Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

jeg VET at du klarer da...

Men du har jo aua i bekkenet, og da er det ikke noe moro å stå på kjøkkenet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært da.. Rydda' date=' vaska og alt det der... Lyst å ta et tak her også?[/quote']

For å være ærlig så tror jeg ikke det! :roll::wink:

Men hadde jeg hatt mer tid, så skulle jeg gjerne hjulpet til! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaniner!? KULT!!! ;)

Jeg har mange her jeg også.

Skulle sett den samlingen av kaniner på badet du... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er navnelapper til Erik bestilt også. Mye en må tenke på til barnehagebruk. Mannen og Erik er på jakt etter fin matboks og ryggsekk også. Også har vi arvet regntøy og noen sko som er lite brukt fra min nevø. Så dette blir bra. Gleder og gruer meg nå... Han er jo så liten, men likevel så stor... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg flink i dag, selv om det tok lang tid før jeg kom igang. Men nå er taket malt med grunning og lister er ferdig malt. Så nå ser det litt bedre ut ja. Gleder meg bare sånn til å bli ferdig med veggene også...

Men nå må jeg spise litt. Har glemt det i dag også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taket er ferdig malt!!!

:tommelsmil:

Så da begynner jeg på veggene i morgen. Det tar sin tid dette her siden alt må tørke mellom hver gang... :roll:

Og nå har jeg vært til pizza hos bigsis, deiiiilig!!

Så nå skal jeg sove!!

:sove:

Natta alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da blir det treff tirsdag til uken :hoppe: Bizzy er så grei at hun sier vi kan være der :) Håper du kan komme :)

Er ikke helt sikker på når vi skal treffes denne gangen. Enten så må vi spise før vi kommer, eller så kan vi bestille pizza fra Peppes? Vet ikke hva du syns jeg?

Forresten så tenkte jeg kanskje det var greit at noen av oss andre baker siden hun holder hus. Jeg kan bake. Hvis du har anledning, så hadde det vært greit :)

Klem Meta

Ps.. Adressen til Bizzy kan jeg sende på en PM om du vil komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey!!

Det der skrev ikke jeg altså!!!!!!!!!!

Men du.. Det var skikkelig koselig å ha deg på besøk :)

Komme snart igjen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg GLEMTE å gi deg penger for de marsene  :oops:

:ler: De fire kronene skal du få av meg!!! :Nikke:

Jeg er mett og litt kvalm. Har forspist meg på kake, men når den er sååå god, så går det ikke an å stoppe å spise heller... :o

Men nå er jeg trøtt og sliten. Skal på jobb i morgen også. Og da må jeg kanskje få malt litt også? Ble ikke mye tid til det i dag. Er nettopp kommet hjem...

:sove:

:kose: Takk for en koselig dag, meta!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DA var veggene malt et strøk også. Og så deilig og fint det bra!!! Gleder meg noe så veldig til neste strøk er ferdig sånn at jeg/vi kan male gulvet også. Så nå er det lyse vegger på badet. Og KNALLRØDT gulv... :kvalm: Men det er uansett finere enn det var. Jeg blir så glad av å se på det nå... Og det gjør ikke noe at tapeten er delt inn i ruter med blomster på heller. Jepp, jeg er fornøyd!!

Så nå skal jeg sette meg ned og kose meg litt med xbox jeg... :sjarmor: Begynner å blir ganske god nå synes jeg... Og har bare 1 mål igjen før jeg kommer på ny level... Så da er det bare å jobbe på da... :ler: Jeg må le av meg selv. Skikkelig nerd har jeg blitt!! :ler: Men det er moro sant!???

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...