Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

:o Jeg skal på mammografi på onsdag.

Jeg er så spent at jeg har vondt i magen.

Har jo ikke funnet noen klumper, men får en sjekk bare for å vite at det ikke er noe der. Var redd det ville bli vanskleig å få time, men det gikk fort. 3 uker siden jeg var hos legen tiljeg fikk time. Så det er jeg fornøyd med. Men nå er jo selvsagt klumpen i magen der. Tenk om... Helt teit å tenke slik, men det er jo ikke så rart med tanke på hvordag familien min har det om dagen.

Men det skal bli godt å bli ferdig og få vite at det ikke er noe der. Da kan vi slappe litt mer av og bruke tiden til å være optimistisk og støtte min søster. Det blir bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at det gikk så fort. Kjempeflott at du ble tatt på alvor. :P Selv er jeg så forb... på det sykehuset for tiden, på grunn av sommel og dårlig kommunikasjon, at jeg alvorlig vurderer å skifte sykehus. Prøve å komme inn på Radiumhospitalet i stedet... :evil:

Hørte det var koselig hos storebror i ettermiddag. Jeg holdt meg hjemmr. Tok en liten hvil i stedet. De var så forkjølet at jeg tror kanskje det var lurt. Har begynt å føle meg litt grumsete i brystet selv, og da vil jeg i alle fall ikke utsette kroppen for flere baskiser.

Håper det står bedre til hjemme hos dere nå, til tross for gufne viruser.

Og så krysser vi alle fingre, tær, armer og ben for at de ikke finner noe som helst på den mammografien. Må advare deg; det er ganske ubehagelig... :roll:

BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei magnhild!

Takk for hilsen i dagboka mi! Det er så kost når man er litt deppa!

Ha en fin kveld, og lykke til på onsdag!

Nå skal jeg ut og gå meg en tur i regnet jeg!

:klem: fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Skjønner godt at du gruer deg til Mammografien i morgen, jeg går selv til sjekk annen hvert år grunnet familiehistorien, og er på vanlig sjekk hos legen en gang i året, og er like nervøs hver eneste gang...

Krysser alt jeg kan for at allt ser bra ut!

Tenker på deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha alle sammen!

Jeg er veldig glad for at jeg skal i morgen, men har fortsatt teite tanker som sier at det sikkert er noe gale. Det er liksom flaksen vi har i familien for tiden... Men det er jo bare dumt! Nå har barnevakt også ordnet seg. meta spurte om hun skulle passe Erik, så da ble jeg kjempeglad!!

I dag har jeg vært hjemme med Erik. Begynner å bli litt lei på hans vegne nå. Stakkers lille har masse feber. Ligger på mellom 38.0 og 39,6 om dagen. Det er litt mye det. Når han går over 39,3 så får han paracet. Hvorfor akkurat det? Tja, fint tall... Helsesøster sier vi skal vente til de har 39,5 mens barnelegen på BK sa at over 39 så kan vi gi. Så da gjør vi det. Stakkers lille gutten min.

Men når man er hjemme og har en gutt som sover masse så får jeg enten gjort MASSE eller ingenting i det hele tatt. I dag har jeg gjort masse! Vasket alle gulv, vasket og tørket to maskiner med klær, tatt all oppvask, ryddet i matkjøkkenskapet, vasket badet og fikset litt med plantene. Ryddet i leke til Erik og vasket under alle ting i stuen. Når mannen kom hjem gjorde han nesten ferdig gulvet i gangen. Nå blir det så fint der ute!! Jippi!! Deilig å ha gjort noe!!!

Jepp, da er jeg klar for morgendagen.

Håper Erik blir litt bedre!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i dag!! Ikke jeg...så nå skammer jeg meg litt...må gå gjøre noe nå som Lukas sover.

Fortsatt god bedring til lille søte Erik!! :trøste:

-Foresten lenge siden man har sett nye bilder på han...

Lykke til i morgen!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en STOOOR nevø!!!

Kjempebra!!! :Nikke:

Også har jeg ingen klumper i noen av puppene mine. Nå hørtes det ut som at jeg har mange pupper, men jeg har ikke det altså. Legen som tok ul sa i alle fall at alt så fint ut, men han skulle se næøyere på bildene og ul-bildene og så komme tilbake til meg med et brev om en ukes tid. Jeg tar det stille og rolig, det var i alle fall ikke noe han kunne se med en gang. Og de er jo trente disse her legene tenker jeg. Likte også at han var veldig nøye i armhulen. Jepp, jeg er fornøyd.

Og etterpå spiste Ionaa, Erik og jeg lunsj hos meta.

Koselig som alltid. Jeg hadde jo en liten gutt som klatret og klenget hele tiden, men han er nå uansett søt da. Erik er nå feberfri, men har fortsatt diare. Vi sender han i bhg i morgen om han ikke har feber i morgen tidlig. Tror det blir bra for han å komme seg dit igjen også. Det er ikke bare moro å gå hjemme med mamma og pappa hele dagen. Uansett så var dt deilig i kveld å se hvor glad og fornøyd han var. Pratet i ett sett og klatret, spiste litt skive og koste seg masse. Virkelig i farten.

Nå skal jeg levere min første oppgave på UiB i år. Greit å være igang igjen da. Selv om jeg heller ville tatt 3Bi på videregående. Har nettopp hjulpet lillesøsteren til venninnen min med en biologioppgave. Skikkelig moro! Men det er mange år siden det. Jeg får heller bli lærer og undervise i det!! ;)

Ha en fin dag alle sammen!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil:

Jess, Erik er feberfri og er klar for barnehagen igjen.

Det skal bli godt tenker jeg. Nå har jeg vært hjemme siden torsdag og mannen tre dager før der igjen, så det tærer på egenmeldingsdagene våre. :roll: Men best av alt er jo at Erik ikke har feber lengre. Jippi!!

Jeg har lyst til å shoppe av ren glede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig tur innom dagboken din dette :Nikke:

Ble glad da jeg leste at de ikke fant noe feil i noen av puppene dine :wink::hoppe::klappe:

Håper du får en fin helg, og at Erik snart blir helt frisk igjen!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å shoppe av ren glede!!

Å ja!! Shopping er GØY!! Jeg gleder meg til å få babyen ut av magen og kjøpe litt nye klær om et par måneder jeg.. *drømme*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...