Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok

Wit

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Ha en god uke!! :klem:

Følger med deg, selv om jeg ikke legger igjen så mange spor her! :klem: Blir spennende å følge deg gjennom et nytt forsøk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener Mrs Potter og Huldrejenta :-)

8 dager igjen til UL for å sjekke nedreguleringen.... Ja, ja. Det går jo fremover da :-) Hodepinen er ikke så ille nå egentlig. Lurer nesten på om sprayen virker jeg da :-? Hetetoktene er verst om natta, men kjenner det også på dagen. I tillegg er jeg sliten og uttafor....

Vel, vel. Ikke mer enn en lang uke til sprøyter nå da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til. Er innom å titter på hva du skriver innimellom.

Krysser fingrene på at det skal gå bra denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wit :vinke:

Tenkte at jeg skulle tilstå ...følger med hvordan det går med deg, selv om jeg ikke legger igjen så mange spor :wink: Nå er det veldig spennende - ønker deg lykke til :) Håper dere lykke i dette forsøket.

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kos at dere følger med bromle og *tine*

Nå sitter jeg her og vet at om en uke skal jeg inn på UL.... Regner med at jeg er nedregulert da ja.... Hodepinen kommer og går, og hetetoktene gjør at jeg sover dårlig om natta :-(

Forrige forsøk syntes jeg gikk raskt, mens denne gangen......

Vel, vel. Nærmer seg nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg er her inne og leser litt om deg vettu. Er jo nysgjerrig på hvor du er hen i løypa. Utrolig nok husket jeg passordet mitt også etter å ha forsøkt tre ganger.

Lykke til videre. Håper det blir full klaff denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Cathrine, og så flink du var som husket passordet da :-)

6 dager igjen til ULnå er jeg drittlei spray her ja......

Jeg er trøtt og sliten, har hodepine og hetetokter. I tillegg er lunta ganske så kort :-?

Gleder meg til å komme igang med sprøytene, for da går det litt raskere fremover..... og mye av bivirkningene forsvinner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for velkomsthilsen inne hos meg.

Nå er vi atter engang dagboknaboer. :Nikke:

Bare denne gangen under samme bokstavgruppe også.

Sammen i novemberklubben er vi også.

Kommer vi i samme terminklubb en gang til mon tro...?

Spennende dette her...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Mayamor :kose:

Skal ikke vi inn i NK 2005 da??? Klart vi skal i samme termin klubb en gang til :-)

5 dager igjen til UL. Hodepinen var ille i går, og ser ut til å komme idag også :-( Nå er jeg LEI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Huff da,ikke noe særlig med hodepine nei. Jeg har heldigvis sluppet unna det! Kan komme innom her med en liten trøste :klem: klem da!

Nå er det ikke lenge før du begynner med sprøyter heller! Jeg har blitt en kløpper til å stikke meg selv,hadde store problemer første gangen,men nå går det lekende lett! Og i morgen skal jeg ha akupunktur!

Pluss at jeg skal inn for ny UL.

Krysser alt for at det skal klaffe for oss nå!

Stoor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lilletrollet :klem:

Vel, som sagt så er det jo bare 5 dager igjen til UL, og det er ikke akkurat fælt spør du meg.....

Hodepinen øker på, men nå skal jeg snart hjem fra jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg heldigvis på UL :-) Nå er jeg bare så drittlei at dere aner ikke.... HÅPER nå virkelig at jeg får starte med sprøyter på onsdag sånn at jeg blir ferdig med dette forsøket en gang... :-(

Hodepinen går veldig i bølger, men når den virkelig setter inn er det grusomt... :-(

Ellers er jeg utrolig trøtt og sliten for tiden... Har liksom ikke ork til noe...

Krysser alt for positive tilbakemeldinger i morgen på sykehuset sånn at jeg kommer videre i dette forsøket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Krysser alt for at du kan få sette igang med sprøyter på onsdag! Unner deg å slippe litt bivirkninger nå!! :klem:

Stoor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg lykke til i morgen og takke for fin sladring på nm :klem2:

Krysser fingre for at du får starte med sprøyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...