Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, nei vi skal sove hjemme så vi slipper å tenke på alt mulig sånt. Men det må da virkelig ha skjedd en eller annen gang!? :ler:

Antall ganger jeg har begynt å (nesten) småsippe i dag fordi jeg føler meg så heldig og gleder meg sånn: 4.

Føttene mine er varmere enn hendene til Snåsamannen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du skrev feil og at man ikke skal bruke en hel time på å bare drikke kaffe uten å ha kaker til? "Alle" har plass til kaker, for man overspiser gjerne ikke til middagen og de fleste har en egen "dessertmage" der man har plass til kaker og slikt. Kakebordet blir vel stående en stund, så da kan man forsyne seg når man føler for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Nei, det var i grunnen ikke en skrivefeil. Jeg er i grunnen vant til at det er litt mingletid og slikt etter middag, og veldig godt med kaffe og å kunne røre på se. Og avec. Ikke glem avec! :P

Etter det jeg kunne google meg frem til i går (som for all del IKKE er en fasit, folk på nettet er gærne, tross alt) så synes mange at det er ALT for lite med en time mellom middag og kaker. Vi kan jo eventuelt kutte ned på tiden litt - men fordelen slik det er nå er at det gir litt rom for forskyvninger i tidsplanen.

Hva synes dere andre? :)

#peoplepleaser

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her melder en snikleser seg (som forresten er heelt overbegeistret over bordkortene, antrekk, tema, skrivemåte, dokurver og ... ja, alt)! Jeg synes det er veldig bra med litt mingletid med kaffe avec jeg :) Særlig med såpass tett program! Deilig å avece i kombinasjon med en beinstrekk eller to!

EDIT: Dette ble mange utropstegn! Jeg er begeistret!!

EDIT 2: !

Endret av Krysanti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hei din snik! Så koselig, og takk for det :)

Ja, jeg tenker og at den mingletiden er grei. Vi får se, toastmasterne kan jo også få synse litt.

Nå skal jeg legge meg og sove litt, tror jeg. Fortsatt syk, for pokkern. Til og med verre i dag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avec? Hva faen (eller søren, som det heter hos dere) er avec?! FRAM MED KAKENE!!!! :bond:

:fnise:

Jeg er litt i overkant glad i kaker. Spesielt sammen med kaffe. Dessertmagen er større enn middagsmagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper forresten at du blir frisk i full fart, sånn at det ikke legger en demper på den superfantastiske dagen deres!! Det blir såååå bra :nigo:

Og du er sååå skjønn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avec = Cognac, likør e.l. til kaffen ;)

Men det blir jevn strøm av kaffe hele kvelden, assa! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Nå skal jeg legge meg og sove litt, tror jeg. Fortsatt syk, for pokkern. Til og med verre i dag. :(

Verre?!! :overrasket: Nå mååååå du bli frisk! :unsure::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å avece i kombinasjon med en beinstrekk eller to!

Forøvrig: jeg måtte lese denne setningen en tre-fire ganger før jeg skjønte hva en beins-trekk er :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt greit med en time til mingling, beins-trekk, dokurvanalyse, bordrydding og slikt mellom middag og kaker. Så lenge det er kaffe tilgjengelig :opplyser: Og avec, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Amen til det hele.

Baren åpner samtidig som avecen fly... serveres, kakene står klar, beina trekkes i hop med kaffen og alle blir glade.

Husk bilder av dokurvene. De skal inn i min signatur for evig og alltid som forklaring til de som spør.

Jeg skulle forklare hvor kule dokurvene dere har til en kollega.

"Hva er dokurv"

Forklare forklare.

"Hva er mana potion"

Oooooheeeeeeeeeeeeekkkkkeeeeeeeyyyyy ... Never mind. <double facepalm>

Det er ensomt for nerder på vår jobb. Heldigvis har jeg en -1- kollega som skjønner alle referanser til fantasy og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Forøvrig lykke til på den store dagen. Det blir ikke tid til KGing før søndag og DA er dere jo allerede godt gifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...