Gjest Sabia Skrevet 29. mars 2006 #1241 Del Skrevet 29. mars 2006 Nok kg? Å nei!!! Men nok av pc - ja.. Mon tro om det går å få kg i andre former enn pc?? :klø: Sender over masse energi-vibber!! Men kanskje man rett og slett trenger å la seg være energi-løs en stund, det er ganske hard kost for kroppen fysisk å sørge, og så er du jo gravid i tillegg!! Begge deler krever jo masse energi.. Hva med å legge vekk bøkene en uke eller to eller tre, og heller tillate seg selv å være ... ikke så aktiv? Gjøre ting man har LYST til og får energi fra? Kanskje jeg er helt på jordet men det har vært løsningen av og til for meg i tunge tider. Slippe taket og kontrollen for en stakket stund, så når man prøver på igjen går det "plutselig" litt lettere! Godt det går mot vår og lysere tider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1242 Del Skrevet 29. mars 2006 Det var gode råd Nivea, men så ligger det noe som heter eksamenstanker heeeeeelt bakerst i hodet. Har tre eksamener i løpet av mai, og før påske så har jeg innlevering av 3 oppgaver også. Hvordan jeg skal få tid til å gjøre alt og få lest meg opp aner jeg ikke. Jeg lå strak ut i januar med reaksjonen etter at pappa døde. Det var utrolig tungt. Og så var jeg oppe på energinivåtopp i hele februar, og så døde BigSis. Er vel egentlig ikke så rart at jeg er langt nede nå. MEN, nå har jeg kjøpt inn vitaminer og mineraler slik at jeg i alle fall skal få i meg det jeg trenger der. Blirjo ikke så mye mat på meg om dagen, så det kan nok hjelpe. I tillegg så er jeg ute litt hver dag. Litt "sol" må vel til. Så jeg prøver å gjøre alt på en gang jeg. Slappe av og jobbe samtidig. Uansett; jeg klarer faktisk ikke slappe av så lenge jeg vet jeg har masse å lese på på skolen. Skulle jo vært der litt også kanskje. Menmen, det får bli etter påske tenker jeg. Men nå har jeg faktisk skrevet en oppgave, så jeghar bare 2 oppgaver igjen før påske. Det er godt med alt som er gjort!! Også har jeg funnet en stoooooooor pose med smågodt som jeg har gjemt vekk til virkelig NØDVENDIGE tider. Kjøpte masse da det var billig på Mega. Og i dag har jeg tatt litt. Godt å ha noe slikt til tyngre dager. Men nå skal posen gjemmes igjen!! Helt sant, jeg glemmer faktisk også at jeg har den... Er skikkelig flink til å glemme slike ting, og så blir jeg sååå glad når jeg finner den igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. mars 2006 #1243 Del Skrevet 29. mars 2006 OMG, jeg hadde "funnet" posen litt og litt og litt og plutselig var den tom... Kan IKKE - absolutt overhodet IKKE ha noe liggende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1244 Del Skrevet 29. mars 2006 OMG, jeg hadde "funnet" posen litt og litt og litt og plutselig var den tom... Kan IKKE - absolutt overhodet IKKE ha noe liggende!! ← Det høres ut som min mann... Og har JEG noe liggende, så må han spise det også. Så det så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 29. mars 2006 #1245 Del Skrevet 29. mars 2006 Det var koselig å prate det med deg i telefonen Flott at du er begynt oss fysio-kiropraktoren "vår" (igjen) Håper hun får orden på det. Bekkenlåsning var det jeg også gikk til henne for... Gleder meg til å treffe dere neste uke (onsdag) - har avtalt ERA med meta. Samme tid som vanlig - eller? Jeg skal sende pm til Hermione, for jeg har ikke mobilnr. hennes. Sender deg en sms når det nærmer seg for å bekrefte tidspunkt og sted Masse klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mars 2006 #1246 Del Skrevet 29. mars 2006 *løper ut så jeg ikke smitter deg...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1247 Del Skrevet 29. mars 2006 *løper ut så jeg ikke smitter deg...* ← UVI smitter jo ikke så jeg klemmer litt ekstra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1248 Del Skrevet 29. mars 2006 Oppgave nr 1 = levert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 29. mars 2006 Og så må jeg skryte litt... I dag har jeg laget hjortegryte til familien min!! Det var godt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mars 2006 #1250 Del Skrevet 29. mars 2006 Har en god forkjølelse og da, så tenkte mer på den.. Men uvien er under kontroll nå!! kjekt med antibiotika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1251 Del Skrevet 29. mars 2006 Har en god forkjølelse og da, så tenkte mer på den.. Men uvien er under kontroll nå!! kjekt med antibiotika! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. mars 2006 #1252 Del Skrevet 30. mars 2006 Det høres ut som min mann... Og har JEG noe liggende, så må han spise det også. Så det så!! ← -har mannen noe liggende... Oppgave nr 1 = levert!! ← Flink jente!! "One down, two to go!!" You go girl!! Og så må jeg skryte litt... I dag har jeg laget hjortegryte til familien min!! Det var godt det!! ← avansert i matveien!! Hørtes godt ut ja Men nå må jeg hente avisa og spise frokost!! Håper du får en bra dag!! PS er kvalmen helt borte nå? Må skrive med liten skrift så ikke kvalmen hører det og kommer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1253 Del Skrevet 30. mars 2006 PS er kvalmen helt borte nå? Må skrive med liten skrift så ikke kvalmen hører det og kommer tilbake... ← Den er nok ikke det. Men er ikke like slem som tidligere. Bare om morgenen, men jeg fikser det. Tror jeg. Magen vil helst ikke ha mat. eneste maten den av er McDonads pommes frites... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. mars 2006 #1254 Del Skrevet 30. mars 2006 ...ja og det er jo helsekost!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 30. mars 2006 ...ja og det er jo helsekost!!!! ← Og ikke nok med det. den 6. april åpner det en ny McD rett her borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mars 2006 #1256 Del Skrevet 30. mars 2006 HA!! Det er sikkert en jente i magen!! Husker du hvor dilla jeg hadde på poteter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 30. mars 2006 #1257 Del Skrevet 30. mars 2006 Så flink du har vært. Stå på, så skal du se de to andre oppgavene er levert før du vet ordet av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1258 Del Skrevet 30. mars 2006 HA!! Det er sikkert en jente i magen!! Husker du hvor dilla jeg hadde på poteter?? ← Ja det stemmer det!! Poteter i mange fasonger, men spesielt de små runde frityrpotetene!! Ja jeg blir nok litt om det bir en gutt til... Men de er jo fine de også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 30. mars 2006 Så flink du har vært. Stå på, så skal du se de to andre oppgavene er levert før du vet ordet av det ← Ja det håper jeg virkelig skjer. I dag har jeg hatt en fin form, men har ikke fått gjort så masse. Har ryddet litt i huset da. det er jo deilig det også. Også har jeg deltatt på maaange konkurrasner på nett. Det er morsomt. Har vunnet en del tidligere. Så det er bare gøy da. Men nå er mannen og henter gutten... Er litt lei meg i dag. Egentlig så er jeg veldig fornøyd, men så plutselig så kom tåren over min søster igjen. Jeg skjønner bare ikke at hun er død og borte for bestandig. Det er helt utrolig. Synes det er skikkelig dårlig gjort. Det var så mye vi skulle gjøre sammen. Så mange planer. Kan ikke tro at kreften har tatt både pappa og henne. Det er så uvirkelig!! Men nå er det bedre. godt å slippe ut litt tårer innimellom. Så nå skal jeg smile igjen!! Også vil jeg har pommes frites!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapathrine Skrevet 30. mars 2006 #1260 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisann snuppa! Det var veldig så aktiv du har vært her inne i det siste! kjekt å lese det du skriver og få lov til å følge med deg i hverdagen din. Rart det der med realiteter som innhenter deg. Man kan ha det helt fint en dag, uten bekymringer og bare sveve rundt på en sky av glede. Og så plutselig: BAM! ... går det opp for en at det er noe som ikke stemmer. De skulle vært her begge to men er ikke det. Det er så forb... urettferdig. Og helt utrolig uvirkelig. Jeg fatter det ikke selv. Veldig fornøyd med at du kom deg til behandling , det varmer et naprapathjerte. Håper nå at det hjelper og at hun får deg på beina så det blir levelig å være gravid. Ikke mer tull nå! Kjempa på med oppgaver og eksamenslesing, sitter og elter i det samme sjøl, men pass nå på deg selv og ta deg ikke vann over hodet! Livet skal nytes også vet du... Puss o kram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå