mia83 Skrevet 8. august 2013 #581 Del Skrevet 8. august 2013 Det høres ut som et kjempefint utdrikningslag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2013 #582 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg liker også veeeeeldig godt den utdrikkingslag-ideen, Ping! Høres veldig ok ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2013 Forfatter #583 Del Skrevet 9. august 2013 *lager papirblomster og drikker whisky* Hjemme-alene-helg FTW! Lagavulin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2013 #584 Del Skrevet 9. august 2013 *lager papirblomster og drikker whisky* --- Høres ut som en utmerket kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2013 Forfatter #585 Del Skrevet 9. august 2013 Det er det! Åja, og Pirates of the Caribbean på TV! Den første. Den eneste som ikke suger fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2013 #586 Del Skrevet 9. august 2013 Det er det! Åja, og Pirates of the Caribbean på TV! Den første. Den eneste som ikke suger fullstendig. Jeg har enda ikke fått sett den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. august 2013 #587 Del Skrevet 9. august 2013 Det er det! Åja, og Pirates of the Caribbean på TV! Den første. Den eneste som ikke suger fullstendig. Etterpå må du sjekke klippet i denne linken ..hvis du ikke allerede har sett den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2013 Forfatter #588 Del Skrevet 9. august 2013 Etterpå må du sjekke klippet i denne linken ..hvis du ikke allerede har sett den da. ÅÅÅÅÅÅÅ STEPHEN!!! Kveld. Reddet. Stort glis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. august 2013 #589 Del Skrevet 9. august 2013 Åå, jeg skulle ønske jeg likte whisky! Det er så sofistikert. Og rødvin. Det er jo så himla koselig å kunne slappe av om kvelden med et glass rødt eller brunt, ikke sant? Jeg liker bare billig, søt fjortishvitvin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2013 Forfatter #590 Del Skrevet 9. august 2013 Det er jo en "acquired taste", helt klart. Men jeg ser ikke helt poenget med å lære seg å like ting man absolutt ikke kan fordra i utgangspunktet. Drikk det du liker, du. Men jeg synes du er skikkelig rar, assa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. august 2013 #591 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Jooo for jeg går jo glipp av en hel masse kos!! Jeg vet..... Rødvin kan jeg forresten lære. Whisky er nok far out. Endret 9. august 2013 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2013 Forfatter #592 Del Skrevet 9. august 2013 Han ene stamgjesten på en restaurant jeg jobba på blandet alltid en teskje med sukker i rødvinen sin. Kan det være noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. august 2013 #593 Del Skrevet 9. august 2013 Hmm.... Da tar jeg heller en rom og cola. Aiai Captain! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. august 2013 #594 Del Skrevet 9. august 2013 Lagavulin Nam. Min favoritt er Dahlwinnie - rund og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. august 2013 #595 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg likte ikke whisky heller - jeg hadde jo kun smakt chivas. Så fikk jeg smake Lagavulin. Solgt, mine damer og herrer, til Blondinen med den rosa koppen. Jeg liker forøvrig ikke cognac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. august 2013 Forfatter #596 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg liker cognac også, jeg. Alt går i grisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 10. august 2013 #597 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg elsker cognac, men sliter litt med whisky. Muligens på grunn av et gedigent fyllekalas sammen med ei flaske Bells i russetida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. august 2013 #598 Del Skrevet 10. august 2013 Man blir sannelig tørst av å titte innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. august 2013 Forfatter #599 Del Skrevet 10. august 2013 Dette må være den første bryllupsdagboka i KGs historie med en gif av the dude. Fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. august 2013 Forfatter #600 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) OK. Modig i kveld. Sneak peak! I spoiler, sånn at J-man kan gi beng i å kikke. (det ække lov å sitere det innlegget her) Beklager til tider ekstremt bedriten kvalitet på mobilbildene. I dag har jeg vært hos verdens flinkesteste venninne E som skal fikse håret mitt. Det ble fint, det! (og dette er selvfølgelig bare en litt grov testoppsetting, det blir mye mer forseggjort på selve dagen. Og da har jeg neppe så slitte tupper heller ) "Steampunk?" Sa venninne E. Da må jeg lage noe som ser ut som damp! Hatten sitter litt feil, og skal dessuten få litt pynt på seg. Litt usikker på den for å være ærlig, men den er jo kul og... Hm. Og etter det dro jeg til verdens flinkeste venninne G som syr skjørtet og underserken/chemisen min. Hun imponerer stadig. Skjørtet er ikke lagt opp, så det skal være rundt 8-10 cm kortere. Og bare ett av ermene er sydd ordentlig på underserk-tingen. Og lyset gjør at støvlettene ikke synes ordentlig. Men dere tar poenget. Her er er nærbilde av chokeren min: Jeg ble så innmari fornøyd med den! Legg merke til de matchende øredobbene! Endret 10. august 2013 av Pingting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå