Gå til innhold

Brunetter vs. Blondiner

Blondiner eller brunetter  

131 stemmer

1. 1. Stem her

• Blondiner
      29
    • Det er meg HELT likegyldig
      44
    • Brunetter
      58

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte vi kunne ha en liten avstemning på dette. Ikke begynn å si "det varierer fra person til person", "for et tåpelig spørsmål" osv. Spar dere. Vil bare se hva menn (ev. kvinner som liker kvinner) her inne på forumet foretrekker - om det er noe tendens.

Legger ved et par bilder. (dårlige bilder...) Altså, ikke stem på personen på bildene jeg har lagt ut, men hva du foretrekker sånn generelt.

Post gjerne bilder av hva dere synes er pent, både gutter og jenter. :)

Anonym poster: 76c12ae266355d5f5514bdec156050bb

post-37809-0-03334400-1341346435_thumb.j

post-37809-0-26613000-1341346496_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Ønsker å bli brunette! Men er blond nå...

Skrevet

Definitivt brunetter. Jeg kan ikke huske sist jeg falt for noen med blondt hår.

AnonymBruker
Skrevet

Bare dama har stramme former er det helt likygyldig!

Anonym poster: 93ece0542f39ad9900436bb32f8a3b74

Gjest Sol Jenta
Skrevet

Jeg syns ansiktet på personen har mye å si :) Så da svarer jeg begge deler! Er selv blond ;)

Skrevet (endret)

Legger ved et par bilder. (dårlige bilder...) Altså, ikke stem på personen på bildene jeg har lagt ut, men hva du foretrekker sånn generelt.

Genialt og lite forvirrende at du legger ved bilder da. Ingen av oss ville skjønt hva du mente med uttrykkene blondiner og brunetter for uten dem :ironi:

Endret av Fysikeren
  • Liker 12
Skrevet

Brunetter! Jeg har alltid hatt en greie for jenter med mørkt, langt hår! Til og med i barnehagen, maaaange år før jeg skjønte at jeg var lesbisk, var det dem jeg ville bli bestevenn med og egentlig var forelska i. Og til dags dato har jeg kun blitt betatt av mørkhårede jenter.

Kjæresten min trenger bare å slenge litt på håret, så blir jeg helt ute av stand til å si noe som helst! :rodmer:

Kanskje fordi jeg er blondine selv?

Skrevet

Det er ganske varierende, men jeg føler at hvis en dame har blondt hår, litt solbrun og ikke smellfeit, så skal det veldig mye til for at jeg ikke synes hun er tiltrekkende.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg liker mørke gutter, men faller oftest for de med lyst hår.

På jenter foretrekker jeg mørkt hår :)

AnonymBruker
Skrevet

Sjønner ikke hvorfor alle tror at blondiner er så mye "løsere" enn brunetter. Det stemmer faktisk ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må vel si blondiner da, siden jeg er det selv. Skulle ønske alle med mørkt hår som farger det blondt kunne drite i det og heller ha sin naturlige farge, så ville det vært mer spesielt å være blond enn det er i dag.

Anonym poster: e1adca8db105cb7507c1298474e5be08

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg foretrekker kvinner som har sin naturlige hårfarge.

Uten at noen skjønner det sikkert.

• Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Sjønner ikke hvorfor alle tror at blondiner er så mye "løsere" enn brunetter. Det stemmer faktisk ikke.

Nei det er de ikke, men blondiner trekker til seg andre typer menn enn brunetter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt to kjærester. Ene hadde blondt hår,han andre hadde brunt......

Foretrekker mørke fremfor lyse farger, men ikke helt svart.(eller helt lyst)

Anonym poster: a2749891c8cf299cc5787127d8044003

Skrevet

Har nå inntrykk av at de fleste blondiner egentlig er brunetter jeg da. :lillesky:

So whatever... :vetikke:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har nå inntrykk av at de fleste blondiner egentlig er brunetter jeg da. :lillesky:

So whatever... :vetikke:

va mener du med det.

Anonym poster: 0023e2bda3c68eff55b1398c82905fd0

Skrevet

Men kan Tone kalles brunette på det bildet da? Er hun ikke mørk blond? Brunette, da tenker jeg brunt hår, mørkt hvertfall.

Selv er jeg hverken blond eller brunette. Aner ikke hva slags kategori jeg hører til...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer faktisk an på personen.

Anonym poster: 9b7db0751ceccf262dae8a75fd651b74

Skrevet

va mener du med det.

Anonym poster: 0023e2bda3c68eff55b1398c82905fd0

Med det mener jeg at de aller fleste blondiner betaler dyrt for å stripe, bleke og holde kontroll på etterveksten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg foretrekker kvinner som har sin naturlige hårfarge.

Uten at noen skjønner det sikkert.

Den ser jeg litt, det jeg syns er minst fint er ærlig talt jenter som har hårfarge som skriker unaturlig. Og nå snakker jeg ikke om blondiner som blir brunetter,men å ha en hårfarge som ingen mennesker faktisk kan ha :fnise:

Anonym poster: a2749891c8cf299cc5787127d8044003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...