Gå til innhold

Brunetter vs. Blondiner

Blondiner eller brunetter  

131 stemmer

1. 1. Stem her

• Blondiner
      29
    • Det er meg HELT likegyldig
      44
    • Brunetter
      58

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg digger brunt hår! :)

Er naturlig rødhette selv. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg var platinablond med krøller frem til jeg var 12, så ble det plutselig rødblondt og pinnerett helt uten videre, aner ikke hva som skjedde der men :vetikke:

På gutter virker det som om jeg har en underliggende hang til rødhårede selv om jeg egentlig liker de mørke. Stort sett alle guttene jeg har vært sammen med har hatt rødt hår og vikingskjegg :blink:

Men på jenter under 30 elsker jeg mørkebrunt hår, på damer over 30 derimot så liker jeg blondiner.

Jeg er visst fargeforvirret :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har jo tidligere falt for brunetter og har faktisk kun vært sammen med brunetter når jeg tenker meg om, så det er vel en preferanse i den retningen. Men til syvende og sist hadde det ikke vært noen dealbreaker om ting ellers klaffer.

Gjest KateW
Skrevet

Ja, unaturlige farger er ikke pent, spør du meg.

Skal vedde en halv månedslønn på at du faktisk ikke aner hva du snakker om her. :ler:

I min omgangskrets har jeg kanskje to venninner som ikke fikser på hårfargen, men alle har sin naturlige farge.

Skrevet

Definitivt blondiner, men av de to bildene ts har vedlagt er det inget annet valg enn å latt velge brunette :(

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Jeg er usikker på om det er tilfeldig eller ikke, men nesten alle jenter jeg har vært med sammen med, har vært virkelig tiltrekt av eller avstandsforelsket i har vært brunetter.

Akkurat nå har jeg en i kikkerten og gjett hva: hun er brunette! :)

Jeg er selv mørk. Har det noe med saken? Jeg hørte også en teori en gang om at menn ofte går etter kvinner som ligner på moren sin? Moren min er brunette.

Jeg elsker blondiner (og rødtopper) også, men av en eller annen grunn har brunetter dominert mitt romantiske liv hittil med klar margin.

:)

Endret av Janus
Skrevet (endret)

Skal vedde en halv månedslønn på at du faktisk ikke aner hva du snakker om her. :ler:

I min omgangskrets har jeg kanskje to venninner som ikke fikser på hårfargen, men alle har sin naturlige farge.

Selvfølgelig aner jeg hva jeg snakker om.

Jeg snakker f.eks om når enkelte farger håret sort slik at det er åpenbart at det ikke er en naturlig farge.

Lett å se dette for meg. Og det er ikke noe fint å se på.

Endret av Steinar40
Gjest KateW
Skrevet

Men det er ikke det jeg snakker om, du sier at naturlig farge er best. Svært få kvinner HAR naturlig farge. De farger håret så det ser naturlig ut.

• Liker 2
Skrevet

Men det er ikke det jeg snakker om, du sier at naturlig farge er best. Svært få kvinner HAR naturlig farge. De farger håret så det ser naturlig ut.

Ja, og av 2 onder så velger man altså det minste.

Det å få kvinnfolk til å ikke farge håret er nok som regel et håpløst prosjekt, og da er det ihvertfall bedre at det er en naturlig hårfarge (som jeg syns ser naturlig ut).

Skrevet

Liker svart eller mørkebrunt hår best på både jenter og gutter.

Gjest KateW
Skrevet

Det å få kvinnfolk til å ikke farge håret er nok som regel et håpløst prosjekt, og da er det ihvertfall bedre at det er en naturlig hårfarge (som jeg syns ser naturlig ut).

Som sagt, du ser ikke forskjell, så hvorfor sier du da at kvinner IKKE skal farge håret?

Skrevet

Som sagt, du ser ikke forskjell, så hvorfor sier du da at kvinner IKKE skal farge håret?

Fordi det ikke er sunt. Eller nødvendig.

Skrevet

Jeg foretrekker brunt hår på kvinner og menn. Synes bruntoner (som regel) gir mer glød i ansiktet til en person og dessuten finnes det utrolig mange forskjellige brunfarger, mens blondt ser jeg alltid på som "bare blondt" (nå så finnes det selvfølgelig ulike fargenyanser i blondt hår også, men jeg synes det finnes langt flere i brunt). Synes rett og slett at brunt er en mer spennende farge, men det finnes selvfølgelig flotte kvinner og menn som er blonde.

Skrevet

Jeg kan love deg at du ikke ser forskjell på en som farget håret i naturlig variant, og en som ikke har farget håret. Jeg farget en gang håret mørkt, og det var absolutt ingen (som møtte meg for første gang) som trodde på meg da jeg sa jeg egentlig var blond. Fordi fargen som var valgt så veldig naturlig ut og passet utseendet mitt. Mange farger det med folie-striper hos frisøren som gir et veldig naturlig utseende. Kun en frisør ville klart å se at håret var farget, ihvertfall ikke du.

Å si at naturlig hårfarge alltid er finest er en veldig feilaktig påstand. I mange tilfeller kan det nok stemme, men i minst like mange tilfeller stemmer det ikke. Det finnes ikke noe fint med kommunefarget hår som får hele fjeset til å se blasst og fælt ut. derfor legger man inn litt striper. Mange kurer også håret og bruker produkter som får håret til å bli sunnere og mer glansfullt. Men det er kanskje juks det også, finest med tørt og brusete hår? Jeg mener, det er jo naturlig..

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sunt eller nødvendig å spise sjokolade heller. Hva er poenget ditt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan love deg at du ikke ser forskjell på en som farget håret i naturlig variant, og en som ikke har farget håret. Jeg farget en gang håret mørkt, og det var absolutt ingen (som møtte meg for første gang) som trodde på meg da jeg sa jeg egentlig var blond. Fordi fargen som var valgt så veldig naturlig ut og passet utseendet mitt. Mange farger det med folie-striper hos frisøren som gir et veldig naturlig utseende. Kun en frisør ville klart å se at håret var farget, ihvertfall ikke du.

Å si at naturlig hårfarge alltid er finest er en veldig feilaktig påstand. I mange tilfeller kan det nok stemme, men i minst like mange tilfeller stemmer det ikke. Det finnes ikke noe fint med kommunefarget hår som får hele fjeset til å se blasst og fælt ut. derfor legger man inn litt striper. Mange kurer også håret og bruker produkter som får håret til å bli sunnere og mer glansfullt. Men det er kanskje juks det også, finest med tørt og brusete hår? Jeg mener, det er jo naturlig..

Så lenge jeg er fornøyd så er det greit ;) hehe

Gjest KateW
Skrevet

Hva er usunt med å farge håret?

Skrevet

Det sier seg selv at det ikke er sunt å få fargestoffer etc. i hodebunnen.

Skrevet (endret)

Hårfarging er absolutt skadelig for helse, i verste fall kreftfremkallende. Det sies at mørke hårfarger og helfarging er verst, striper som ikke går inn i hodebunnen er mildere.

Innlegget er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...