Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og spyker meg opp til eksamen selv, jeg. Jeg må, jeg må, jeg må!!!!

Men akk.. det er ikke så lett alltid.

Arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand møte!

Håper du har det bra :)

Går og legger meg i en oppvarmet seng, jeg nå. Lille prinsesse ville absolutt varme sengen min i kveld.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og spyker meg opp til eksamen selv, jeg. Jeg må, jeg må, jeg må!!!!

:hoho: Jeg er ikke den som pirker på skrivefeil, men denne var nå artig. Ser det for meg:

Nei nå må jeg lese :kvalm: Nei nå må jeg lese :kvalm::hoho:

..Og jeg spiller for øvrig i Norges beste amatørkorps..... :sjenert: Og er litt sliten idag!

Klem fra Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lister meg inn og retter på fadesen*

(Og slike folk skal det bli lærer av??) *riste på hodet*

Edit: Foresten. Den var ganske morsom så jeg lar den stå urørt. Tross alt skrev jeg den klokken halv ett om natten! Ta det i betraktning!! :sprettoy:

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:  Jeg er ikke den som pirker på skrivefeil, men denne var nå artig. Ser det for meg:

Nei nå må jeg lese  :kvalm:  Nei nå må jeg lese  :kvalm:  :hoho:

..Og jeg spiller for øvrig i Norges beste amatørkorps..... :sjenert:  Og er litt sliten idag!

Klem fra Cumulus

:smilyblomst::blomst::smilyblomst::blomst::smilyblomst:

Gratulerer med seieren da!! Og du fikser å bli fnisefull før syv?? Eller klarte du full før fem?? Jeg har ledd masse av den kommentaren i løpet av helgen.

Eksamen er noe tull, så det gidder jeg ikke bruke energi på i dag. Jeg får se om jeg gidder å bruke energi på det i morgen. :forvirret: Uken er helt fullpakket og jeg er jammen ikke sikker på når jeg skal få skrevet resten av oppgaven. Nei jeg får vel bare gjøre det sånn på kveldstid og innimellom. :overrasket: Noen som påstår at det snart er sommerferie?? Jeg HEIER :hoppe: i alle fall på dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med seieren da!! Og du fikser å bli fnisefull før syv?? Eller klarte du full før fem?? Jeg har ledd masse av den kommentaren i løpet av helgen.

Joda, jeg ble fnisebrisen til syv, og hadde det steike artig hele kvelden. Traff en gammel kompis som spilte i Dragen tidligere og som jeg ble sittende og prate med til halv tre - da drakk vi vann og var veldig seriøse. Så jeg våknet klokken 0800 på søndag, ganske så pigg og opplagt. Har jeg blitt voksen, kanskje? :overrasket:

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cumulus: Du er nok blitt litt voksen ja, men er ikke det litt godt å våkne på søndagen å være opplagt da?? Jeg er langt i fra sikker på hvordan jeg selv ville fikset å ha hang over og skulle ut og høre på korps. Uansett hvor flinke de er!! :ler: Men så morsomt at du har hatt en fin helg da!! Og ikke minst at dere vant! :tommelsmil:

Diddlina: Så koselig at du stikker innom da!! ;)

Ellers så er jeg full i feber, utslitt i kroppen og tung i hodet. Og jeg sitter foran pcen for å skrive oppgaver. Blæh, hvordan skal det gå? Men jeg må i alle fall prøve da! Gi meg STYRKE!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen er du syk?? Må ikke være det!

Håper du blir bedre til i morgen. Hadde vært så koselig å treffe deg igjen.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen er du syk?? Må ikke være det!

Håper du blir bedre til i morgen. Hadde vært så koselig å treffe deg igjen.

God bedring :klem:

Åååå så syk er jeg ikke. Er vel bare mest sååå syk at jeg ikke har lyst til å gjøre skolearbeid... :ler: Men jeg får gjort litt, og håper på å få levert den ene oppgaven i dag, og kanskje den andre i morgen, og da kan jeg ta ferie!! Men det må slutte å skje ting her inne i dag!

:klem: til deg i dag meta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Sitter og prater med niesen min på msn. Hun har vel alle mulige ikoner lagt inn på hver eneste bokstav, så jeg må virkelig LESE for å skjønne hva hun mener. Hun har bursdag etter påske, så jeg spurte hva hun ønsket seg. Overraskelser... Akkurat som søsteren! Jeg ELSKER å kjøpe overraskelser. Da gå rjeg amokk med småplukk i bokhandleren, et lite plagg, litt snop og masse strikk, spenner og annet jentestæsj!! Det er en tantes rettighet!! :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke være syk nå som vi skal treffes... :frustrert:

Gi beskjed da om du ikke kommer i morgen...

Og masse lykke til med skolearbeidet - stå på! Selv har jeg ikke begynt på ukens planlagte økter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takk for besøk i dagboken min! :)

Godt å høre at det er flere som er lite motivert til å gjøre skolearbeid... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...