Gjest Daenerys Skrevet 3. oktober 2013 #721 Del Skrevet 3. oktober 2013 Husket å pakke til eventuell hotellovernatting? Digger dokurvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2013 #722 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ååh, det blir sååå kuuuuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2013 #723 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja, stæsj til bryllupsnatten er jo viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. oktober 2013 #724 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja, stæsj til bryllupsnatten er jo viktig! Litt kjipt med "walk of shame" i brudekjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #725 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha, nei vi skal sove hjemme så vi slipper å tenke på alt mulig sånt. Men det må da virkelig ha skjedd en eller annen gang!? Antall ganger jeg har begynt å (nesten) småsippe i dag fordi jeg føler meg så heldig og gleder meg sånn: 4. Føttene mine er varmere enn hendene til Snåsamannen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. oktober 2013 #726 Del Skrevet 3. oktober 2013 Håper du skrev feil og at man ikke skal bruke en hel time på å bare drikke kaffe uten å ha kaker til? "Alle" har plass til kaker, for man overspiser gjerne ikke til middagen og de fleste har en egen "dessertmage" der man har plass til kaker og slikt. Kakebordet blir vel stående en stund, så da kan man forsyne seg når man føler for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #727 Del Skrevet 3. oktober 2013 Oi. Nei, det var i grunnen ikke en skrivefeil. Jeg er i grunnen vant til at det er litt mingletid og slikt etter middag, og veldig godt med kaffe og å kunne røre på se. Og avec. Ikke glem avec! Etter det jeg kunne google meg frem til i går (som for all del IKKE er en fasit, folk på nettet er gærne, tross alt) så synes mange at det er ALT for lite med en time mellom middag og kaker. Vi kan jo eventuelt kutte ned på tiden litt - men fordelen slik det er nå er at det gir litt rom for forskyvninger i tidsplanen. Hva synes dere andre? #peoplepleaser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 3. oktober 2013 #728 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Her melder en snikleser seg (som forresten er heelt overbegeistret over bordkortene, antrekk, tema, skrivemåte, dokurver og ... ja, alt)! Jeg synes det er veldig bra med litt mingletid med kaffe avec jeg Særlig med såpass tett program! Deilig å avece i kombinasjon med en beinstrekk eller to! EDIT: Dette ble mange utropstegn! Jeg er begeistret!! EDIT 2: ! Endret 3. oktober 2013 av Krysanti 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #729 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha, hei din snik! Så koselig, og takk for det Ja, jeg tenker og at den mingletiden er grei. Vi får se, toastmasterne kan jo også få synse litt. Nå skal jeg legge meg og sove litt, tror jeg. Fortsatt syk, for pokkern. Til og med verre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2013 #730 Del Skrevet 3. oktober 2013 Avec? Hva faen (eller søren, som det heter hos dere) er avec?! FRAM MED KAKENE!!!! Jeg er litt i overkant glad i kaker. Spesielt sammen med kaffe. Dessertmagen er større enn middagsmagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2013 #731 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg håper forresten at du blir frisk i full fart, sånn at det ikke legger en demper på den superfantastiske dagen deres!! Det blir såååå bra Og du er sååå skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #732 Del Skrevet 3. oktober 2013 Avec = Cognac, likør e.l. til kaffen Men det blir jevn strøm av kaffe hele kvelden, assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2013 #733 Del Skrevet 3. oktober 2013 Og en jevn strøm av avec...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #734 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja hallo, selvfølgelig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. oktober 2013 #735 Del Skrevet 3. oktober 2013 --- Nå skal jeg legge meg og sove litt, tror jeg. Fortsatt syk, for pokkern. Til og med verre i dag. Verre?!! Nå mååååå du bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #736 Del Skrevet 3. oktober 2013 Deilig å avece i kombinasjon med en beinstrekk eller to! Forøvrig: jeg måtte lese denne setningen en tre-fire ganger før jeg skjønte hva en beins-trekk er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 3. oktober 2013 #737 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er helt greit med en time til mingling, beins-trekk, dokurvanalyse, bordrydding og slikt mellom middag og kaker. Så lenge det er kaffe tilgjengelig Og avec, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2013 #738 Del Skrevet 3. oktober 2013 Amen til det hele. Baren åpner samtidig som avecen fly... serveres, kakene står klar, beina trekkes i hop med kaffen og alle blir glade. Husk bilder av dokurvene. De skal inn i min signatur for evig og alltid som forklaring til de som spør. Jeg skulle forklare hvor kule dokurvene dere har til en kollega. "Hva er dokurv" Forklare forklare. "Hva er mana potion" Oooooheeeeeeeeeeeeekkkkkeeeeeeeyyyyy ... Never mind. <double facepalm> Det er ensomt for nerder på vår jobb. Heldigvis har jeg en -1- kollega som skjønner alle referanser til fantasy og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2013 #739 Del Skrevet 3. oktober 2013 Forøvrig lykke til på den store dagen. Det blir ikke tid til KGing før søndag og DA er dere jo allerede godt gifte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #740 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herlighet Blondie, så herlig du er! Tusen tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå