magnhild Skrevet 6. august 2004 Forfatter #601 Del Skrevet 6. august 2004 *bakebakebakebake* I dag baker jeg bærterte og appelsinkake... Kanskje sjokolademuffins... Vi får se hva jeg orker. Har ikke sittet noe i hele dag!! Men det morsomste jeg har gjort er at jeg har plukket rips og bringebær i MIN hage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. august 2004 #602 Del Skrevet 6. august 2004 Og jeg skal få smaaaaaake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. august 2004 Forfatter #603 Del Skrevet 6. august 2004 DA er paibunnen stekt og har stått til kjøling en stund. Appelsinkaken er ferdig stekt og står til kjøling. Moro dette her!! Lurer på om jeg skal begynner på vaniljefyllet nå eller vente til i morgen. Men jeg har ikke så mye tid i morgen tror jeg... Skal jo tross alt på jobb også... Har fått en pakke; klokke av bigsis! Skikkelig fin var den! Skal bli deilig å ha annen klokke enn mobilen... Gleder meg til flere pakker og besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. august 2004 #604 Del Skrevet 6. august 2004 Den var vel fortjent! Nå er det ikke lenge til du har bursdag! Bare litt mer enn et kvarter! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. august 2004 Forfatter #605 Del Skrevet 6. august 2004 neinei, er jo ikke født enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 6. august 2004 #606 Del Skrevet 6. august 2004 Hei! Nå har jeg sniklest i dagboken din ganske lenge,men tenkte det var på tide å gi seg til kjenne Gratulerer med dagen Ønsker deg en super dag! Klemmer fra Otilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. august 2004 #607 Del Skrevet 6. august 2004 Her kommer en kake fra BigSis også!!! Og en blomst!! Grattis med dagen, småen! BS (og CD) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. august 2004 #608 Del Skrevet 6. august 2004 :blomst_opp: Magnhild har bursdag :blomst_opp: Gratulerer så veldig masse vennen Masse klemmer fra Meta og mannen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #609 Del Skrevet 7. august 2004 GRATULERER MED DAGEN!!! Du, sånn appelsinkake hørtes godt ut. Hvordan lager du slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 7. august 2004 #610 Del Skrevet 7. august 2004 Gratulerer med dagen Ha en fin dag, Magnhild. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 7. august 2004 #611 Del Skrevet 7. august 2004 Gratulerer med dagen! Håpar du får ein fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 7. august 2004 #612 Del Skrevet 7. august 2004 Gratulerer meg dagen!!! Håper pakka fra meg til deg kommer i posten idag *biter negler* vi snakkes ikveld. Klem fra Ionaa og gutta (vi er imponerte over kakebakemester harepus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. august 2004 #613 Del Skrevet 7. august 2004 Gratulerer så mye med dagen, håper du kooooser deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. august 2004 Forfatter #614 Del Skrevet 7. august 2004 Sliiiiiten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. august 2004 Forfatter #615 Del Skrevet 9. august 2004 :o Brudekjolen er bestilt. Ventes i posten om 14-16 uker. Det er leeeeeenge det!! :-( Nå må jeg på jobb, så skal jeg forsøke å skrive mer senere!!! Åh for en deilig dag vi har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. august 2004 #616 Del Skrevet 9. august 2004 ÅÅÅÅÅ. Så kjipt at det tar så lang tid! Jeg er spent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. august 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg venter og venter. Også er det bare noen timer siden jeg bestilte kjolen. Hvordan skal dette gå??? :o Ellers så hadde jeg ern utrolig fin bursdag på lørdag. Fikk besøk av noen venner, fineværet kom så vi satt ute og grillet, drakk litt og koste oss masse!! Tiden gikk utrolig fort også. Skjønner ikke hvor den forsvant, men plutselig var klokken masse og tid for sengen. Men uansett; veldig vellykket!! Også fikk jeg mange fine presanger! Alt var noe jeg ønsket meg også! Det var så moro!!! skulle ønske jeg hadde birsdag hele tiden jeg!! Jeg fikk mango klokke av bigsis, charmsarmbånd av mannen og ting til å henge på fra erik, to vesker, rammer fra Black Design, skål fra black design og stearinlys. Moro moro!! Og i går var vi på Vannkanten en tur. det er jo så gresselig varmt her at jeg vet jo ikke hvor jeg skal gjøre av meg jo! så vi badet og badet og hadde det kjempekoselig!!! skulle hatt masse penger sånn at vi kunne være der hele tiden!! Nå sitter jeg og holde rpå med å lage invitasjoner. Skulle bare hatt litt bedre fotoprogrammer, men jeg får se om jeg ikke får det til likevel. Håper det i alle fall. Jeg har funnet ut hvordan jeg har lyst til å ha de, men ve tikke om jeg klarer det. Selv om Ionaa sier at det ikke er vanskelig... Jaja, får jeg det ikke til å gir jeg det til henne så får hun fikse det for meg! Men nå må jeg finne meg noe å drikke! Er helt uttørket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. august 2004 Forfatter #618 Del Skrevet 10. august 2004 VAAAAAAARM!!!! Orker ikke være inne! Orker ikke være ute!!! Ingen kjøpesentre har AC!! Jeg blir SPRØØØØØØ!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. august 2004 #619 Del Skrevet 10. august 2004 Hæppy bursdag på etterskudd, venninn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 11. august 2004 #620 Del Skrevet 11. august 2004 Gratulere med bursadeg på etterskudd Takk for hilsen i dagboka mi! *gir deg litt is* (så du kan kjøle deg ned..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå