Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Jeg liiiker verden om dagen!!! :hoppe:

Som BigSis skrev så fikk vi 990000 for leilighten som vi for 1,5 år siden gav 650000 kroner for. :sjarmor: Godt fornøyd med fortjenesten!!! Men nå blir det intens pakking!!! Har satt overtagelse til 15. okt! :o Det er jammen ikke lenge til!!! Men du og du så moro dette er!!! Og jeg gleder meg gleder meg gleder meg til å flytte inn i huset når det er ferdig!!! Woohhooo!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er :Gjesp: og vil :sove:

Men det er jo litt tidlig enda...

*sukk*

Forresten så har vi nå kjøpt peisovn. Kjempefin!

Gleder meg masse til å ha ildsted i huset. Det er noe jeg liker utrolig godt. Elsker å sitte og sepå flammer... Og til helgen skal vi på parkettokt! Og kanskje pakke litt? Vi må jo flytte snart!!! Har satt overtagelse til 15. okt! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :klappe:

Er litt sånn :sinnatagg: fordi jeg ikke har fått mail om oppdatering i dagboka di..og her er jo mye skjedd.. :tommelsmil:

Angående parkett..vi har også det- i både stue, kjøkken og gang.., og vi har mørk type. Merbau- alt synes på den, men da ser vi jo møkka de andre ikke ser sier vi bare. Støvsuger hver dag...men har jo hund også vi da. den har allerede riper i seg, og den første ripa var ... :sjokkert: men andre osv det tåler vi..for sånn er det bare. Man skal leve i et hus også.. :wink:

Lykke til med alle valg, dette er så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når var det dere hadde satt overtagelse, sa du? :tunge1:

Jeg har et ønske om å se på flammer med deg - og da skal vi nettopp ha kommet inn, for vi har danset i regnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen: :klem: Ja kan du ikke komme og danse i regnet og se på flammene med meg? Det hadde vært moro! :hoppe: Vi har sengplass til deg også... :Nikke:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jepp, da er jeg her igjen!

Mye som skjer om dagen, klarer ikke helt å henge med.

I dag er mannen ute og drikker øl med min bror og vår svoger. Det blir vel hans to svogre her i bergen?? :klø: Ja det blir jo litt moro da. Selv om jeg er helt alene sammen med Erik. Deilig det også egentlig. Hører på Beat for Beat!

En annen ting. Er det noen som har noen timer til overs neste uke, som jeg kan få? Jeg tror vi trenger det. Mannen snakket med byggmester i dag og fikk beskjed om at det hadde vært lurt å sparkle alle plater på kjøkken og stue og satt opp strie og malt den, for det er mulig de begynner å legge gulkv om en ukes tid. :o Og når skal vi får tid til det? :ler: Jaja, men det skjer nå i alle fall noe i huset da! I går hadde de platet masse og lagt flis på gulvet på badet. :hoppe: Og panelet ned trappen, da er de vel kanskje ferdig oppe da?? :sjarmor: Det er jo bare dritmoro dette her! Skal ut i huset i morgen og ta noen bilder. Alt skjer jo så fort. Forresten så har de også begynt å ta utsiden av sørveggen også... MOROMORO!!!

Men nå skal jeg kose meg litt jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder nå på å bake!!

Er så spent på hvordan det blir.

Jeg er lager noe som heter chocolate overdose og består av browniebunn og to lag med sjokoladekrem. Er kjempespent! Har aldri bakt den før, men får vann i munnen når jeg holder på nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da har vi svidd av litt fler penger!!

I dag har vi bestilt baderomsmøbler, og det er ikke billig det altså!! :o Men nå får vi det som vi vil! Jeg klarte til og med å få meg speil som jeg ville ha. Mannen på messen ville selge med et slikt speilskap. Bittelite speil. De thar jeg ikke lyst på. JEg har lyst på stooort speil. Synes det er finset. Så det kjøpte jeg... Eller vi da... :roll: Også har vi kjøpt stilige dusjvegger. Det var heller ikke billig. Jaja, det blir helt sikkert bra til slutt tenker jeg!! :hoppe:

Også har vi vært i huset i dag! MORO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er kjøkkenet ferdig utflyttet, uten Erik sine ting, kjøleskap og komfyr. Ellers fiks ferdig! Deilig!

Ellers sliter jeg noe veldig med å finne farger til alle rommene i huset. Ionaa skal hjelpe meg med å kvistlakke og kanskje male på søndag, da er det jo greit å ha noe å male da... Har en drøm om et lyyst bonderomantisk slitt soverom... Det skal Ionaa hjelpe meg med! :hoppe: HJun er så snill atte!!!

Men nå er det Bonderomatikk på tv igjen!

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner, Magnhild! :kyss:

Ser for meg bonderomantisk soverom som soverom med gammel tapet...er det riktig? Hvitmalte møbler?

:-)

Flytter dere hvert øyeblikk nå?

Har du nettilgang?

Hos mamma og pappa?

Hvor?

Når er huset klart? Vet du det?

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte noe viktig...

Takk for hjelp med dagbok-navn! :klem: Du er super!

Og takk for at du støtter mannen min! :wink:

Og skal sikkert takke for mail også...den fikk jeg ikke lese :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...