Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller trykk på denne:

12436281823_fe7bd34160_o.jpg

og velg spoiler. Og plasser teksten innimellom klammene. :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Den burde komme med en J-man truse. Sånn type Superman, bare med J-man isteden

:fnise:

Ameeeeeeeeeeeeen!!!

Dooooo eeeeeeet ....!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg må bare legge igjen en kommentar her. Har ikke fått med meg denne tråden før i dag, og jeg ble så dratt inn og imponert at jeg har lest hele tråden. Bryllupet deres ser helt fantastisk ut, og du er så flink!! Til planlegging, håndverk og å få ting gjennomført.

Gratulerer så mye, håper dagen deres var fantastisk!

Vent, jeg glemte jo å kommentere denne! LESE HELE TRÅDEN HERREGUD DU ER GAL! :blink:

Og tusen takk for snille ord, det varmet! :)

Sånn snart 5 mnd på ettertid må jeg fortsatt si meg veldig fornøyd med dette bryllupet altså. Vi klarte å skape et fint minne, gitt!

Nå har vi fått takkekortene også. Blir litt av en jobb å skrive på dem, men det er koselig å mimre og se på lista over alle de hyggelige menneskene som gav oss en oppmerksomhet på dagen.

Hva tenker dere forresten om formuleringer? Ikke noe gæli med de mer formelle variantene, men det blir ikke helt oss. Jeg har litt lyst til å gjøre det mer personlig og litt mindre "samlebånd". Noe sånt som (veldig oppfunnet eksempel)

"Kjære Dolly og Donald

Tusen takk for den fine kaffetrakteren vi fikk til bryllupet vårt. Nå er den med på å starte dagen vår hver morgen. Det var så koselig at dere hadde anledning til å dele den store dagen med oss.

Hilsen Pingting og J-man"

Noe sånt? :klo:

Pluss takk til de som har hjulpet til, selvfølgelig. Kortene til de som gav penger er jeg litt usikker på hvordan bør formuleres. "Takk for pengegaven"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, og bryllupsalbum er lastet opp på nett! Har ikke lyst til å dele linken her siden det er bilde av alle gjestene også, men sender på PM til de som måtte være interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...