Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Nå er jeg hos mamma og pappa.

Det er nettilgang her, men ikke like masse som tidligere.

Kanskje like greit. Kanskje jeg får gjort noe skolearbeid også!! Tja, det er kjedelig da! Men i alle fall arbeid i huset!! :hoppe:

Lillen: Jeg vet ikke når vi kan flytte inn, men de snakket om at de ville være ferdig kanskje innen en mnd etter 26. sept. Vet ikke hvor lang tid det har gått nå, men det er i alle fall ikke lenge til!! Jeg er så spent!

Og med gammeldags soverom så tenkte jeg på slitt maling på panel. Lyse møbler og lyse lette gardiner... Men vi får se om jeg får det til... :roll: Ionaa skal uansett hjelpe meg litt!

Men nå skal småen i seng og vi skal lage pizza. Kanskje sparkle litt og plukke litt i huset...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte jo det beste i dag!!!

BigSis er friskere!!

Cellegiften funker!!!

Leververdier er BRA!!

Jeg er GLAD!!!

KjempeGLAD!!!

:hoppe: Livet er topp!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på jobb og det er kjempekjedelig!!

Det er teit å jobbe helg synes jeg!

Men det er nå bare sånn det er. Så nå tar jeg Elling og kjører!

Ha en fin dag alle sammen! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Oi nå var det lenge siden.

Orker ikke så masse om dagen,

dessuten må jeg sloss om plassen ved PC'en.

Mamma sitter jo her jo.

Kan jo ikke kaste henne vekk heller da...

Det er jo hennes... :sparke:

menmen, deilig å være hjemme igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med dere, Magnhild! :klem:

Savner deg her inne... :Nikke:

Gleder meg masse til dere flytter, når du skal skrive mer om gulv og bad og det fine soverommet og peisen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner jeg også...!

- men skjønner du ikke gidder å sloss med mamma'n din for å oppdatere oss heller :wink:

Håper dere har det bra alle sammen!!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi baderomsbildet ble jo kjempebra... :roll:

Men det er der altså, men ikke så veldig let å se hvilket vi har kjøpt... :ler: Men det er i alle fall www.familiebadet.no og slim line. Der er det bilde av et hvitt møblement med et høyskap med farget glass og teit skapspeil. Det skal vi ha... Noen som skjønte det og som bryr seg?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det! :hoppe:

Herlig å bruke så mye penger eller? Også så masse fint også!

Tror huset deres kommer til å bli supersjarmerende - jeg legger ferien til Bergen neste år! :tunge1:

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det var mye fint ja!!!! Dere kommer til å få det kjempekoselig i det sjarmerende huset deres :Nikke: Tenk å sitte foran den lekre peisen og kose seg med kakao og marsmellows etter å ha blitt våt og litt kald om høsten :hjerter2:

God helg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Det er deilig, men veldig rart å bruke så masse penger. Men tenk så bra det blir ihuset da!!?

I dag hare jeg kjøpt maling i lange baner. Der forsvant det også masse penger ja. Men så har vi fått gjort en hel masse også. Stuen er ferdig grunnet og sparklet, kjøkkenet er ferdig sparklet, overetg er ferdig kvistlakket og vi har begynt grunning på soverommet. Det blir bra!! :Nikke: Jeg gleder meg til å flytte inn, men kanskje aller mest til å male med farger!! :danse: Det blir bra!! Kjempebra!! Gleder meg masse!!! MASSE!!! :hoppe:

Men nå skal jeg være sosial!!!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...