CarpeDiem Skrevet 28. september 2004 #801 Del Skrevet 28. september 2004 Leiligheten er solgt for 990.000,-!!! BigSis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2004 Forfatter #802 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg liiiker verden om dagen!!! Som BigSis skrev så fikk vi 990000 for leilighten som vi for 1,5 år siden gav 650000 kroner for. Godt fornøyd med fortjenesten!!! Men nå blir det intens pakking!!! Har satt overtagelse til 15. okt! :o Det er jammen ikke lenge til!!! Men du og du så moro dette er!!! Og jeg gleder meg gleder meg gleder meg til å flytte inn i huset når det er ferdig!!! Woohhooo!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2004 #803 Del Skrevet 28. september 2004 GRATULERER :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2004 Forfatter #804 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg er og vil Men det er jo litt tidlig enda... *sukk* Forresten så har vi nå kjøpt peisovn. Kjempefin! Gleder meg masse til å ha ildsted i huset. Det er noe jeg liker utrolig godt. Elsker å sitte og sepå flammer... Og til helgen skal vi på parkettokt! Og kanskje pakke litt? Vi må jo flytte snart!!! Har satt overtagelse til 15. okt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2004 #805 Del Skrevet 29. september 2004 Gratulerer!! Er litt sånn fordi jeg ikke har fått mail om oppdatering i dagboka di..og her er jo mye skjedd.. Angående parkett..vi har også det- i både stue, kjøkken og gang.., og vi har mørk type. Merbau- alt synes på den, men da ser vi jo møkka de andre ikke ser sier vi bare. Støvsuger hver dag...men har jo hund også vi da. den har allerede riper i seg, og den første ripa var ... men andre osv det tåler vi..for sånn er det bare. Man skal leve i et hus også.. Lykke til med alle valg, dette er så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #806 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei hei! Bare titter innom med gode ønsker for helgen jeg! så artig at dere fikk så mye for leiligheten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #807 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 #808 Del Skrevet 1. oktober 2004 Når var det dere hadde satt overtagelse, sa du? Jeg har et ønske om å se på flammer med deg - og da skal vi nettopp ha kommet inn, for vi har danset i regnet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #809 Del Skrevet 1. oktober 2004 Lillen: Ja kan du ikke komme og danse i regnet og se på flammene med meg? Det hadde vært moro! Vi har sengplass til deg også... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jepp, da er jeg her igjen! Mye som skjer om dagen, klarer ikke helt å henge med. I dag er mannen ute og drikker øl med min bror og vår svoger. Det blir vel hans to svogre her i bergen?? :klø: Ja det blir jo litt moro da. Selv om jeg er helt alene sammen med Erik. Deilig det også egentlig. Hører på Beat for Beat! En annen ting. Er det noen som har noen timer til overs neste uke, som jeg kan få? Jeg tror vi trenger det. Mannen snakket med byggmester i dag og fikk beskjed om at det hadde vært lurt å sparkle alle plater på kjøkken og stue og satt opp strie og malt den, for det er mulig de begynner å legge gulkv om en ukes tid. :o Og når skal vi får tid til det? Jaja, men det skjer nå i alle fall noe i huset da! I går hadde de platet masse og lagt flis på gulvet på badet. Og panelet ned trappen, da er de vel kanskje ferdig oppe da?? Det er jo bare dritmoro dette her! Skal ut i huset i morgen og ta noen bilder. Alt skjer jo så fort. Forresten så har de også begynt å ta utsiden av sørveggen også... MOROMORO!!! Men nå skal jeg kose meg litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #810 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg holder nå på å bake!! Er så spent på hvordan det blir. Jeg er lager noe som heter chocolate overdose og består av browniebunn og to lag med sjokoladekrem. Er kjempespent! Har aldri bakt den før, men får vann i munnen når jeg holder på nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #811 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan kombinere med ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. oktober 2004 #812 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du må lære deg å i da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #813 Del Skrevet 1. oktober 2004 Oi. Hvordan gjør jeg det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #814 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja da har vi svidd av litt fler penger!! I dag har vi bestilt baderomsmøbler, og det er ikke billig det altså!! :o Men nå får vi det som vi vil! Jeg klarte til og med å få meg speil som jeg ville ha. Mannen på messen ville selge med et slikt speilskap. Bittelite speil. De thar jeg ikke lyst på. JEg har lyst på stooort speil. Synes det er finset. Så det kjøpte jeg... Eller vi da... Også har vi kjøpt stilige dusjvegger. Det var heller ikke billig. Jaja, det blir helt sikkert bra til slutt tenker jeg!! Også har vi vært i huset i dag! MORO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 3. oktober 2004 #815 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kombinere med ????? HVORFOR??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. oktober 2004 #816 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så lenge du ikke og i morgen på TGI-Friday så... For du kommer vel...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #817 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jada jeg kommer!! Og det gjør Erik også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #818 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da er kjøkkenet ferdig utflyttet, uten Erik sine ting, kjøleskap og komfyr. Ellers fiks ferdig! Deilig! Ellers sliter jeg noe veldig med å finne farger til alle rommene i huset. Ionaa skal hjelpe meg med å kvistlakke og kanskje male på søndag, da er det jo greit å ha noe å male da... Har en drøm om et lyyst bonderomantisk slitt soverom... Det skal Ionaa hjelpe meg med! HJun er så snill atte!!! Men nå er det Bonderomatikk på tv igjen! See ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #819 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for gratulasjoner, Magnhild! Ser for meg bonderomantisk soverom som soverom med gammel tapet...er det riktig? Hvitmalte møbler? :-) Flytter dere hvert øyeblikk nå? Har du nettilgang? Hos mamma og pappa? Hvor? Når er huset klart? Vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #820 Del Skrevet 8. oktober 2004 Glemte noe viktig... Takk for hjelp med dagbok-navn! Du er super! Og takk for at du støtter mannen min! Og skal sikkert takke for mail også...den fikk jeg ikke lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå