Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Slik blir det penger av, Drømmeren :)

Kan tenke meg tiden får bein å gå på når du jobber kvelder og har fult opp med skole på dagene!

Kjempe flink er du :)

Pass på å ta vare på deg selv bare. Det er fort gjort å glemme seg selv litt når det blir så mye.

Her har det vært full rulle i HELE dag, så jeg satt meg først ned i 20 tiden. haha. Godt dagene går unna:)

Her sitter jeg å forbereder oppstart med "svangerskapet" (fag). det er utrolig omfattende og SPENNENDE.

Gleder meg veldig til å ta fatt på det :)

Hørtes fornuftig ut med brodder!

Jeg har også brodder, men er redd de er i det litt drøye laget, med tanke på at jeg har brukt dem over isen på Glittertind osv. haha.

Jaja, Rogaland og Glittertind, nesten samme greia :)

Ingenting her i verden er gratis, så det må jobbes litt! :) må bare komme meg i seng nå så blir dagen så mye bedre også! :) Det er ikke så ofte jeg jobber, så en gang i blandt må det bare gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært å gå tur igjen idag også:)

Oi, det var lite skattetrekk så det er nok litt lurt å endre på ja;) Ha en fin dag på skolen og jobb imorgen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, hallo! :)

Ble en lang dag i går, men koselig å komme på jobb en tur! :) ble å snakke litt med ass.avd. leder og fant ut at jeg har turnus frem til sommeren!! :) tjoho! :)

har hatt to dager med undervisning om bachelor nå. har fått søkt litt artikler i dag og det kjennes litt som at vi har knekkt koden for å få det til! har nå funnet 9 artikler etter å ha lest tittel og abstrakt, MEN det er jo ingen garanti for at vi kommer til å bruke dem! :) skal i tillegg skal vi levere en prosjektskisse! tjoho! enda mer arbeid! skulle egentlig ha gjort litt mer på den i dag, men vi ble så revet med av artikkelsøket at vi glemte det! det positive med det er at artiklene helst skal være med i prosjekskissa også :) så sånn sett har vi jo fått jobbet litt med den også :) har enda bare fått formulert en litt vid hensikt/problemstilling, men vi kommer nokk til å snevre den inn litt etterhvert :)

Dagens middag: Ost-kyllingpanetter med salat :)

Ikke vært ute å jogget i dag, men tenker å ta det i morgen :) slik kan jeg lage meg en rutine på at jeg tar en liten treningsøkt mandag, onsdag og fredag :)

Litt roligere på :sengekos: fronten om dagene, da det som oftest er jeg som tar initiativ til det.. ellers vet jeg ikke helt om tr kommer. 9dpo idag så det er enda noen dager igjen til den skal komme da :) ikke noe spesielle symptomer av betydning ellers heller :) litt hodepine kanskje.. trøtt er jeg jo konstant uansett! haha. ikke noe murringer annet enn luftmurringer :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, drømmeren!

Krysser fingrene for at TR ikke dukker opp!

Jeg er 6 DPO i dag, prøver også å ikke være på noe symptomjakt. hehe. Lettere sagt enn gjort forsåvidt :fnise:

Jogging 3 ggr i uka er en god plan, da kommer man seg liksom igang skikkelig også :)

Her må jeg ta meg selv i naken altså, istedefor trening så har sovet hele kvelden. haha!

Dagens middag besto derfor av speilegg og salat :P

Her har det også blitt dårlig med :humpe: om dagen, naturlig nok forsåvidt med tanke på mannen som er syk.

Håper du har en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Høres ut som du har hatt en grei dag da :)

Og spennende frem mot ikm ja! Jeg er sååå spent på alle våres vegne :fnise:

Skal du vente til ikm/etter ikm, eller har du planer om å teste før?

Jeg har en del tester liggende, men etter flere positive forrige mnd, som resulterte i tr alikevel, så tørr jeg aldri mer å teste før ikm.. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av tenker jeg..

Sårt å vite at det har vært en kjemisk/tidlig sa.. Men men..alt skjer for en grunn ? :)

Hvilken pp er dere i ?

(Litt kronglete å bla tilbake i dagboken din på tlf) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell :-D

Du testet?! Positivt??

:bolledeig: venter i spenning!!

Jaa, jeg vil vite :biggrin:

:fnise:

Jeg tenker dere er spente nå!? eller hva? :)

Søte dere, dette er det jeg elsker med KG!! Jeg er ikke :gravid: og har ikke fått positiv test, da jeg ikke har testet! haha! Er tom for tester akkurat for øyeblikket.. Ville bare fortelle at jeg har bestilt meg duppeditter på www.billige-tester.no for over 2000,- !! ooog samtidig ha det litt morsomt med dere! :fnise:

hadde jeg testet positivt hadde jeg ikke klart å holde meg så lenge!

Har akkurat kommet inn fra en halvtimes klad fornøyelse med hunden! :) har tenkt at denne halvtima etterhvert skal bli til en time, men først må formen komme seg litt slik at jeg klarer å holde på en hel time! hunden er i allefall fornøyd :)

også spurte sambo meg i dag tidlig om jeg hadde vært oppe i natt. nei, sier jeg. for han var heeeelt sikker på at han hadde slukket lydet på do. og han er også ganske sikker på at jeg hadde vært oppe på do etter at han hadde kommet og lagt seg. jeg for min del, husker ingenting, Niks, NADA av dette! det eneste jeg vet var at jeg våknet i morgest og tenkte.. hmm.. sokker? jeg hadde da ikke på meg sokker når jeg la meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en grei dag da :)

Og spennende frem mot ikm ja! Jeg er sååå spent på alle våres vegne :fnise:

Skal du vente til ikm/etter ikm, eller har du planer om å teste før?

Jeg har en del tester liggende, men etter flere positive forrige mnd, som resulterte i tr alikevel, så tørr jeg aldri mer å teste før ikm.. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av tenker jeg..

Sårt å vite at det har vært en kjemisk/tidlig sa.. Men men..alt skjer for en grunn ? :)

Hvilken pp er dere i ?

(Litt kronglete å bla tilbake i dagboken din på tlf) :)

På tampen av PP6 :) vet ikke helt med testinga :) er tom for tester og har bestilt noen i dag. tror nok jeg venter til etter IKM ettersom at jeg er veldig usikker på om TR kommer i det heletatt. er jo usikker på om jeg har hatt EL denne syklusen så.. kommer ikke TR, tester jeg og er den negativ så stapper jeg i meg den siste resten jeg har av provera slik at jeg får TR og kan ta den siste kuren med pergo som jeg har liggende (men som gyno mener jeg ikke skal ta)... Kan jo likegodt ta dem som å kaste dem tenker jeg. venter jo på svar på henvisning/innkalling til videre utredning i Trondheim. får bare smøre oss med tålmodighet til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg, eller skal jeg ikke bestille meg denne jakken og buksa!? har siklet på dette leeeenge. er en utgått model, men synes den er sååå fin! HJELP MEG!!!

G37274002_06P_main_large.jpg

G40990003_06P_main_mid.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg, eller skal jeg ikke bestille meg denne jakken og buksa!? har siklet på dette leeeenge. er en utgått model, men synes den er sååå fin! HJELP MEG!!!

G37274002_06P_main_large.jpg

G40990003_06P_main_mid.png

Kjempefin :biggrin: Den må du bestille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin :biggrin: Den må du bestille!

Har gjort det allerede!! :) er litt spent på buksa da.. fantes bare i en str. mindre enn jeg skulle ha hatt, meeen da er det bare å komme seg ut å løpe! :) og spise litt mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roseduft

Nydelig sett du har bestilt :) hvor mye kostet det??

Ang innlegget ditt fra imorges, du hadde meg på pinebenken hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, du altså! Men det er jo rette gjengen å lure slik da :P

Og kjempefint sett, hvor er det fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser litt hos deg, jeg.. :fnise: Vi skal begynne prøving i løpet av våren, så jeg følger gjerne med på veien din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...