Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok

Wit

Anbefalte innlegg

Så bra da :hoho:

Ble skikkelig glad på deres vegne jeg nå, har en følelse av at dette er riktig tid, derfor går det bra.....

Fortsetter å krysse fingre og be til høyere makter jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg føler også at dette er riktig tidspunkt Magdamor :-) Krysser alt for at dette er siste ganger ever jeg trenger å gjøre dette..... Er jo litt drittlei nå liksom.... Men, kort tid igjen......... Om to uke setter jeg forhåpentligvis inn 2 gullegg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg føler også at dette er riktig tidspunkt Magdamor :-) Krysser alt for at dette er siste ganger ever jeg trenger å gjøre dette..... Er jo litt drittlei nå liksom.... Men, kort tid igjen......... Om to uke setter jeg forhåpentligvis inn 2 gullegg :-)[/quote']

Gullegg ja! Den er jeg med på *krysser og ber om gullegg* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en vanvittig kløe og utslett av Puregon sprøytene :-x Det har jeg ikke fått tidligere. Det klør noe helt forferdelig.... I går kveld måtte jeg bare krype til korset og ta en allergi tablett for å stille kløen (Poleramin). Det varer hele dagen, men øker ca 15 min etter at sprøyta er satt....

Tenkte jeg skulle ringe Ullevål idag for å høre hva jeg kan gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå snakket med Ullevål. Kløe og utslett er en av de sjeldne bivirkningene som kan forekomme. Jeg kunne trygt ta allergi tabletter for å stille kløen heldigvis.

Ellers måtte jeg bare bite tenna sammen :-? Bare glad jeg ikke har det i ansiktet... Da hadde jeg ikke gått på jobb altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Uff da...

Håper ikke kløen har ødelagt hele helgen din da...

Nå nærmer det seg igjen... :hoppe:

Klem fra Mayamor - dag 6... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en vanvittig kløe og utslett av Puregon sprøytene :-x Det har jeg ikke fått tidligere. Det klør noe helt forferdelig.... I går kveld måtte jeg bare krype til korset og ta en allergi tablett for å stille kløen (Poleramin). Det varer hele dagen, men øker ca 15 min etter at sprøyta er satt....

Tenkte jeg skulle ringe Ullevål idag for å høre hva jeg kan gjøre....

Jeg holder på med FSH-behandling (en kur med Gonal-F-sprøyter og Crinone gelé.) Klør og svir etterhvert veldig av sistnevnte... :-?

Kjedelig å ha fysiske plager i tillegg til denne spenningen om det blir noen baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klødd av Crinone tidligere, men ble ekstremt kvalm sist.... Håper jeg slipper det nå.. Dette er gangen der alt som kan skje skjer føler jeg :-(

Kløen har heldigvis gitt seg noe. Det roet seg litt utover lørdag og søndag, så idag har jeg nesten ikke noe utslett igjen. Så ut som jeg hadde meslinger og røde hunder på en gang :-? Skikkelig slitsomt. Klødde til og med under føttene, og der er det liksom ikke så lett å klø hele tiden da....

Men, men. Nå er det 3 dager igjen til UL og sjekk av egg. Håper ihvertfall det går som det skal. Har lavere dose denne gangen enn sist siden jeg da ble overstimulert.... Hadde da også lavere dose enn gangen før, så håper dette er akkurat rette dosen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

2 dager til ultralyd... :hoppe:

Jeg testet positivt 11 mars 2003.

Så det var vel i disse dager Ida og Andreas ble unnfanget for 2 år siden.

Lykkes vi samtidig en gang til mon tro...? :hoppe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget som ble til Ida ble befruktet 11. februar 2003. Denne gangen skal jeg da muligens til uttak og befruktning 14. februar :-) Håper det er et positivt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får hoppas på alla små tecken... den 14:e är det ju alla hjärtans dag (valentindagen) och så klart befruktning till ett nytt litet hjärta som kan slå måste ske då...

lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk furstina :klem: Så klart det må være en lykkedag.. Håper bare alt klaffer sånn at det skjer denne dagen nå. Synes dette har vært gangen med mye rart som har skjedd, så jeg tror ingen ting før det er endelig....

HÅPER virkelig at dette blir mitt siste forsøk og at det lykkes. Kroppen begynner å bli litt sliten kjenner jeg... Mye jobbing, og forsøket i tillegg + selvsagt Ida hjemme. Kjenner det tærer litt på kreftene.

Jeg har tat feriedag dagen etter evt innsetting, så da får jeg ihvertfall slappet litt av. Sender Ida i barnehage som vanlig, og så bare nyyyyter jeg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert bra denne gangen skal du se.

Sikkert ikke dumt å ta litt pause rett etterpå nei, og ta det rolig etter fridagen og da.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fridagen er det helg, så da blir det rolig tenker jeg... Skal på kurs mandag og tirsdag etterpå, så det går nok også greit :-)

NÅ er jeg stinn og oppblåst nå... Håper alt ser OK ut på UL i morgen...Humøret er veldig opp og ned. Vil mest av alt bare bli ferdig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...