Gjest Camelia Skrevet 20. mars 2006 #1201 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Den beste arv er gode minner! ...og jeg tror arven du sitter igjen etter storesøster er så stor, så stor... Endret 20. mars 2006 av Camelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #1202 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Magnhild, jeg har fulgt med i din dagbok og din søsters dagbok, og dette er noe av det sterkeste jeg har lest. Det er en historie så utrolig trist, og så gripende og rørende at jeg har ikke ord. Du er en fantastisk person, som din storesøster. Jeg tror du vet hvor dype spor din søsters historie har satt hos alle oss som ikke kjente henne, men som føler at vi kjente henne allikevel, og det samme gjelder for deg. Midt i hennes sykdom klarer dere å formidle et budskap til oss om hva livet faktisk er, av gleder, sorger og hverdag og fest. Og jeg husker hva min far sa da han giftet seg på ny etter at min mor døde: "Sorg og glede går hånd i hånd, noen ganger tar lykken overhånd" Og så sant det er, du med den lille spiren i magen, midt i din store, store sorg. Ta vare på deg selv, jeg vet at du klarer å ta vare på dine nærmeste, men ikke glem deg selv i dette. Jeg vil aldri glemme din søsters livsmot og livsvisdom, hun vil leve videre i sine barn, i deres tanker, og i så mange andres sinn også. Jeg håper og tror at du vil få en fin, rar, annerledes vår, et annerledes år, hvor sorg og glede vil gå sammen med deg, og langsomt vil du finne dager med mere glede enn sorg, og de gode minnene vil få overtaket. Lykke til, Magnhild. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mars 2006 #1203 Del Skrevet 20. mars 2006 Tenker på deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 20. mars 2006 #1204 Del Skrevet 20. mars 2006 I dag har det vært tungt. Ville ikke se verden eller noen i den. Men så ville mannen så gjerne hameg med ut i hagen for å rydde litt. Ut å få brukt kroppen. Det ville jeg i alle fall ikke. Men jeg ble nå med ut. Og da kom tårene... Til bryllupet fikk jeg et syrintre av BigSis til minne om henne. Noe som skulle stå i hagen og være bare fra henne. Og det minnet meg noe veldig i dag. Gleder meg masse til det står i blomst til våren og sommeren. Det blir helt sikkert et flott minne! Og etterpå så fant jeg fram motorsagen og saget ned to grantrær i hagen. Mannen skjønte ikke helt hvorfor, men han var med på det. Så nå er det lysere i hagen vår og to utrolig stygge trær er borte. Det var moro og litt skummelt å stå i stigen og holde på med sagen. Men mest av alt var det morsomt!! Og nå er det bare fem trær igjen!! ← Det kom bare en liten sang ned i hodet mitt.... melodi: fiskebolla lengter hjem til havet Magnhild går berserk med motorsaga og kapper trærne utenfor sitt hjem Magnhild går berserk med motorsaga Nå er det bare 5 trær igjen Tenker masse på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 20. mars 2006 #1205 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Det kom bare en liten sang ned i hodet mitt.... melodi: fiskebolla lengter hjem til havet Magnhild går berserk med motorsaga og kapper trærne utenfor sitt hjem Magnhild går berserk med motorsaga Nå er det bare 5 trær igjen ← Så fint med syrinbusken, det var en nydelig ting å gi!! Er så glad idag, og har så lyst å sende over glede i bøtter og spann til deg!!!! Vet jo altfor godt at det er tunge dager som må gjennomleves for deg nå, men håper du får noen korte gode glimt av lykke innimellom...! Tenker masse på dere!! Endret 20. mars 2006 av Nivea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1206 Del Skrevet 20. mars 2006 Syrinbusken er kjempefin den!! Håper den spirer fint til våren! BigSis har en i sin hage også. Det er koselig. Ellers så er jeg nå på vei i seng. Har ikke spist noe særlig i dag. Er bare kvalm og svimmel. Og da blir mannen sur og sint og jeg sitter her oppe trygt ved pcen. Jaja, jeg skal spise i morgen. Jeg lover. Men jeg drikker masse og det er vel bra?? Moro at så mange er innom dagboken min nå da. Håper det blir litt mer liv her etterhvert! Og jeg sier som før: Vi står oppreist nå. Og blikket er vendt fremover! *lurer på om vi kan hoppe over mai i år* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1207 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Og så en til mamma som er innom og kikker nå! Endret 20. mars 2006 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1208 Del Skrevet 20. mars 2006 Det kom bare en liten sang ned i hodet mitt.... melodi: fiskebolla lengter hjem til havet Magnhild går berserk med motorsaga og kapper trærne utenfor sitt hjem Magnhild går berserk med motorsaga Nå er det bare 5 trær igjen Tenker masse på deg vennen! ← KJEMPEFIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapathrine Skrevet 20. mars 2006 #1209 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Halloen kusinen! Jeg gjør som jeg lovet, jeg trer ut av min anonyme tilværelse her i dagboken og føyer meg inn i den lange rekken av tilhengere :kgblunk: Det blir skrevet så mye fint om storekusinen om hvordan hun har berørt mennesker, både kjente og ukjente, med sin sterke historie. Men vet du kusinen, det du skrev til henne om begravelsen er virkelig noe av det fineste jeg har lest og det får meg til å svi i øynene hver gang jeg leser det. Og for hver gang blir det bare finere og finere. Det skal du være stolt av og det tror jeg hun der oppe er også. Jeg tok meg i å nynne på "gje meg handa di ven" idag, og da lurte jeg på om hun kanskje hørte meg. Så da måtte jeg jo finne frem teksten og synge hele sangen til henne. Må du få fine dager fremover nå sammen med mannen og den herlige lille solstrålen din. Jeg gleder meg til å låne ham litt når jeg kommer hjem! God natt og stor stor klem fra kusinen Endret 20. mars 2006 av Naprapathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 22. mars 2006 #1210 Del Skrevet 22. mars 2006 Syns du er tøff, kusinen, hvis du kan synge "Gjev meg handa di" uten å begynne å hulke ukontrollert! Jeg er stolt over at jeg klarte å høre en hel "Shape of my Heart" på jobben på mandag uten å få mer enn glinsende øyne før jeg fikk kontroll over meg selv igjen...! Og jeg har liksom disse sangene kvernende i hjernen så snart jeg er alene med meg selv; Eg ser, Fragile, Shape of my Heart, Gjev meg handa di, osv... Men dette er sanger jeg visste kom til å bli spilt, så det gjelder nå å knytte GODE minner til dem, og ikke bare denne triste begravelsen.... Jeg nærmer meg. Men det er et godt stykke igjen... til magnhild og alle andre her som savner CD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 22. mars 2006 #1211 Del Skrevet 22. mars 2006 Innom med en klem idag også! Håper du får sove godt på nettene.. Hvordan er formen? Kvalm enda eller bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1212 Del Skrevet 22. mars 2006 Joda jeg sover jeg! Godt også! Og helst hele dagen! Kvalm er jeg fortsatt, men det er værst midt på dagen og om jeg sitter oppreist... Så jeg ligger helst på sofaen jeg da... Ellers så har det skjedd litt her i dag, men nå må jeg lage noen kort og så legge meg, så vi snakkes alle sammen!! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 23. mars 2006 #1213 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Magnhild! Kvalme er pyton! Men det er jo for en god sak så det gjør det forhåpentligvis lettere å takle. Går det bra ellers da? Jeg har hatt noen svarte dager men nå går det bedre. Har det travelt på jobb, det hjelper. Og vet du hva? Jeg skal få KAFFEMASKIN! ...i 10 års gave fra Mannen. Han er snill han!!! Så det er bare å komme og drikke latte! Cumulus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #1214 Del Skrevet 23. mars 2006 Du har nå bare DEN SNILLE MANNEN DA!!! Heldige du!! Jeg kommer jeg, når kaffe lukter og smaker godt igjen... Ang kvalmen så er den langt fra like ille i forhold til deg da. Jeg har bare et par-tre ganger. Så jeg skal vel egentlig ikke klage... Men livet er tidvis tungt. Men dagene går nå fremover. Prøver å holde meg i gang, og med eksamen i hele mai så må jeg jo gjøre noe i alle fall. Men konsentrasjonen og arbeidsstyrken er ikke her enda. Men nå har jeg skrevet en liten skoleoppgave, en skulle vært levert den dagen BigSis døde og så må jeg fikse en KRL oppgave som skulle vært levert den dagen hun ble begravet. Så jeg prøver nå å henge med. Men med så mange eksamener så blir jeg mer satt ut enn engasjert egentlig. Men jeg VIL stå og det har jeg lvoet både pappa og BS. Så får vi se hva som skjer. Synes liksom at jeg har "lov" til å stryke på en, men samtidig så blir det så utrolig kjipt når jeg må lese opp igjen på den til høsten. BLÆH. Og hvem vet hvordan jeg har det med magen da... Men nå får jeg lage mat til gutta! Vi snakkes alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. mars 2006 #1215 Del Skrevet 23. mars 2006 Håper dere blir fornøyd med døra da! Er den montert nå? Ha en fin helg og kos dere som best dere kan!! Gi en god klem til mannen fra meg!!!! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 23. mars 2006 #1216 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Stakk bare innom for å se hvordan det går med deg. Tenk at nå er det bare noen uker til du kan kjenne spark!!! Håper formen din kommer seg, og at kaffetørsten kommer tilbake så du får smakt på kaffen til Cumulus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #1217 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Stakk bare innom for å se hvordan det går med deg. Tenk at nå er det bare noen uker til du kan kjenne spark!!! Håper formen din kommer seg, og at kaffetørsten kommer tilbake så du får smakt på kaffen til Cumulus! ← Vet du? Jeg har ikke tenkt på det en gang. Det med sparkene. Føles ikke som om jeg er noe lang tpå vei i det hele tatt. Men jeg er jo det. Håper bare alt er som det skal være. Har ikke orket å følge sånn med denne gang. Det er vel derfor det har gått så fort tenker jeg... Koselig at du stikker innom da! Og det går greit med meg. Er som sagt sliten og kvalm, men om det er pga magen eller sorg, det er ikke godt å si. Skal snakke med legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 23. mars 2006 Håper dere blir fornøyd med døra da! Er den montert nå? Ha en fin helg og kos dere som best dere kan!! Gi en god klem til mannen fra meg!!!! og ← Neh han tok av alt av lister OG den gamle døren, men fant ut at han måtte ha dagslys... Suprice!! :grine2: Så da måtte han fjerne en list til for å få den gamle døren på igjen! Mannfolk altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2006 #1219 Del Skrevet 23. mars 2006 Mannfolk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. mars 2006 #1220 Del Skrevet 23. mars 2006 Neh han tok av alt av lister OG den gamle døren, men fant ut at han måtte ha dagslys... Suprice!! :grine2: Så da måtte han fjerne en list til for å få den gamle døren på igjen! Mannfolk altså... ← Hørtes ut som en beskrivelse av min mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå