Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom med en liten klem og sier at jeg tenker på deg. :klem:

Ikke helt i form om dagen - forskjølet og vond i halsen

- så besøk tror jeg vi må utsette litt slik at ikke masse Kg-babyer blir syke... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kjempehyggelig og hadde med bra priser og bra pakke! Det er selvsagt mye penger, men det må vi jo regne med uansett... Jada, vet at det r jobben hans å selge seg selv til oss og alt det der, men jeg syntes han var hyggelig og grei. Så da får vi tenke litt til. Skal egentlig ha møte med DNB Nor i morgen, men vet ikke om jeg gidder... VI får tenke på det.

Vi er i alle fall i gang...

Håper på salg om ikke så alt for lenge... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yess, da er skjenken solgt og 500,- til reisekassen er hentet inn!!! :danse:

Ellers så skal jeg ut i huset en liten tur i dag. Det blir spennende!! Mamma skal passe Erik noen timer siden det er planleggingsdag i bhg i dag.

Også kommer det folk her i kveld. Et vennepar fra Oslo er på besøk til familie og kommer hit på pizza i kveld. Så da kommer K og J også. Det blir så kos det!!!

Og i morgen er det superdupermegafest!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det blir lysegrå fliser på veggene med striper som i skiefer på en måte. Vanskelig å forklare. Mørkere grå på gulv, uten noe mønster, altså helt rene fliser. Også skal vi ha en tynn bord i mørk mørk grå med helt enkle greier på. Tenker hvite og grå møbler. Eller helt enkle hvite. Vi får se hva vi finner. Det var tilbud i dag, men vi kom oss ikke dit. Tror dette blir stilig jeg. Vi fallt i alle fall for disse flisene med en gang vi så de. Så det var litt deilig!

Nå er jeg svett og ekkel og vil dusje... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nesten litt ut som de vi skal ha i badet i 1. etasje jo :o Det høres fint ut :)

Men når får dere flytte inn sånn ca?? Har dere fått noe estimat?

Håper du har det bra :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...