Fakse Skrevet 18. april 2006 #1321 Del Skrevet 18. april 2006 Håper du har hatt en fin påske og kost deg masse med familien på påskefjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 19. april 2006 #1322 Del Skrevet 19. april 2006 Haaaalloooooo!! Er det noen hjemme....? Savner Magnhild på kg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1323 Del Skrevet 19. april 2006 *titte litt forsiktig innom* Jeg er hjemme, men er veldig opptatt!! Eksamen snart vet dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storeM Skrevet 20. april 2006 #1324 Del Skrevet 20. april 2006 Lykke til med eksamen, da og det går sikkert bra med den praksisen... det tar jo ikke sååå lang tid med en fødsel - toppen et døgn synes jeg ser deg; åh, jeg må bare opp på føden en tur jeg, kommer tilbake etter lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 20. april 2006 #1325 Del Skrevet 20. april 2006 Lykke til med eksamenslesing, håper du får konsentrert deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1326 Del Skrevet 20. april 2006 Lykke til med eksamen, da og det går sikkert bra med den praksisen... det tar jo ikke sååå lang tid med en fødsel - toppen et døgn synes jeg ser deg; åh, jeg må bare opp på føden en tur jeg, kommer tilbake etter lunch ← Ja jeg har tenkt samme tanken ja. Og at jeg resten av tiden i praksis har en unge på puppen og lever i fullstendig ammetåke. Sikkert enkel å leve med!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1327 Del Skrevet 20. april 2006 Lykke til med eksamen, da og det går sikkert bra med den praksisen... det tar jo ikke sååå lang tid med en fødsel - toppen et døgn synes jeg ser deg; åh, jeg må bare opp på føden en tur jeg, kommer tilbake etter lunch ← Næh ikke mye konsentrasjon å hente... Men jeg håper det skal gå bra. Det er jo lenge til mai er det ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1328 Del Skrevet 20. april 2006 :grine2: :grine2: :grine2: Har sett Istid på kino nå!! :grine2: :grine2: :grine2: Utrolig morsom!! gleder meg til å se den flere ganger. Tenker det kommer mange gullkorn da som jeg har gått glipp av nå!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1329 Del Skrevet 21. april 2006 Enda et gullkorn fra Eriks munn: Barnehage"tante": Erik, skal du bli storebror?? Erik: *tenker litt* Nei, jeg skal bli bestemor... Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 21. april 2006 #1330 Del Skrevet 21. april 2006 Enda et gullkorn fra Eriks munn: Barnehage"tante": Erik, skal du bli storebror?? Erik: *tenker litt* Nei, jeg skal bli bestemor... Så det så! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 22. april 2006 #1331 Del Skrevet 22. april 2006 Enda et gullkorn fra Eriks munn: Barnehage"tante": Erik, skal du bli storebror?? Erik: *tenker litt* Nei, jeg skal bli bestemor... Så det så! ← Så skjønn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 22. april 2006 #1332 Del Skrevet 22. april 2006 Må bare si, aldeles nydelig bilde av dere i avataren!! Selv om jeg ikke kobla hvem det var når jeg først leste i boka til CD... Nå er det jo ikke noe problem å se at det er dere, men kobla det ikke før jeg visste det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. april 2006 Forfatter #1333 Del Skrevet 22. april 2006 Nivea! Nei man ser det kanskje bedre når du vet at det er oss! :grine2: Jeg ville jo trodd at du kjente oss igjen da! Ellers så har jeg SHOPPET i dag!! Var innom Polarn. o. Pyret, og handlet klær til folk med mage! første gang jeg har kjøpt noe der inne. Det er jo ikke kjempebillig, men du og du så deilige og myke klærne var!! Håper knertine kan få seg noen klær derfra når hun kommer! Men har i alle fall fått kjøpt meg skjørt og topp til 17. mai og resten av sommeren. Deilig!! Har vært litt :klø: på hva jeg skal ha på meg på 17. Er jo vant til å ha på bunad, og har jo hatt den de siste 12-13 årene. Så det blir rart å gå uten... Jaja, nå skal vi spise litt. vi har forresten fått fikset litt i hagen i dag. Vi har kalket og kalket og kalket. Og så har vi (mamma) kjøpt kvistkvern, så nå er en liten del av alt rotet kuttet opp i småbiter. Morsomt! Men bråkete... Men skal bli deilig å bare koble den til når vi begynner kuttingen om litt. Og så håper vi at kalken dreper mosen, og så får vi se hva som kommer opp under. Er det bare djevelfot?? Eller er det noe gress der også?? *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1334 Del Skrevet 23. april 2006 En etterlysning til den/de i BigSis sin klan som lagde hjemmelaget daimiskake. Jeg har såååååååå lyst på sånn nå om dagen, men husker ikke hvem av dere som laget slike til, var det dåpen til prinsessen?? Husker ikke det en gang. Det jeg husker var at den var utrolig god... Har veldig lyst på oppskrift altså... Så Cumulus, StoreM, MaSi, Serenne, Malinda ååh hva heter dere andre da?? Noen som husker hvem som lagde den? Og som kunne vært snill og gitt meg oppskriften? Da hadde jeg blitt kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 23. april 2006 #1335 Del Skrevet 23. april 2006 *Rekker opp hånden* Er på jobb nå, kommer ikke hjem før 23 i kveld. Kan finne den frem i morgen. Den er GRÅDIG god, men det vanskeligste med hele kaken er å ikke spise opp daimen før man begynner å lage kaken.. Snakkes! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. april 2006 #1336 Del Skrevet 23. april 2006 Nivea! Nei man ser det kanskje bedre når du vet at det er oss! :grine2: Jeg ville jo trodd at du kjente oss igjen da!← Ja jeg skulle jo også tro det da!!!! Må være noe med at man ser det man ser etter?? Uanz, poenget var å å si det er et nydelig bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. april 2006 #1337 Del Skrevet 23. april 2006 Dajmiskake 150 g mandler 75 g sukker 4 eggehviter Fyll: 4 eggeplommer 50 g sukker 3 dl fløte 1 pose dajmkuler Mal mandlene. Pisk hvitene, ha i sukkeret litt etter litt, og tilslutt mandlene. Ha deigen i rund, smurt kakeform (ikke av de største) og stek kaken ved 160-170 grader i ca 30 min midt i ovnen. La kaken bli kald, men ikke ta den ut av formen. Pisk eggedosis av eggeplommer og sukker. Pisk fløten og bland kremen i eggedosisen. Bland dajmkulene oppi. Fordeles oppå nøttebunnen. Putt i frysa. Yummi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 23. april 2006 #1338 Del Skrevet 23. april 2006 Det ligner veldig på min, MEN, og dette er veldig viktig: Det smaker mye mye bedre om man bruker vanlig Daim og finhakker, enn å bruke daimkuler. Hele kaken smaker mer daim. Ikke at det er direkte vondt med kuler heller da.. Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1339 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg venter spent på Cumulus sin også jeg! ejg kan lage flere kaker jeg!! Også vet jeg at Cumulus sin er såååååååååå god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. april 2006 #1340 Del Skrevet 23. april 2006 Tror kanskje ikke man får tak i dajmkuler lenger heller? Jeg har hvertfall ikke sett det på leeenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå