Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
:rodmer: Så fantastisk fine bilder, og så nydelige dere er!! :hjerte: Jeg er sjarmert på så mange nivåer!! :daane: og likte også nr 2 veldig godt, selv om det skal godt gjøre å plukke ut noen fra de andre!! Ja takk til Flickr!! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig med de over: mange (=alle) nydelige bilder. Kjærligheten oser også ut gjennom skjermen her, spesielt fra det rett etter vielsen. Kjempeflink fotograf som bare ble bedre med gode "fotomodeller".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sende takkefotobok til alle gjestene? Da tror jeg kanskje det plutselig blir laga en tråd om oss i bryllupsforumet her inne :ler:

Men så koselig at dere liker dem! Det blir jo ikke feil uansett hva vi velger. I-landsproblemer :)

En jeg vet om sendte takke-cd. Det var vielsen og festen gjennom bilder. Var tatt masse flotte detaljbilder av dekorasjoner og småting, som lykter i trærne og sånt, samt av gjester, brudeparet og sånt. Det syns jeg var en helt super idé.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

ÅHerreJeminiFyOgFillerenSåFine ...

Høh ... Velge?

Jeg falt helt i staver av det første bildet. For meg ville det vært et opplagt takkekort valg. Men så de det veldig mange fine. Liker utendørsbildene best - for noen helt utrolig flotte farger.

Ellers må jeg si at dere er veldig spesielle som du har sagt før. Som regel er brudebilder ganske standard oppstilte kjedelige greier og så er det altså så utrolig forfriskende å se bilder som dette. Et brudepar med stil, sin egen smak og en fotograf som faktisk greier å få dere ut av skallet og inn i leken modus. Gosj ...

Utrolig fint hår, det er så gjennomført alt. Nydeleg bukett ...

Jeg vedder på at fotografen kommer til å huske dere i lang lang tid som et av sine beste, mest spesielle, og flotteste oppdrag.

Gosj ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder :bolledeig::daane:

Ta alle med! Dere er det vakreste brudeparet jeg har sett på lenge. *sukk mitt hjerte, brist ei*

Det vil være umulig å velge, så kjør utradisjonelt og ta alle bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhhhhh så utrolig fine bilder!!!!!! :rodmer: Enig med de andre her, det bør nok bli fototakkebok! :jepp::ler:

Men, om jeg må velge så var nummer 6 veeeldig fint da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søte dere er! Tusen takk for masse fine ord.

Det med CD var kanskje ikke så dumt, ellers så tenkte vi at vi skulle legge ved link til fotoalbum på Flickr, så kan de som er interessert ta en ekstra kikk! Da får vi med masse fine bilder av gjestene og. :jepp:

Ellers så heller jeg litt mot å velge ett av de hvor man ser antrekkene våre ordentlig. Litt overfladisk kanskje :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det teit å bare være seriøs hele tiden.

12302810196_dd32797099_b.jpg
(synes ikke så godt i forhåndsvisning, J-man blir enda teitere om man klikker på bildet så det blir stort)
12302654954_a35b7aedd3_c.jpg
12302873276_da348d9d9d_c.jpg
Endret av Pingting
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke velge!!!!! Men 1, 2 og 6 iallefall. Så utrolig fin du er, elsker håret ditt! Og dere kler hverandre veldig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg må bare legge igjen en kommentar her. Har ikke fått med meg denne tråden før i dag, og jeg ble så dratt inn og imponert at jeg har lest hele tråden. Bryllupet deres ser helt fantastisk ut, og du er så flink!! Til planlegging, håndverk og å få ting gjennomført.

Gratulerer så mye, håper dagen deres var fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det for meg at jeg skulle lese starten av kjære Pingtings bryllupsdagbok for å se hvordan planene har forandret seg fra start til finale. Konklusjon: Ikke så mye. Helt tilbake på side 3, godt over ett år før bryllupet, skrev Pingting om draktplanene, og min respons var:

:wow::sexy:

Greit nok. Kjolen blir sikkert ikke så pen med J-Man-sikkel på. ;)

Og så skjer dette:

12302654954_a35b7aedd3_c.jpg

Det er hva jeg kaller tidlig detaljplanlegging, i hvert fall av det viktigste! :fnise:

Endret av J-Man
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det for meg at jeg skulle lese starten av kjære Pingtings bryllupsdagbok for å se hvordan planene har forandret seg fra start til finale. Konklusjon: Ikke så mye. Helt tilbake på side 3, godt over ett år før bryllupet, skrev Pingting om draktplanene, og min respons var:

Og så skjer dette:

Det er hva jeg kaller tidlig detaljplanlegging, i hvert fall av det viktigste! :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt noe morsomt. Men det må i spoiler , sånn at J-man ikke får se. Enda.

Han skulle nettopp flytte bryllupsdressen sin fra ett skap til et annet. Og da oppdaga han at posen som den henger i er ødelagt. Så da kjøpte jeg en sånn:

ufelp4bkfery0nd5uhws.jpg

Passer bra til helten min. :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...