. Jeg jobbet først 2 år med vanskeligstilt barn og ugdom,deretter 2 år på sykehuset (akutt hjerte og slag) også har jeg vært 1 år i hj.spl nå. Barnepleier har ett ganske bredt fagfelt, alt fra nyfødtintensiv, til barneavdelingen, føden,oppføging av gravide osv Håper snart det klaffer for dere,så dere slipper så mye mer om å men før en spire sitter takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #195 Del Skrevet 6. januar 2013 IIIIK! kommer ikke over det at sædanalysen til sambo var NORMAL!! er så glad for det! I dag rydder vi bort jula! bare et par duker, stjernene i vinduene og juletreet igjen. det må vi ta når jentungen har lagt seg! hun er nemlig ikke klar for å pakke bort den! Samtidig som jeg er veldig glad for at sædprøven til sambo var normal, tenker jeg på hva det er som gjør at det ikke har klaffet?! har jo hatt EL hver syklus jeg har hatt pergo OG vi har vært flittig med rundt EL! Leste litt rundt på nett i går og så på venteliste tid på utredning og ivf ved st. olavs. 4-5mnd på utredning og 2 mnd på ivf! er litt usikker på hva vi er henvist videre for, men det er helt sikkert utredning. vi ble henvist i midten av november så det er nokk enda litt venting som må til. Spent på hva de ved st. olavs vil gjøre når vi har vært gjennom 3 runder med pergotime uten hell. I morgen blir tilbake på skolebenken i 3 uker før det blir hjemmesykepleiepraksis! kjenner at dette blir innspurten av studiet! enn det! om omtrent et halvt år er jeg ferdig med studiene! OG har fast inntekt!!! det blir så utrolig deilig!! Nå sitter jeg bare og venter på at Petter Northug og resten av gjengen skal klatre monsterbakke!! Er skikkelig imponert over det norske damelaget. Alle fire iblandt de 6 beste!Tjoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. januar 2013 #196 Del Skrevet 6. januar 2013 Det er jammen ikke lett å forstå seg på hvordan kroppen fungerer, og hvorfor ting ikke klaffer når det i utgangspunktet ligger helt til rette for at det skal gjøre det. Håper dere får svar og hjelp innen kort tid. Hjemmesykepleiepraksis blir nok spennende, jeg stortrivdes ihvertfall! Men det er jo sikkert veldig stor forskjell sikkert fra sted til sted, og noe avhengig av veileder. Lykke til ihvertfall! Skjønner godt at du gleder deg til å bli ferdig med studiene, det er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 6. januar 2013 #197 Del Skrevet 6. januar 2013 IIIIK! kommer ikke over det at sædanalysen til sambo var NORMAL!! er så glad for det! I dag rydder vi bort jula! bare et par duker, stjernene i vinduene og juletreet igjen. det må vi ta når jentungen har lagt seg! hun er nemlig ikke klar for å pakke bort den! Samtidig som jeg er veldig glad for at sædprøven til sambo var normal, tenker jeg på hva det er som gjør at det ikke har klaffet?! har jo hatt EL hver syklus jeg har hatt pergo OG vi har vært flittig med rundt EL! Leste litt rundt på nett i går og så på venteliste tid på utredning og ivf ved st. olavs. 4-5mnd på utredning og 2 mnd på ivf! er litt usikker på hva vi er henvist videre for, men det er helt sikkert utredning. vi ble henvist i midten av november så det er nokk enda litt venting som må til. Spent på hva de ved st. olavs vil gjøre når vi har vært gjennom 3 runder med pergotime uten hell. I morgen blir tilbake på skolebenken i 3 uker før det blir hjemmesykepleiepraksis! kjenner at dette blir innspurten av studiet! enn det! om omtrent et halvt år er jeg ferdig med studiene! OG har fast inntekt!!! det blir så utrolig deilig!! Nå sitter jeg bare og venter på at Petter Northug og resten av gjengen skal klatre monsterbakke!! Er skikkelig imponert over det norske damelaget. Alle fire iblandt de 6 beste!Tjoho! Så bra at den var normal Håper det klaffer for dere snart, eller at det blir fortgang i utredningen å slik;) Og er sååå misunnlig på deg som er ferdig med studie nå til sommeren. Tenk så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #198 Del Skrevet 6. januar 2013 Så bra at den var normal Håper det klaffer for dere snart, eller at det blir fortgang i utredningen å slik;) Og er sååå misunnlig på deg som er ferdig med studie nå til sommeren. Tenk så deilig JAAA-A! det blir superdeilig! MEN det er en ting jeg må gjennom først og det er den der h******* muntlige forsvaringa av bacheloren! *river meg i håret* ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Har hatt litt knipinger der nede i dag, sånn litt ut mot sidene.. ikke vært så mye, men de har kjentes godt når de har stått på. ikke at det trenger å være noe.. har også hatt det sånn en del mellom el og tr. kan jo bare hende at det er el som er litt sein også. Hvis jeg har el i det heletatt denne syklusen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 6. januar 2013 #199 Del Skrevet 6. januar 2013 JAAA-A! det blir superdeilig! MEN det er en ting jeg må gjennom først og det er den der h******* muntlige forsvaringa av bacheloren! *river meg i håret* ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Har hatt litt knipinger der nede i dag, sånn litt ut mot sidene.. ikke vært så mye, men de har kjentes godt når de har stått på. ikke at det trenger å være noe.. har også hatt det sånn en del mellom el og tr. kan jo bare hende at det er el som er litt sein også. Hvis jeg har el i det heletatt denne syklusen da Hahah, kan se for meg at du gleder deg VELDIG til den du Ja, nå som vi er så oppmerksomme på hva som skjer så må jeg si at kroppen pina meg er et rart system. Man kan finne symptomer til absolutt alt:P Hvor gammel er jenta deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #200 Del Skrevet 6. januar 2013 Hahah, kan se for meg at du gleder deg VELDIG til den du Ja, nå som vi er så oppmerksomme på hva som skjer så må jeg si at kroppen pina meg er et rart system. Man kan finne symptomer til absolutt alt:P Hvor gammel er jenta deres? Hun ble 3 nå i oktober så hun blir jo 4 i år da stor jente blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå