pondusa Skrevet 13. desember 2004 #221 Del Skrevet 13. desember 2004 Så flott at dere er igang igjen! Blir spennende dette, skjønner godt at du synes det er litt skummelt. Håper dere lykkes raskt, slik at en lillebrøster kan finne veien til Wit-familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #222 Del Skrevet 13. desember 2004 Tusen takk pondusa :-) Krysser også fingrene for at alt går bra denne gangen... Hvis det gjør det så blir det evt barnet født akkurat (ihvertfall ca) to år etter Ida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. desember 2004 #223 Del Skrevet 13. desember 2004 To år er jo ganske så greit det da. Håper alt går bra denne gangen da. Men uansett så har dere jo en utrolig nydelig liten jente da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #224 Del Skrevet 13. desember 2004 Takk Magnhild Vi har jo det heldigvis.. Må kanskje oppdatere avertaren min snart. Det er jo 6 mnd siden det bildet ble tatt :oops: Har ikke fått til legge ut bilder i album enda, men det kommer snart... Det blir deilig å få en jul uten hormoner ihvertfall. Nytt år og nye muligheter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #225 Del Skrevet 13. desember 2004 En liten hilsen på Luciadagen! Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. desember 2004 #226 Del Skrevet 13. desember 2004 Heisann og takk for hilsen Det var jo en super fin og starte det nye året på håper dere lykkes og 2 år er jo kjempe fint mellomrom mellom ungene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #227 Del Skrevet 15. desember 2004 Idag tenker jeg at jeg får brevet fra sykehuset med spraystart og første UL. Har litt blandede følelser denne gangen, men håper jo at det går bra... Har liksom ikke tid til å tenke så mye på det enda siden vi skal ha besøk i hele jula, og jeg enda ikke er ferdig med alle innkjøp (av mat altså) :-) Handlet julegave til mannen min over nettet idag. Nå må jeg bare passe på at han ikke selv henter pakken i postkassen Kjøpte en MP3 spiller fra SpaceWorld. Vet han ønsker seg det, og håper han blir kjempeoverrasket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #228 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har fått brev fra sykehuset med beskjed om å starte spraying 31/12. Den datoen husker jeg kanskje da :-) Skal på UL 25/1 for å sjekke om jeg kan starte med sprøyter... Nå nærmer det seg igjen ja :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #229 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #230 Del Skrevet 20. desember 2004 Tusen takk Trulselinemor :-) har det bare bra. Er glad jula er over nå jeg starter med spray igjen. Hadde vært litt kjedelig med hormon utbrudd mitt i familiehøytiden God jul alle sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. desember 2004 #231 Del Skrevet 21. desember 2004 Du skal jo spraye akkurat samtidig med Lilletrollet jo! Dette blir spennende! :-) En spennende måte å innvie et nytt år på... Ha en strålende jul, Wit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #232 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og dine! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2004 #233 Del Skrevet 23. desember 2004 Er fryktelig lite på nett om dagen - sikkert i likhet med mange andre... Med spraystart 31.12. blir det O Jul med din glede. Og ikke O Jul med din vrede... Lykke - lykke til. Skal ha jul i eget hus for første gang. Vi blir bare 5 voksne og 1 barn. Så det blir stille og rolig. Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. desember 2004 #234 Del Skrevet 23. desember 2004 Det blir en frisk start på det nye året! I mellomtiden ønsker jeg deg en trivelig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. desember 2004 #235 Del Skrevet 24. desember 2004 GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. januar 2005 #236 Del Skrevet 2. januar 2005 Håper du har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring og at spraystart 31/12 gikk bra! Godt nyttår, Wit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #237 Del Skrevet 3. januar 2005 Tusen takk for hilsener alle sammen, og godt nyttår til dere alle :-) Joda jeg startet med spray 31.12.04 kl 0900 :-) Er nå godt i gang. Har første UL for å sjekke om jeg er nedregulert 25.01.05. Regner egentlig da med sprøytestart 26.01.05. Måtte gå litt lenger på spray nå enn sist, men regner med at det er på grunn av mange som skal inn nå rett etter jul.... Ellers har Ida første dag til tilvenning i barnehage idag. Det var fælt for et morshjerte å gå fra henne der :-( Tror nok det var verre for meg enn for henne.... Skal hente henne igjen etter 4-5 timer, og det gleder jeg meg til... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. januar 2005 #238 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Wit! Takk for hilsen i boka mi. Vi får oppmuntre hverandre vi når bivirkningene trår til som værst. Jeg er ikke så veldig plaget,men jeg er fryktelig trøtt. Krysser fingrene for oss! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 4. januar 2005 Takk for hilsen Lilletrollet :-) Merker ikke så mye jeg heller enda... Men er jo bare på dag 5 av spraying, og jeg har egentlig ikke vært så ille plaget med bivirkninger tidligere.... Brukte å få litt hodepine, men den har heldigvis uteblitt foreløpig. Var og hentet medisin i går. 8.200,- kroner..... Billig ja.... :-( Har litt igjen fra sist også, men vet egentlig ikke hvor lenge det vil holde. Hadde jeg sprayet like kort som sist hadde jeg bare trengt en spray, men det skal jeg jo ikke, så da måtte jeg ut å kjøpe 2 stk... Kjøpte også alle sprøytene. Mangler bare denne hormon geleen som jeg skal starte med når jeg har tatt ut egg. Den kjøper jeg samme dagen som jeg skal starte tenker jeg. De har den på apoteket på Ullevål, og da gidder jeg ikke bestille den andre steder..... Ida er på dag 2 i barnehagen idag. Det gikk kjempefint når vi kom dit idag. Hun hadde jo IKKE tid til å vente på at alle klærne kom av. Ville inn å leke med en gang hun :-) Det gleder et mammahjerte at det går så bra ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. januar 2005 #240 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei igjen Wit! Jeg er ikke helt sikker,men jeg har veldig "kort" sray tid før sprøytene fordi jeg er så ung,og har veldig bra egg kvalitet. (det er som sagt ikke hos meg feilen ligger) Vet ikke om det har noe med det å gjøre. Jeg har også veldig lav dose med sprøyter,skal bare ta sprøyte i 5 dager,og alt kom på 3500kr for vår del. Så kan det jo være at Riksen og Ullevål har forskjellige fremgangsmåter! Det viktigste er jo at det evt blir barn av det ikke sant?? :D Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå