Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dajmkuler mener jeg at jeg tror at jeg kanskje muligens har sett i butikken for ikke så lenge siden.

Ha en fin uke magnhild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte KK idag, så fint det stod om søsteren din.. Ble helt blank i øya :grine: Kjenner jeg blir skikkelig :sur: over hvor urettferdig livet er iblant!!! Men hvem har sagt at livet skal være rettferdig.. Det er bare å gjøre det beste ut av de kortene man får utdelt! Av og til blir det straight flush, andre ganger er det virkelig svarte per... (Oi så god jeg er på ordspill.... :tunge2:

:klem: til deg!!

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer min oppskrift:

3 eggehviter

150 gram sukker

150 gr malte mandler

Eggehviter og sukker piskes stivt, rør i mandlene. Stekes i rund form på 170 grader i 30 minutter.

3 eggeplommer

100 gram sukker

3 dl kremfløte

2 doble daim

Egg og sukker til eggedosis, fløte til krem - blandes forsiktig sammen. Hakk daimen og ha i. Gjøres enklest på en fjøl med skarp kniv.

Putt i frysen og tas opp ved passende anledning!

Er hjemme med I idag, hun hoster en del og det er turdag i barnehagen. Det fristet ikke å sende henne av gårde med regntøy på idag.. Har fri så da blir det kosemedlitenjentedag i steden for vaskehusetdag. Å så trist. :sjarmor:

Å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Der kom den jo!!

Nå gleder jeg meg til en mulighet til å lage den!!

:sikle:

Ellers så kan vi godt bytte dag i dag Cumulus.

Jeg kan ha en kosemedlillejentendag og du kan ha lesetileksamendag...

*sukk* Jeg vil mye heller ha din dag...

Håper det går bra med dere alle!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med studiene dine? Mange innleveringer igjen nå? Og har du eksamen i tilleg i vår eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Lurte igrunn litt på den der kvist maskina dere har kjøpt, vi lusker også litt på en sånn... ER det så greit som man tror eller er det ikke det...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med studiene dine? Mange innleveringer igjen nå? Og har du eksamen i tilleg i vår eller?

Jeg har en bitteliten innlevering igjen. Pga stort fravær i vår så måtte jeg og mange andre ha en ekstraoppgave. Jaja, det går greit. Og i mai er det tre eksamener. :overrasket: Så jeg er nok veldig usikker på hvordan det skal gå, men jeg skal gjøre forsøk på alle sammen, og håper på å stå greit. Men ufff, det blir vanskelig!

Hei og hopp! Lurte igrunn litt på den der kvist maskina dere har kjøpt, vi lusker også litt på en sånn... ER det så greit som man tror eller er det ikke det...? :klø:

Det er veldig greit synes jeg. Den bråker masse, men rydder godt opp i hagen. Vi har hatt så utrolig masse kvist liggende rundt fordi vi ikke har hatt noe plass å gjøre av det. Så nå kuttes alt opp og oppkappet brukes i komposten. Kjempegreit! Verdt det for oss i alle fall!

Ellers så går no dagan...

Er sliten og har masse vondt i bekkenet. UTrolig irriterende. Var på skolen i fire timer i går og satt på vonde skolestoler. Så i dag har jeg stort sett sittet/ligget på sofaen, da går det greit. Men :tristbla: det er vondt ja.

Kommer nok tilbake i morgen!!

Og JIPPI for jolie!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En finfin dag!

Koselig start på dagen da mamma kom inn for å prate litt og leke/synge/prate med Erik. Godt å ha tid til slikt om morgenen.

Og jeg har sovet godt i natt. Selv om jeg drømte at jeg ble innvadert av store maur overalt. Så jeg har klødd og klødd og klødd i hele natt. Men det går greit nå da.

Dessuten så lå jeg våken i morges evt natt, klokken var 0505 og hørte på all fuglesang som pågår utenfor vinduet på den tiden av døgnet. tror nok det er parringstid om dagen. Masse sang og munter musikk. Deilig å ligge og hørepå det om morgenen!!

Men nå skal jeg gjøre noe nyttig igjen!!

Ha en fin dag alle sammen!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hvor smart på en skala fra 1-10 er det å jobbe i hagen med så som så bekken?? :klø: Men noe skjer!! Og jeg tar ikke masse i, men noe må jo gjøres på sååå fine dager!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bra om dagen!! Høres dog ikke spesielt behagelig ut med den kløinga... Da jeg var i Australia bråvåknet jeg en morgen av en drøm om at jeg var invadert av maur.. Jeg satte meg opp i senga og tenkte -Ahh, takk og lov en drøm!!! Men så ser jeg 10000000000 maur som dekket heele søppelbøtta med innhold, og heele blomsterbuketten som stod på pulten, samt to stier med maur fra under døren og bort til hhv søpla og blomstene... Hyyyyyyyyyyyyyyyl!!! Det var ingen maur i senga så ikke fatter jeg at jeg drømte det, men det var bare så utrolig guffent!! Fordi den veldig gufne følelsen fra drømmen satt fortsatt godt i kroppen, og så var det bare svart av maur... Blæh... Bare sånn apropo maur liksom.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: :overrasket: Nivea! Det hørtes utroig ekkelt ut! :hår:

Nå har vi hugget, saget, hakket, raket og klippet en hel masse kvist og mose. Vi har holdt på på oppsiden av huset og her skal vi lage barkbed. Det er stort sett bare mose og ugress på den siden, og ingen måte å få klippet evt gress der. Så da gjør vi det enkelt. Men :forvirret: masse mose = masse maur. Heldigvis er de ganske nyvåknet, så det er ikke store kampen vi har hatt med de, men de er der og de er ikke spesielt fornøyd med å bli dratt opp av mosen... :ler: Jaja... Nå er det meste gjort der, og nå gjenstår det å kjøpe inn masse matte og masse bark. Vi får snakke med mamma. Hun er hovedøkonomiansvarlig. :ler:

Dessuten så har jeg fått vannblemme inni hånden... :sur:

Endret av magnhild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er!!

Lyst å komme på arbeidskoloni til sørlandet i ferien...? :sjarmor:

:ler: Håper bekkenet er snilt med deg!!

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er!!

Lyst å komme på arbeidskoloni til sørlandet i ferien...? :sjarmor:

:ler: Håper bekkenet er snilt med deg!!

Ferie til sørlandet? Ja takk!!

arbeidskoloni?? Ehm, nei takk...

Dere er derimot hjertlig velkommen hit på arbeidskoloni da!! :sjenert::ler:

Bekkenet er snilt det faktisk!! Men ikke si det til noen, for da blir det kanskje sint i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i all verden har den ene oppgaven min forsvunnet hen?

Jeg lagret den på pcen, men nå er den ikke der lengre!!

Åååh så sinna det går an å bli!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen, HVOOOR???

Jeg blir SPRØ!!

Var nesten ferdig og nå er den sporløst borte.

Det har skjedd en gang før også!!

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...