Gå til innhold

Brunetter vs. Blondiner

Blondiner eller brunetter  

131 stemmer

1. 1. Stem her

• Blondiner
      29
    • Det er meg HELT likegyldig
      44
    • Brunetter
      58

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er de ikke, men blondiner trekker til seg andre typer menn enn brunetter.

Hva slags andre typer menn?

Anonym poster: 6c213679a500da263c3c0406d711d644

Videoannonse
Annonse
Gjest Dagdrømmer
Skrevet

På gutter liker jeg blondt hår aller best, så og si alle mine flørter med unntak av en har vært lyshårede faktisk, hehe.

Jeg har selv egentlig kommunebrunt hår, men liker best å ha det gyllenblondt og får med den hårfarven langt mer oppmerksomhet fra gutta enn det jeg gjør når jeg har det brunt...

Skrevet

Den ser jeg litt, det jeg syns er minst fint er ærlig talt jenter som har hårfarge som skriker unaturlig. Og nå snakker jeg ikke om blondiner som blir brunetter,men å ha en hårfarge som ingen mennesker faktisk kan ha :fnise:

Anonym poster: a2749891c8cf299cc5787127d8044003

Ja, unaturlige farger er ikke pent, spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Med det mener jeg at de aller fleste blondiner betaler dyrt for å stripe, bleke og holde kontroll på etterveksten.

Og jeg kjenner og har sett mange jenter som gjør det samme bare med farget brunt hår. + At de setter på brune eller grønne linser fordi de er lei kjedelige, blå øyne i følge dem selv. Men hey, det finnes vel begge deler ;)

Anonym poster: a4cfe6ee67dfa070b56a2a91de680997

Skrevet

Det varierer fra person til person.

Skrevet

Ja takk begge! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Hah! Blondine eller brunette? Nei takk, jeg vil ha en temperamentsfull rødtopp. Rødtopper er hetere.. :lur:

Anonym poster: 0cb8b1941e623cb7e3a6f67b5a67ccc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brunettes are fine man, and blondes are fun

But when it comes to getting a dirty job done

I`ll take a redheaded woman

Anonym poster: 42e40e496cc3531faa2fce3d0fcd3d4d

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri falt for en blondine. Vet ikke hvorfor jeg oppfatter de slik, men synes de virker og ser så kjølige og kalde ut. Harde trekk.

Den verste turn off er en skikkelig platinablond jente som ser ut som hun har tatt en reverse michael jackson hudbehandling (les: skittenbruuuuun).

Anonym poster: d03beec4609da05dc605bc21aede992f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel alltid egentlig hatt en svakhet for litt naturlig søte jenter. Den der "girl next door" looken. Altså ikke modellpen og ikke de sylslanke heller. Da gjerne med halvlangt eller langt kornblondt hår eller rødblondt eller derimokring. IKKE helt lyst. Da jeg var i barnehagealder sprang jeg visstnok rundt etter jentene med den type hår :P gjett om jeg har blitt mobba etter det.

Men når det kommer til sitt har jeg stort sett ikke hatt dette som et toppkriterie da de fleste jenter jeg har vært sammen med har vært brunetter :)

Anonym poster: a80daf567903c6d6db364e286a89fda4

Skrevet

Jeg foretrekker blondiner, men avviser selvsagt ingen på grunn av hårfarge.

Skrevet

Brunetter, gjerne med brune øyne.

Hvithårede som ser ut som de er halvveis kokt ihjel i et eller annet solarium er ikke akkurat pent.

AnonymBruker
Skrevet

Genialt og lite forvirrende at du legger ved bilder da. Ingen av oss ville skjønt hva du mente med uttrykkene blondiner og brunetter for uten dem :ironi:

Ja, det var faktisk ikke så dumt. Iom at ts ikke snakker om brunetter, men mørkhårete!

Tone Damli er ikke brunette, hun er mørk blond!

Anonym poster: 0f94f6b8593dd8c0c7df5f26d525525b

Skrevet

Blondiner.

Selv om jeg alltid har synes helt mørke jenter er veldig flotte, med langt sort hår, gyllen hud osv.

Skrevet

Brunetter.

Skrevet

Og jeg kjenner og har sett mange jenter som gjør det samme bare med farget brunt hår. + At de setter på brune eller grønne linser fordi de er lei kjedelige, blå øyne i følge dem selv. Men hey, det finnes vel begge deler ;)

Anonym poster: a4cfe6ee67dfa070b56a2a91de680997

Ja, og du har oppfattet poenget mitt. Om man foretrekker blondiner fremfor brunetter, eller omvendt, er jo bare et spørsmål om "hvilken hårfarge man foretrekker", og har ingenting med et menneskes personlighet å gjøre.

Ni av ti (NB: flåsete statistisk gjetning fra min side) kvinner farger, striper eller bleker håret,noe som kun forandrer hårfargen - ikke personligheten. :)

Skrevet

Rødhårede har du glemt. Vi er en del av universet vi også! :engel:

Skrevet

Hah! Blondine eller brunette? Nei takk, jeg vil ha en temperamentsfull rødtopp. Rødtopper er hetere.. :lur:

Anonym poster: 0cb8b1941e623cb7e3a6f67b5a67ccc6

Vi er? :lur:

Skrevet

Hehe... neida (joda).... neida!!

Merker jeg oftest legger merke til mørkhårede, men til syvende og sist teller hårfargen absolutt ingenting.

Vi blir til slutt grå de aller fleste av oss uansett ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...