magnhild Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #841 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vi har PEISOVN! Jippi! Dette er abre megagøy! Det skjer noe hele tiden! Erik sitt rom er snart ferdig!! To vegger på badet er flislagt!! Borden på veggen kom akkurat slik jeg ønsket det! Og baderomsmøblene er kommet!! Jepp dette er en bra dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. oktober 2004 #842 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så herlig å høre om søsteren din. Det var dagens gladnyhet. Har ikke vært her på lenge og da må jeg jo lese meg bakover... Men du - julefest på Fløyen... Hørs fantastisk ut! Jag kan lage gløgg, kjøpe pepperkaker, bake noe julete, bare si hva du... Jeg er med - lørdager passer veldig godt her. Bare ikke om 11 dager; Da er det oss og 11 barn her... Får ikke plass i bilen til alle da. Annet enn det: si tid - sted vet vi jo... Tusen hjertelig for initiativ. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. oktober 2004 #843 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for hilsen i dagboken min! :-D Fin ide med julefest! Jeg blir kanskje med, må se det litt an i forhold til hvilken lørdag det blir... Skjer mye denne senhøsten og tiden før jul, og jeg jobber turnus (deriblant helg..). Hvis det passer, så blir jeg nok med! :D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #844 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har vært på mitt første foreldremøte! :o Oi! Nå ble jeg gammel nå!!! Men morsomt var det jo uansett. Foreldrene vant for nå. Eier forsøkte å sette opp prisen per mnd med 400,- kroner. Dette lurte jo vi veldig på grunnen til, men det kunne hun ikke forklare bedre enn at hun ikkf ikkd e pengene hun hadde regnet med. Vi spurte litt om forskjellige ting. Da kom det frem utrolig masse rart. For det første så motsa hun seg tre ganger på samme sak... Deretter kunne hun ikke reglementet for barnehager. hun tok ut mye penger til seg selv i fjor og vil nå ha det samme igjen. Hun forklarte at de pengene hun sparer på å øke priser vil komme til oppussing av barnehagen. Noe som er MEGET nødvendig... (ikke bitt pusset opp på 30 år!FAKTA!) Denne oppussingen har hun brukt som argument nå i i alle fall 7 år... Det er ganske utrolig! Det har ikke skjedd noe enda, og ikke tror jeg på noe heller... Menmen, nå brukte vi reglene og gav grei beskjed om at vi betaler ikke den regningen vi har fått, men vanlig pris. Så har de en mnd på seg til å skaffe frem budsjett, regnskap og konsekvensanalyser. Det tror jeg neppe kommer til å skje, men hun har i alle fall muligheten til å klare det. Hun er ganske håpløs!!! Ellers så skjer det masse i huset om dagen. Det er så moro! I dag har de lagt gulv på soverommet! Det blir skikkelig fint! i går grunnet vi loftstuen! Det også blir kjempebra! Erik sitt rom er ferdig, utenom listverk rundt takvinduet. Må bare male det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 27. oktober 2004 #845 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er einig i at foreldremøte høyrest fryktelig voksent ut :o Om eit år må kanskje eg og begynne å gå på foreldremøter. Viss vi får barnehageplass då.....Ser litt stygt ut med tanke på alle dei som står på venteliste i Bergen for tida Korleis klarte du å skaffe barnehageplass til Erik? Søkte du med ein gang han var født? Har nemlig lurt på om vi burde begynne å tenke på å søke om plass til Malin, sjølv om det er nesten eit år til ho skal begynne. Har absolutt ikkje lyst til å ha ho hos dagmamma. Då må det i såfall vere nokon eg kjenner eller ei eg får anbefalt av nokon eg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #846 Del Skrevet 27. oktober 2004 Heisann Hermione! Joda vi søkte3 plass til Erik samme dag som vi fikk personnummeret hans. I tillegg er det greit å fylle ut det punktet på søknaden der det står noe om å la alle barnehager se søknaden og ta kontakt om de får plass! Jo tidligere søknaden er inne, jo større er sjansen for å få plass. Og finenr dere ut at dere vil omprioritere, så er det fortsatt første dato som gjelder! Veldig greit! Vi søker nå om igjen og får sammme dato som tidligere. Tror vi sendte inn søklnad i beg av desember! Ellers så maler jeg og maler enda mer. Peisen er satt opp i dag. skal inn og ta bilde av den nå. i tillegg så er dørene komemt. De ble utrolig koselige! Hehe, de minste dørene som finnes ble bestilt, og så måtte de sage og kutte av de i tillegg. Ultrasøte!! Gulvet oppe er ferdig lagt, må bare lakkes, men det gjør vi når vi er ferdig å male... Taket på badet er ferdig, så nå er det bare å henge opp ting som gjenstår! Det går utrolig fort om dagen!! skal ta noen bilder nå! Magnhild som ser ut som en flekkete snømann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 27. oktober 2004 #847 Del Skrevet 27. oktober 2004 Åh, gleder meg til å se bildene! Om jeg får se dem da Det høres så utrolig koselig ut det huset deres! Og han Eriken er jo bare så skjønn - som alltid *smelte* Jeg kommer seriøst til Bergen og stjeler meg et barn snart altså.. Neida, men kooose kan jeg vel få? Ordentlig barnesjuk etter noen dager tilbake i barnehagen nå nemlig Snart er det helg! Håper den blir super! Husk at dere må kose dere litt også da, og ikke bare pusse opp på det fine lille huset deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #848 Del Skrevet 29. oktober 2004 ERIK 1 ÅR!! Kan ikke skjønne at det er ett år siden!! På denne tiden lå jeg og var kjempedårlig og fikk drypp... Det er egentlig kjempelenge siden, men likevel så nært!! Nå skal vi kjøre i barnehagen, og med oss har vi mange grønne og blå muffins!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2004 #849 Del Skrevet 29. oktober 2004 V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #850 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har lagt inn noen biulder fra i dag her. De er ikke så veldig bra, men det er nå Erik i dag! 1 år gammel... Kipa: i dag reiser jeg til Drammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2004 #851 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kjempefine bilder!! jeg er her i Drammen jeg vettu..om du har tid kan vi møtes! Men hvor har jeg gjort av sløret, *tenke tenke tenkte* sender deg en pm med mobilnr jeg tilfelle. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. oktober 2004 #852 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gratulerer så masse med dagen lille vennen Håper der får en flott dag og ikke minst en SUPER helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. oktober 2004 #853 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har det så travelt i dag at jeg var livredd for å glemme det. Men jeg husket...: Gratulerer med dagen til Erik. Grattis til deg - 1 år som mamma... Og hadde det ikke vært for internett og vårt ønske om graviditet samtidig... Ville vi aldri blitt kjent. Glad for å ha blitt kjent med deg... Klem fra Mayamor - som snart blir invadert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 29. oktober 2004 #854 Del Skrevet 29. oktober 2004 Grattis fra tante og familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 29. oktober 2004 #855 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gratulerer med dagen, Erik! Og gratulerer med ett år som mamma til Magnhild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2004 #856 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gratulerer med dagen, Erik!!!! Flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2004 #857 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det et helt år siden du lå på sykehuset og fødte? Jeg husker det så utrolig godt! Det er en fantastisk nydelig gutt du har, Magnhild. Helt til å spise opp! Gratulerer med dagen til lillegutt, litt sånn på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. november 2004 #858 Del Skrevet 1. november 2004 Tusen takk for hyggelig besøk av deg og din søte familie!! Det var moro å endelig møte deg- og dere! Lukas hilser og takker masse for den kule båten, han digger den,og slipper den ikke... Håper turen hjem gikk bra, at åtte timer ikke føltes så leeenge og at det var noe nytt å se på veien.. Håper på referat fra fotograf besøk i morgen..Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. november 2004 Forfatter #859 Del Skrevet 1. november 2004 Hjemme igjen! Veldig koselig helg, med en kjempebra avslutning hos Kipa pg Lukas. Det var utrolig koselig ja, men desverre alt for liten tid. Sånn går det når vi virrer litt for å finne frem, og så må avgårde for å komme oss hjem også. Er nettopp kommet hjem og er kjempetrøtt! Var på Sting konsert i går kveld, det ble seint og moro! Hansapils smaker ENDA bedre i Oslo enn i Bergen! Og da er det nedtur å få Rignes etterpå. Jaja, nok om det! Konserten var kjempebra, deilig med en kveld uten barn og deilig å bare være oss to litt. Ellers hadde vi besøk for Erik på lørdag der onkler og tanter og fettere og kusiner dukket opp. Spiste pølser og kake og koste seg masse. Erik også! Han var kjempesøt når han spiste marsipankake!! Skal legge ut bilder seinere! Ellers fikk han Fisher Price Skolebus av oss, pluss masse greier til rommet, Quattro-klosser av ene tanten og klær fr aresten. Kjempebra! Også fikk vi bæremeis av mormor og morfar. Bra dag dette her! Erik bryr seg jo ikke om annet enn at det dukker opp nye morsomme leker da... I morgen tidlig skal vi til fotograf. Det blir kjempespennende! Har ikke vært på slikt før, og nå har jo Erik begynt å bli litt vanskelig da. Selvsagt! han er jo 1 år!! Men uansett så håper jeg vi får tatt noen bra bilder! Gleder meg masse til å se de!! Håper på noen fine til julepresanger i alle fall! Men nå skal jeg slenge meg litt forran tven! Det er bra det også! Også håper jeg at jeg får treffe enda flere koselig jenter herfra om ikke så alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 1. november 2004 #860 Del Skrevet 1. november 2004 Også håper jeg at jeg får treffe enda flere koselig jenter herfra om ikke så alt for lenge! JEG er her!! Treffe meg???? BS ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå