Gjest Daenerys Skrevet 6. oktober 2013 #781 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ååå, så fine dere er! Kos dere masse som nygifte, det høres virkelig ut som tidenes bryllup! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 6. oktober 2013 #782 Del Skrevet 6. oktober 2013 Gratulerer som gifte! Så utrolig flotte dere var - dere ser virkelig lykkelige ut, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #783 Del Skrevet 6. oktober 2013 Takk, alle sammen! Jada jada, det skal komme bilde av hele kjolen (og alt annet) etterhvert. Men akkurat nå har jeg faktisk ikke noen. Men dere kan få se kaketoppene som J-man lagde. Han er flink til å lage ting. Jeg skjønte de kom til å bli bra. Også ble de 100 ganger bedre enn det jeg trodde. *stolt av mannen sin* 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2013 #784 Del Skrevet 6. oktober 2013 Oh wow! Super-J-man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #785 Del Skrevet 6. oktober 2013 Han er veldig spesiell. Det er vi begge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2013 #786 Del Skrevet 6. oktober 2013 ÅÅÅH, herregud så fine dere var!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. oktober 2013 #787 Del Skrevet 6. oktober 2013 De kaketoppene var jo bedre enn alle andre jeg har sett. og så selvlaget! :imponert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2013 #788 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hatten av til J-man for de fine kaketoppene, for en detaljrikdom - helt ned til rosene laget av bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #789 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det var egentlig ganske deilig da de trilla inn bryllupskaka, for da fikk vi være i fred en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 6. oktober 2013 #790 Del Skrevet 6. oktober 2013 Å himmel! NÅ sipper jeg nå! Gratulerer så mye til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. oktober 2013 #791 Del Skrevet 6. oktober 2013 Herlighet! J-man burde jobbe som konseptutvikler for Pixar eller noe Dere er et sånt par som jeg skulle ønske jeg var venner med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. oktober 2013 #792 Del Skrevet 6. oktober 2013 Åhhhh så utrolig flotte dere var!!!!!!!!!!!!! Og så fine kaketopper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 7. oktober 2013 #793 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) De kaketoppene er det råeste jeg har sett!! Faaaaaantastiske!! Og dere var bare så utrolig fine! Dere virker som to utrolig herlige mennesker, som det må være kjempegøy å være sammen med Gratulerer igjen! Gleder meg vilt til bilder i helfigur Jeg må bare si det igjen, de kaketoppene... Fantastisk dyktig J-Man! Edit: typo Endret 7. oktober 2013 av Adriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2013 #794 Del Skrevet 9. oktober 2013 Gratulerer så mye som nygifte begge to! Her har jeg og jetlagen kost oss med gjennomlesing av de siste ukenes forberedelser og av både bordkort (vi hadde også krukker, men ikke 11 (!) forskjellige typer), dokurver, kaketopp og bildene av dere. Høres ut som dagen ble det dere ønsket sykdom til tross, og håper dere var like fornøyde med vigsleren som vi var for fire år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. oktober 2013 #795 Del Skrevet 11. oktober 2013 For et vakkert brudepar Gratulerer så masse til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. oktober 2013 #796 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Et sted å legge deres neste bryllupsreise? Kom plutselig på at vi har jo en skikkelig steampunk-fyr her i Norge. Museet hans er i Alvdal (har vært der, mye artig) og filmen sendes hver jul. Gjett... Endret 11. oktober 2013 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 13. oktober 2013 #797 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ser at fotografen har lagt ut noen bilder på Facebook. Dere ser så stilige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #798 Del Skrevet 13. oktober 2013 (Unnskyld meg, skal bare nyte siste kveld av bryllupsreisen, så kan jeg skrive fornuftige kommentarer etterhvert) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 14. oktober 2013 #799 Del Skrevet 14. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. oktober 2013 #800 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vakre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå