Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Mann og mann. Har gåt tpå hormoner i to år fortalte han og bruker nå B-cup i bher... Han sa at han hadde nå endelig fått litt mer ordentlige former... :roll:

Han skulle langt i fra ha noen formue for den. Han var mer interessert i å bli kvitt den. Men jegmå jo si, det er jo ikke to like kjoler da. Den han har er Temara, den enkle som jeg har prøvd. Og jeg har jo bestilt Courtney fra USA. Og det er ikke noen måte å komme seg unna den hvite på siden jeg allerede har betalt for den og gjort en avtale om at hvis jeg avbestiller, så får jeg bare tilbake halve pengesummen. Det har jeg sagt JA til og dermed så stiller jeg dårlig der. Men kaskje om jeg hadde hatt nok penger så kunne jeg kjøpt begge og solgt den hvite før den er brukt for like mye penger som jeg betaler for den røde? Det er jo kanskje en mulighet. Men han virket jo som en veldig rei mann da... Så han skulle ringe meg når de har flyttet til Bergen ogkjolen er her også. Han hadde visst slør og tiara og torsolet og sko og alt. Men jeg klarer meg nok med kjole og slør jeg... :ler: Det andre blir litt for sært tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns den historien til den nye kjolen er noe for seg selv :ler: Tenk når du blir gammel og skal fortelle barnebarne historien om bestemors helt spesielle brudekjole...nesten verdt å kjøpe den bare av den grunn :ler:

Den kjolen idag var bare flott på deg...den var nyyydelig i ryggen. Og bare 1/4 av prisen da....et varp spør du meg. Og mannen din var jo overhodet ikke i tvil...han sa WOW!!! da han så deg bak :wink: Kempekoselig idag, selv om det ble myyye mer usunt enn den egentlige planen...thihi

Jeg kom meg ikke så skrekkelig tidlig i seng jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fjerdedel av prisen?? :o :klappe:

Hva gjør man hvis den ikke sitter perfekt på, og har bestilt den på nett da? Har kanskje råd til syerske når man har spart så masse penger?

Jeg gjentar: Hvor er forundringspakken? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den historien til den nye kjolen er noe for seg selv :ler: Tenk når du blir gammel og skal fortelle barnebarne historien om bestemors helt spesielle brudekjole...nesten verdt å kjøpe den bare av den grunn :ler:

:Nikke: Utrolig bra! :ler: Tamara er en flott kjole som du kler godt! Men det er Courtney og. Spennende om han ringer igjen da :)

Usunne formiddagsbyturer høres koselig ut!

Håper du har det bra i dag!

Klem fra Meta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: JAJAJAJAJAJAJAJA!!!! :hoppe:

Byggmester har ringt.

Det ble langt fra så dyrt som fryktet

og han kan begynne å jobbe SNART!!!

Snart vil si denne eller neste uke slik jeg forstod det på mannen min. Jeg er så glad så glad så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar: Hvor er forundringspakken? :hoppe:

Det var da fælt så mye du skulle mase...

Jeg synes livet med Erik er en forundringspakke.

Dessuten så er det en av Knerten-bøkene som heter det.

Syntes det var en stilig tittel på det nye livet vårt jeg...

Det er mye nytt nå!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: De begynner arbeidet på huset vårt NÅ!

Det er derfor vi må bestemme oss fort.

:ler: Synes det er helt sprøtt.

Nå har jeg ventet lenge føler jeg og har ikke forventet at det kom til å skje noe på en stund enda. Men så plutselig så har de tid til å begynne NÅ også vil de det!! Så nå skal vi selge leiligheten vår og flytte hjem til mamma og pappa som bor i nabohuset vårt. Så blir de snart ferdig med huset!!

Woohoo!!! :hoppe:

Jeg er såååå glad!!!

Magnhild som bare smiler!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende etterhvert som resultatet skrider fram. :hoppe:

Når beregner de å være ferdig da?

Og hva skjer med brudekjole...?

Livet er generelt en forundringspakke... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere solgt den nå? :flekke:

Så moro å lese at dere kan selge og flytte! :-)

Skal dere få leilighet taksert nå? Det blir vel spennende!

Ha en hoppende glad helg! :hoppe:

Maser jeg enda? :plystre:

Too many questions?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes livet med Erik er en forundringspakke.

Dessuten så er det en av Knerten-bøkene som heter det.

Syntes det var en stilig tittel på det nye livet vårt jeg...

Det er mye nytt nå!!! :roll:

Jeg synes du er flink til å svare når du først kommer igang! Du burde svare litt oftere, for svarene blir jo fine!

Er en god vane å svare...

Søta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg opplevd gleden av å gi.

'Den største gleden en kan ha, det er å gjøre andre glad.' Det er virkelig sant!

Vi har i dag gitt Bigsis og mannen en tur til NYC på Stingkonsert og opphold og fly og alt. Bare de to. Det var så godt å se at de likte det. Må jo si at det ikke bare er meg da, men mange mange venner og bekjente. Jeg har fellt mange gledestårer den siste uken når pengene bare har strømt inn på konto. Det er så utrolig koselig!! Også så godt å se at de ble glade for det!! :grine:

Det har vært en utrolig lang dag i dag, så nå skal jeg sove. Skal jobbe i morgen også. Sliten bare med tanken...

Ha en fin helg alle som er innom!!

:klem::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært i huset vårt!!!

Der har det skjedd en del og det bare på en arbeidsdag!!

Dette er så stilig!!! Skal legge ut bilder på hjemmesiden i løpet av kvelden eller morgendagen.

Er helt utkjørt i dag. Det ble nok litt mye i går og med jobb og IKEA-shopping i dag... Men moro er det. Nå planlegger vi jo salg og visning og slike ting. Så nå går den store sjenken ut. To bokhyller er allerede flyttet og pakket vekk. Spisebordet er funnet fram og vi har store planer om hvordan gjøre det litt koselig for visning her. Litt rart å skulle selge her, men det skal jammen meg bli litt deilig også!! Snakket med en som nettopp har solgt noen etg under oss og han fikk 950000 og noe for leiligheten sin. Den var taksert til 850000. Og jeg som trodde at ingen var sprø nok til å betale så masse for en 45 kvm stor leil... :o Men greit det. Jeg er bare spent på hva vår vil gi oss. Vår var mer oppusset enn hans og en del mer moderne. Spennende! Vi vurderer å bruke samme megler også. Jeg er jammen spent ja!!! Klarer nesten ikke vente!! Men noe tid går det jo selvsagt. Det er jo forkjøpsrett og alt slikt noe. Men blir den solgt så de jo bare vente de som har fått tilslaget. Vi har solgt uansett vi! Men det er en stund til...

Nå har jeg nettopp snakket med byggmesteren vår. Noe om noe vinduer vi måtte bestemme plassering på. Moro! Hadde jeg nå aldri tenkt over å måtte bestemme slike ting, men det er jo bare gøy. Også har vi snakket om vedovnen og baderomsmøblene og alt mulig. Spennende! Så nå sitter jeg her og ser i brosjyrer med baderomsmøbler og finner jo så utrolig mye fint. Men det koster jo masse penger da. Men vi skal jo legge mye i badet, så hvorfor ikke finne noe vi virkelig liker uten å se på prisen så veldig masse. Litt kanskje... Mannen vil jo ha steamdusj med tv og alt mulig. Og gjerne innfeldte høytalere og radio på badet. Jeg ser ikke helt vitsen... Menmen, jeg har jo andre tanker...

Så et utrolig stilig skrivebord på IKEA i dag. Med regulerende bein slik at man kan stå og sitte og alt mulig til det bordet. Jeg har litt lyst på det ja. Det hadde vært noe!!! Men, vi får ta det som det kommer.

Nå bare roter jeg, så jeg skal slutte å skrive;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo så utrolig spennende å se huset deres etterhvert. Jeg gleder meg jeg :D

Forferdelig teit at jeg hadde lyden så lavt på mobilen.. Hadde jo vært koselig å vise fram nurket vårt :sjenert:

Håper du har en FIIIIIN dag :)

Klem fra Meta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAgen har vært veldig fin, men ganske hektisk!

Kl 12 var jeg i hallen og skulle dømme en kamp kl 12.55. Kl 14.00 var jeg i galla-antrekk på Kvarteret og kl 15.00 var jeg hos storebror og tok ungene hans med meg og leverte Erik. Greit å bytte litt for å kunne gå på kino... Så da så vi Q-gjengen og var på McDonalds eterpå. Og så dro vi hjem til mamma og pappa med noen pappesker og pratet litt. Deilig å flytte litt og litt ut av leiligheten!! Gleder meg til å selge, selv om vi trives bedre og bedre her nå... Jaja, vi får vårt eget lille hus vi. Og det er jo bare kjempebra!!!

Nå skal jeg sove snart.

Er trøtt og sliten nå...

:vinke: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en super søster eller?! :o Bare å tenke tanken på noe sånt er supert i mine øyne - også gjennomføre det på toppen av det hele da! Fortjener en stoooor applaus! :klappe: :klappe: :klappe:

Fytti katta jeg hadde blitt glad for noe sånt! Men så fortjener mottakerne dine det og ja :wink:

Ligger det bilder på hjemmesiden nå? Har jeg adressen dit? Om jeg ikke har; kan jeg få? :D

Ha en flott dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en super søster eller?! :o Bare å tenke tanken på noe sånt er supert i mine øyne - også gjennomføre det på toppen av det hele da! Fortjener en stoooor applaus! :klappe: :klappe: :klappe:

Fytti katta jeg hadde blitt glad for noe sånt! Men så fortjener mottakerne dine det og ja :wink:

Ligger det bilder på hjemmesiden nå? Har jeg adressen dit? Om jeg ikke har; kan jeg få? :D

Ha en flott dag! :blomst:

Må jo si at det ikke er min jobb eller tiltak, men jeg var med på det... Uansett så var det kjempemoro!!! Og de fortjener det kjempemasse!!! Og ikke minst er det godt å vite at BigSis nå bruker mye tid til å drømme og glede seg til NYC og Stingkonsert. Jeg tror det hjelper jeg!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...