magnhild Skrevet 1. november 2004 Forfatter #861 Del Skrevet 1. november 2004 Ja det hadde vært kos! Hva med lunsj på TGIF i morgen? Vi skal fotograferes kl 1000, fri etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. november 2004 Forfatter #862 Del Skrevet 6. november 2004 :o Brudekjolen min kommer ca 15. november!! En mnd før tiden!!! Jeg er helt i !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. november 2004 Forfatter #863 Del Skrevet 7. november 2004 HEIA !!! Blod Heia Helt ! Har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. november 2004 #864 Del Skrevet 7. november 2004 mailboxen din har error... heia brann, stolte bergensere nå kan jeg tenke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. november 2004 Forfatter #865 Del Skrevet 7. november 2004 mailboxen din har error... Hmmmm.... Jeg får mail jeg... Men jeg skal sende en annen adresse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 8. november 2004 #866 Del Skrevet 8. november 2004 ...skjønne, snille, effektive og gode magnhild Beklager at jeg ikke har gratulert deg med 1 år som mamma før nå Gratulerer! Håper dere hadde en fin dag, ikke minst Erik (som er knallskjønn) Dere høres supereffektive ut mht. huset. Kjekt at du synes oppussingen er gøy. Kjekt å se at det går fremover (og gøy å kjøpe masse nytt) Og er det ikke utrolig bra at Brann vant i helgen (?) Selvfølgelig. kjempestas. Jeg måtte filme Ingvild og Mannen litt udner kampen sånn at vi har på "bånd" at Ingvild "var med" når Brann vant gull (kan jo være lenge til neste gang)... Håper fotograferingen gikk bra. Vi har sett bildene av Ingvild... ble sånn greie nok. Håper de blir bedre forstørret Hadde vært koselig å treffes snart. Nå skal jeg løpe ut døren for å treffe Hermione og meta og de nydelige jentene deres. Klem nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. november 2004 Forfatter #867 Del Skrevet 9. november 2004 fotografbildene er kommet og de ble kjempefine! Mange av de i alle fall!! Så nå skal vi forstørre og kose oss... Svi av litt fler penger i alle fall! Skal se om jeg får lagt ut noen bilder av Erik, men jeg vet ikke enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. november 2004 Forfatter #868 Del Skrevet 9. november 2004 Bilder er å finne her ja!! Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. november 2004 #869 Del Skrevet 9. november 2004 Kjempefine synes vi!!!! kan vi se mer.... Klem fra Lukas og Kine. -Og på torsdag er det vår tur til å fotograferes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. november 2004 #870 Del Skrevet 9. november 2004 Vi (jeg og de to partnerne mine) synes de var knall! Skikkelig tøffing på stolen, synes vi Erik var...med jeans og laid back stilling Og bilde av dere alle tre oste lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. november 2004 #871 Del Skrevet 11. november 2004 Grattis med overstått 1 årsdag ja... MAGISK dag Jeg og Lillen planlegger Begens tur i desember.. NYDELIGE bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. november 2004 #872 Del Skrevet 11. november 2004 Må bare innom å avkrefte turen...det blir alt for langt! Og fly er dyrt. Jeg har eksamen fredagen... Jeg må bare si det, så du ikke blir gira... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. november 2004 #873 Del Skrevet 11. november 2004 Må bare innom å avkrefte turen...det blir alt for langt! Og fly er dyrt. Jeg har eksamen fredagen... Jeg må bare si det, så du ikke blir gira... :cry: Men vi vil til Bergen !!! Men reisen ble jo kjempe dyr.. Ikke visste jeg at det var så dyrt å fly innenlands Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. november 2004 Forfatter #874 Del Skrevet 11. november 2004 Det hadde vært så utrilg koselig om dere kom. Trodde ikke det var så dyrt å reise innenlands jeg heller. :-( Det hadde jo bare vært utrolig moro da!!! Jeg ble litt gira... *starte kronerulling??* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. november 2004 #875 Del Skrevet 12. november 2004 Vi kommer nok en gang...og det hadde vært fint om det var før det kom enda to barn til verden! Hvis jeg ikke hadde hatt eksamen fredag, kunne vi ha fått turen billigere. Fredag er ikke akkurat billigste dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. november 2004 Forfatter #876 Del Skrevet 13. november 2004 Vi maler og maler! Er møkkalei av å male nå. I alle fall med hvit! Ser det jo ikke en gang jo! Men nå er vårt soverom ferdig, untatt gulvet da... Og så er takplatene ferdig grunnet og bjelkene ferdig grunnet de også. Stue er ferdig grunnet, kjøkkenet er malt et strøk maling, takene oppe er ferdig malt og badet er ferdig. Kjøkkenet er montert opp og oppvaskmiskinen er kommet. Lamper er på bestilling og monteres opp på tirsdag. Joda ting skjer. Det går fremover... men jeg vil jo inn NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. november 2004 #877 Del Skrevet 15. november 2004 Skjønner at dere er lei av å male!! Så flinke dere er, og så blir det jo så fint.. Spurte mannen i går om vi skulle ta en tur til Bergen...men desverre..det er for dyrt... Hadde virkelig hatt kjempelyst jeg, men det er så mye som skjer nå som koster penger...les førerkort, julegaver, Lukas- rom, bad oppe osv... : Får ta det igjen. det er i hvertfall et veldig morsomt tiltak og ære være dere som setter i gang noe sånt!! Ha en flott uke med din fine familie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. november 2004 Forfatter #878 Del Skrevet 15. november 2004 Kipa: Det hadde vært kjempekoselig om dere kom!!! Men skjønner det koster penger... jaja, vi treffes nok en gang!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I morgen kommer brudekjolen!!! Jepp, jeg gleder meg!!! ellers så er jeg fryktelig sliten om dagen. Var hos legen i dag og ble sykemeldt i en uke for å komme meg ovenpå igjen. Det er alt for mye åg jøre om dagen og jeg rekker ikke alt jeg vil. Det er slitsomt det ja! Menmen, nå skal jeg slappe av og kose meg. ikke tenke på jobb og ha det bra tenker jeg! håper i alle fall det blir bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. november 2004 #879 Del Skrevet 15. november 2004 Ta vare på deg selv du vennen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 15. november 2004 #880 Del Skrevet 15. november 2004 håper du får kommet deg ovenpå raskt.. :klem2: masse klemmer og gode tanker herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå