Gå til innhold

Brunetter vs. Blondiner

Blondiner eller brunetter  

131 stemmer

1. 1. Stem her

• Blondiner
      29
    • Det er meg HELT likegyldig
      44
    • Brunetter
      58

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ikke er sunt. Eller nødvendig.

Så hvis hun har fått grått hår som får henne til å se mye eldre ut, foretrekker du det over en naturlig kjøpefarge?

Anonym poster: 3f87436dc0b8aa2e5ccbafb2ed0c4016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvis hun har fått grått hår som får henne til å se mye eldre ut, foretrekker du det over en naturlig kjøpefarge?

Anonym poster: 3f87436dc0b8aa2e5ccbafb2ed0c4016

Man klarer uansett ikke å lure naturen. Den eneste man kan lure er seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan love deg at du ikke ser forskjell på en som farget håret i naturlig variant, og en som ikke har farget håret.

Det sier alle bimboene med extensions også helt til man påpeker skjøtene.

Anonym poster: 8df521725bfeb775b1797f069435b960

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om hvilken hårfarge dama har.

Gjest Eurodice
Skrevet

Fordi det ikke er sunt. Eller nødvendig.

Kan du vise til dokumentasjon på at det ikke er sunt? Hva du synes er nødvendig eller ei, tror jeg vi alle ikke bryr oss det minste om.

Skrevet

Det sier alle bimboene med extensions også helt til man påpeker skjøtene.

Anonym poster: 8df521725bfeb775b1797f069435b960

Extensions er noe helt annet enn en hårfarge som blir blandet for å tilpasse hver enkelt. Det er mer til hårfarging enn klorbleket hår med mørk ettervekst.

Skrevet

Extensions er noe helt annet enn en hårfarge som blir blandet for å tilpasse hver enkelt. Det er mer til hårfarging enn klorbleket hår med mørk ettervekst.

Jepp, fake har mange nyanser og gradienter.

Hvis det å farge håret ikke er mer unaturlig enn å bruke en sjampo som får frem glansen i håret, kan man da si at platinablond hårfarge som alle ser er tydelig fake ikke er fake allikevel? Jeg mener, hvis du er hard core hårkulturrelativist så er jo det ene ikke mer fake enn det andre, eller hva? Og hva med meg som spiser mye laks og fete fiskeslag som visstnok er bra for både hud og hår, gir det hele mer glans liksom. Er min ekstra hårglans fake akkurat som manken til den platinablonde bimboen jeg passerte på Majorstua i dag?

Forresten, hvis det er greit at kvinner farger håret, er det like greit at menn gjør det?

Skrevet

Jepp, fake har mange nyanser og gradienter.

Hvis det å farge håret ikke er mer unaturlig enn å bruke en sjampo som får frem glansen i håret, kan man da si at platinablond hårfarge som alle ser er tydelig fake ikke er fake allikevel? Jeg mener, hvis du er hard core hårkulturrelativist så er jo det ene ikke mer fake enn det andre, eller hva? Og hva med meg som spiser mye laks og fete fiskeslag som visstnok er bra for både hud og hår, gir det hele mer glans liksom. Er min ekstra hårglans fake akkurat som manken til den platinablonde bimboen jeg passerte på Majorstua i dag?

Forresten, hvis det er greit at kvinner farger håret, er det like greit at menn gjør det?

Poenget mitt er at man kan få hårfarging til å se veldig naturlig ut, selv om det ikke er det. Man kan også sminke seg slik at det ser naturlig ut. De aller fleste jukser på en eller annen måte med utseendet sitt, men det betyr ikke at man går rundt og ser ut som oversminkede damer med overbleket hår av den grunn. Selvsagt er omega 3 oljer flott for et glansfullt hår, jeg sier bare at det finnes produkter som er med på å styrke og gjøre et hår fint, og det er jo også juks, hvis man skal se svart/hvitt på det. Neglelakk, lipgloss, krølltang, stylingprodukter, alt er juks.

Selvsagt er det greit at menn farger håret, hvorfor skulle det ikke være det?

Skrevet

Poenget mitt er at man kan få hårfarging til å se veldig naturlig ut, selv om det ikke er det. Man kan også sminke seg slik at det ser naturlig ut. De aller fleste jukser på en eller annen måte med utseendet sitt, men det betyr ikke at man går rundt og ser ut som oversminkede damer med overbleket hår av den grunn. Selvsagt er omega 3 oljer flott for et glansfullt hår, jeg sier bare at det finnes produkter som er med på å styrke og gjøre et hår fint, og det er jo også juks, hvis man skal se svart/hvitt på det. Neglelakk, lipgloss, krølltang, stylingprodukter, alt er juks.

Selvsagt er det greit at menn farger håret, hvorfor skulle det ikke være det?

Ja, jeg vet det der. Og det er jo derfor Steinar får tyn her, fordi det han tror er naturlig ikke er det likevel. Dere fremhever, forsterker, toner ned og aksentuerer - men vil ikke ha på dere at det er fake. Men hvis du er logisk konsistent her (som den siste posten din tyder på) så kan du ikke si at den tydelige fake hårfargen til ei platinabond dame er fake, like lite som at extensions er fake. Så enten er alt fake (også effekten av det sunne kostholdet mitt på håret mitt) eller så er intet fake. Dette er ikke svart/hvitt-tankegang, det er logisk konsistent.

Jeg vil fra nå av betrakte håret til platinablonde bimboer som EKTE, i kulturrelativismens navn.

Skrevet

Ja, jeg vet det der. Og det er jo derfor Steinar får tyn her, fordi det han tror er naturlig ikke er det likevel.

Bare for å ha sagt det så har jeg altså ikke innbilt meg at det finnes noe kvinnfolk i Norge i dag som ikke jukser med håret ;)

Poenget mitt er at jeg liker at hårfargen ser naturlig ut i mine øyne.

Gjest Thessie!
Skrevet

Bare for å ha sagt det så har jeg altså ikke innbilt meg at det finnes noe kvinnfolk i Norge i dag som ikke jukser med håret ;)

Poenget mitt er at jeg liker at hårfargen ser naturlig ut i mine øyne.

Hele poenget til Steinar er at hårfargen skal se naturlig ut, ikke at det nødvendigvis er fyfy å farge håret. Hvorfor er dere så hårsåre? Jeg tror at også vi jenter kan si oss enig i at naturlig farget hår er penere enn hår du på milevis avstand ser at er farget.

Gjest Tidssone
Skrevet

Hups. Nå kommer jeg feiende fra sidelinjen og gjør dine innbilninger til skamme. Jeg gjør ingenting med håret. Det er langt og ufarget.

Gjest Thessie!
Skrevet

Hups. Nå kommer jeg feiende fra sidelinjen og gjør dine innbilninger til skamme. Jeg gjør ingenting med håret. Det er langt og ufarget.

Så bokstavelig mente han det nok ikke. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at veldig mange jenter/kvinner faktisk farger eller striper håret eller bruker exstensions.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hele poenget til Steinar er at hårfargen skal se naturlig ut, ikke at det nødvendigvis er fyfy å farge håret. Hvorfor er dere så hårsåre? Jeg tror at også vi jenter kan si oss enig i at naturlig farget hår er penere enn hår du på milevis avstand ser at er farget.

Det er ikke snakk om å være hårsår. Jeg forstår bare ikke at det skal være et problem for Steinar at noen som helst farger/glansvasker håret sitt, damer som han allikevel aldri kommer til å ha noe å gjøre med.

Gjest Tidssone
Skrevet

Så bokstavelig mente han det nok ikke. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at veldig mange jenter/kvinner faktisk farger eller striper håret eller bruker exstensions.

Men han skrev det _så_ bokstavelig at det fortjente et bokstavelig svar. Synes jeg.

Gjest Thessie!
Skrevet

Det er ikke snakk om å være hårsår. Jeg forstår bare ikke at det skal være et problem for Steinar at noen som helst farger/glansvasker håret sitt, damer som han allikevel aldri kommer til å ha noe å gjøre med.

Han sier jo bare at han liker best og at han foretrekker at hårfargen til kvinner ser naturlig ut. Og jeg ser ikke hvorfor dere har et problem med det. Jeg er sikker på at dere også har visse preferanser når det kommer til menns utseende.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger.

Yvonne (mod)

Gjest Tidssone
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger.

Yvonne (mod)

Nå igjen?

Gjest Janus
Skrevet

I dag ble jeg sjarmert av en blondine og en brunette og forelsket i en tredje brunette.

Jeg begynner å tro at det kanskje ikke er tilfeldig.

Eller?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...