Gå til innhold

Brunetter vs. Blondiner

Blondiner eller brunetter  

131 stemmer

1. 1. Stem her

• Blondiner
      29
    • Det er meg HELT likegyldig
      44
    • Brunetter
      58

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe... neida (joda).... neida!!

Merker jeg oftest legger merke til mørkhårede, men til syvende og sist teller hårfargen absolutt ingenting.

Vi blir til slutt grå de aller fleste av oss uansett ;)

Ho-ho, ja Alva, og da farger vi det rødt! :hoho:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho-ho, ja Alva, og da farger vi det rødt! :hoho:

:skratte: med lillanyanser... (også nekter vi for hvert eneste grå hår som måtte komme til syne) :D

• Liker 1
Skrevet

Egentlig det samme for meg, folk får nå ha den hårfargen de vil:)

Men når du spør, så stemte jeg blondt.

Jeg syns det er en veldig fin hårfarge. Skulle gjerne hatt det selv, men etter tidligere erfaringer er det så sykt vanskelig å holde vedlike når man ikke har naturlig blondt hår.

• Liker 1
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Syns det er ganske greit å være blond. Greit nok at jeg må farge etterveksten hver/annenhver måned, men når man engang blir grå i håret er det adskillig mye lettere for blondiner enn brunetter å holde gråfargenn mer usynlig. :nigo:

Selv foretrekker jeg brunt hår på det motsatte kjønn, men har omtrent bare hatt kjærester med blondt og rødt hår.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker mørke gutter, men faller oftest for de med lyst hår.

Jeg og. Jeg innbiller meg at jeg liker høye, mørke, men det er bare en av flørtene/kjærstene mine som har hatt brunt hår. Så jeg må nok få for blonde gutter :)

Har nå inntrykk av at de fleste blondiner egentlig er brunetter jeg da. :lillesky:

Ikke jeeeeg :) En av de få gjenlevende ekte blondinene. Her er det sola som tar seg av blekingen om sommeren, så blir jeg naturligvis mørkere om vintern.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og. Jeg innbiller meg at jeg liker høye, mørke, men det er bare en av flørtene/kjærstene mine som har hatt brunt hår. Så jeg må nok få for blonde gutter :)

Ikke jeeeeg :) En av de få gjenlevende ekte blondinene. Her er det sola som tar seg av blekingen om sommeren, så blir jeg naturligvis mørkere om vintern.

Samme her Mynona! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Med det mener jeg at de aller fleste blondiner betaler dyrt for å stripe, bleke og holde kontroll på etterveksten.

Det finnes faktisk mange naturlige blondiner også. Det er mange varianter av blond, og det som kan se ut som mørkt ved siden av en med svært lyst hår, kan være en mørkere variant av blond.

Jeg er mellomblond (nøytral mot ask, 7´er) naturlig, og legger inn litt striper for å unngå å se ut som en grå mus. Naturlig farge er ikke nødvendigvis det mest flatterende slik Steinar insuinerer. Jeg syns mørkt hår er fantastisk fint hvis man har trekk som gjør at man kler det. Blondt, rødt, mørkt, så lenge man har riktig nyanse/farge som passer sine trekk. Lite fint med mørkt hår hvis man har hvite øyenbryn, osv.

• Liker 1
Skrevet

Enig i alt du sier her 2shy! :rodmer:

Skrevet

Men hvis Tone Damli er blond (i følge noen), hva er da brunette?? :klo:

(i mine øyne er blond/blondine sånn som "hva-hun-nå-heter-igjen" som er lagt ut i HI...)

• Liker 1
Skrevet

Men hvis Tone Damli er blond (i følge noen), hva er da brunette?? :klo:

(i mine øyne er blond/blondine sånn som "hva-hun-nå-heter-igjen" som er lagt ut i HI...)

Det er ganske små marginer mellom det som skiller mørkeblond og lysebrun tror jeg. Du har jo flere forskjellige blond nyanser, helt fra platina som er en 10´er (lysest), til mørkeblond som er mange nyanser mørkere (6´er). I tillegg har man alle disse forskjellige variantene, gylden, nøytral, ask. Noen som er gyldenblond kan kanskje omtales som rødhetter, men så er de altså blonde.

Skrevet

Syns det er ganske greit å være blond. Greit nok at jeg må farge etterveksten hver/annenhver måned, men når man engang blir grå i håret er det adskillig mye lettere for blondiner enn brunetter å holde gråfargenn mer usynlig. :nigo:

Selv foretrekker jeg brunt hår på det motsatte kjønn, men har omtrent bare hatt kjærester med blondt og rødt hår.

Jeg må gjøre mer, siden håret blir gult dritfort. Orker ikke bruke penger på dyre lilla-shampooer, bleke ettervekst og alt sånt :P Håret mitt har noe fryktelig rødskjær og, så skulle jeg bleket det nå hadde jeg nok brukt 5 runder eller to ganger hos frisøren :P Også må det runder med hårkur til, mer enn jeg gjør normalt. Nei huff xDDD

Men ja, det er kjempefint:)

Gjest Thessie!
Skrevet

Brunetter, gjerne med brune øyne.

Hvithårede som ser ut som de er halvveis kokt ihjel i et eller annet solarium er ikke akkurat pent.

Man kan være blond uten å ha platinablondt hår.

Skrevet

Man kan være blond uten å ha platinablondt hår.

Nemlig

Brunetter som er kokt ihjel i solarium er faktisk ikke noe penere det heller.

• Liker 4
Gjest Payandeh
Skrevet

Hvis jeg skulle sakt at fargen ikke spiller NOEN rolle, ville jeg løyet. Jeg er rett og slett latterlig glad i mørke skjønnheter. Langt, mørkt og tykt hår er absolutt noe som fanger min oppmerksomhet.

Samtidig er det vel selve håret som er viktig, det er like attraktivt med blondt, mykt og langt hår så vel som med mørkt.

.....Men hadde en deilig latinsk babe stått ved siden av ei blondine, er det ingen tvil om hvem jeg hadde siklet på. Uansett. :jepp:

Skrevet

Liker blondiner også, men erfaring viser at det er brunetter eg faller for! :romeo:

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg må gjøre mer, siden håret blir gult dritfort. Orker ikke bruke penger på dyre lilla-shampooer, bleke ettervekst og alt sånt :P Håret mitt har noe fryktelig rødskjær og, så skulle jeg bleket det nå hadde jeg nok brukt 5 runder eller to ganger hos frisøren :P Også må det runder med hårkur til, mer enn jeg gjør normalt. Nei huff xDDD

Men ja, det er kjempefint:)

Ah kjedelig da. Jeg trenger heldigvis ikke å bleike det. Bruker farge nr 10 fra loreal så blir alt bra, trenger ikke lilla sjampo heller:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da jeg var liten ville jeg på død og liv bli blond og blåøyd. Idag kan jeg ikke skjønne hvorfor :grinele:

Er selv brunette, og er strålende fornøyd med mine "mørke" trekk. Synes absolutt mørke mennesker er finest, og det gjelder både kvinner og menn. Blonde mennesker synes jeg fort kan se litt "livløse" og kjedelige ut. (Selvsagt gjelder ikke dette alle, men de aller, aller fleste).

:briller:

Gjest villrev
Skrevet

Synes både brunetter og blondiner er fine :')

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker mørkt hår på gutter. Selv er jeg honning-blond (egentlig har jeg oppvaskvann-farve, men striper det hver 6 uke) :sminkedokke:

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er snakk om hva menn liker på kvinner, og ikke hva kvinner liker på menn eller andre kvinner (med mindre de blir fysisk tiltrukket av kvinner).

Anonym poster: 931a0a815d0ea895d46ff58fbad7a223

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...