Gjest baby-E Skrevet 11. juli 2004 #501 Del Skrevet 11. juli 2004 God morgen, magnhild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #502 Del Skrevet 11. juli 2004 God morgen alle!!! Det går bra at du ikke har fått med deg bryllupsforberedelser Pondusa, men takk skal du ha! Jeg gleder meg masse!!! GOD MORGEN, Baby-E!!! Håper du har en fin helg!! Jeg har kondisjon med forbedringspotensiale!! Har nettopp vært ute på løpetur for første gang på aldri så lenge. Det er noe man må gjøre for å klare copperstesten om en måned eller to. :veldigsur: Det var ikke så veldig morsomt, men det gikk fortere, men var tygre enn jeg hadde trodd. Så nå kan det jo bare bli bedre. Får vel huske å ta blodtrykksmedisninen min nå da... Så nå skal jeg til bigsis og fikse mp3spilleren hennes... Tror jeg. Skal i alle fall prøve! Blir så irritert når ting ikke går som det skal!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2004 #503 Del Skrevet 11. juli 2004 Takk for klem Magnhild. Du er god du. Lykke til med mp3. Det fikser du vettu! Men du - blodtrykksmedisin? Really? Coopertest er noe skikkelig herk. Det er det jeg forbinder videregående skole med. Coopertest hver j***** fredag. Guh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #504 Del Skrevet 11. juli 2004 Vi fikset mp3 vi, så nå har bigsis masse musikk på spilleren og samtidig mye plass igjen. Jepp, skulle gjerne hatt penger til å kjøpe en spiller som hadde litt mer minne enn min har. Kanskje jeg skal investere i en, eller skal jeg bare kjøpe ekstra minne. JEg bruker den jo ikke så veldig masse. Men det er liksom litt kult å ha da... Matahari: joda blodtrykksmedisin må jeg ta etter svangerskapet og forgiftningen og alt det der tullet. Men er utrolig dårlig til å ta den. synes det er kjipt å ta medisiner... Men nå skal jeg snatr komme meg til legen for å høre om jeg må det fortsatt... Må bare sulle meg til å ringe snart. Får heller få mannen til å bestille for meg. Han har fri hele dagen!!! Cooperstest er noe møkk, men det må jo bare gjøres. Har fortsatt ikke løpt noe slikt i hele mitt liv, me har snakket om å løpe den flere ganger. Har alltid klart å lure meg unna. Og jeg gikk på idrettslinjen på videregående!! Nå får jeg vel snart gå og legge meg jeg da... Hadde lyst til å spille litt xbox, men mannen vil heller se på 007! Og det synes jeg er kjedelig. Så a får jeg sitte på her på kg da... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 11. juli 2004 #505 Del Skrevet 11. juli 2004 Så spennende at du tror du har bestemt deg for kjole, da! Gøy, gøy, gøy! Lykke til med kondisforbedringen! (kan det være en trøst at jeg for tiden puster tyngre bare jeg går opp to trapper?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. juli 2004 #506 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei Bare innom med en klem Nå er det ikke lenge til feriegjestene mine drar. Treffes snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. juli 2004 #507 Del Skrevet 12. juli 2004 Innom med en aller raskest klem. Hvor lenge må du gå på blodtrykksmedisin da? Copper hva for noe sier bare jeg... :oops: Kommer innom og oppdaterer meg bedre en annen dag. Sommerklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. juli 2004 #508 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei Magnhild! Så du hadde vært innom dagboken min og ledd av meg :-? Ikke snilt så nå ler jeg litt av deg også Ønsker deg en fin sommeruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #509 Del Skrevet 13. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. juli 2004 #510 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei på deg! Hvorfor skal du løpe coopretesten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #511 Del Skrevet 13. juli 2004 Fordi jeg skal dømme på litt høyere nivå enn før. JEg dømmer håndball. Så da må jeg løpe coopertesten... :-x Ikke så veldig fornøyd med det må du tro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. juli 2004 #512 Del Skrevet 13. juli 2004 Hehe...stakkar... Føler med deg..men er så vannvittig glad for at det ikke er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #513 Del Skrevet 13. juli 2004 :o Nå har Erik sovet en stund, han sovner omtrent kl åtte hver dag. Og er borte i løpet av få minutter. Men i kveld kl halv elleve så hørte vi lyder fra rommet hans. Og når vi kikket inn døren så SATT han i sengen og så på oss med store blå øyne!!! :o Jaja, han har sittet alene i litt over en uke nå, men han har ikke satt seg opp selv før. Jepp, så i morgen går sengen ned på nederste hakket. For å går stod han oppreist og holdt seg i kanten når vi kom inn til han... Jepp, vi har en aktiv og flink liten gutt!! Ellers så hadde jeg tenkt å bruke kvelden på å lime bilder inn i album, men først skulle jeg ta en løpetur... :-? Jeg endte opp med å sitte her til jeg ble jaget bort i stolen, og der fant jeg jammen meg xboxen... Så der har jeg sittet en stund. Ikke noe løping eller bilding på meg nei. Men vi får ta det i morgen!!! Ellers så pratet jeg med venninne L i tlf i sted. Hun visste ikke noe om min søster, så det ble litt tårer utav det. Men det var godt å prate litt også. Det er hun som skal være toastmaster i bryllupet!!! Det blir så bra!!! Jaja, jeg får legge meg. Skal på jobb igjen i morgen. Det er godt å ha noe å holde på om dagen ja. Kan ikke sitte hjemme og tenke mer!!! Og neste uke drar mannen og Erik på tur til Drammen og senere på fjellet en uke. Er litt redd for å være alene hjemme, men har mange venner jeg kan være med og må bare være flink nok til å mase på dem. Tror ikke jeg er flink nok til å mase egentlig. Men jeg MÅ gjøre det nå. Jeg vet jeg trenger det!!! Så om noen vil være med meg neste uke, så er det bare å gi beskjed!!! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. juli 2004 #514 Del Skrevet 13. juli 2004 JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #515 Del Skrevet 13. juli 2004 JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL JIPPI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. juli 2004 #516 Del Skrevet 15. juli 2004 Ville bare innom med en nettklem og si at jeg tenker på deg og søsteren din. Har lest igjennom dagboken din nå. Blir rørt til tårer jeg. Er imponert over hvor flinke dere er til å prøve å fokusere på det positive. Huset ser spennende ut. Sjarmerende med sjøting i hagen da... Og så flink du har vært å ta bilder da. Brudekjole. Mange flotte der. Men jeg foreslå at du lar magefølelsen bestemme. Det er du som skal være prinsesse for en dag. Hadde vært koselig med et lite kakebakebesøk nå kanskje...? Hjemme hos deg...? Eller noen andre...? Hjemme hos meg er det ikke så lett akkurat nå med huset fullt. Men det kommer vi tilbake til. Men bake - det kan jeg alltids... Godklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #517 Del Skrevet 15. juli 2004 :o Innlegg nr. 3000... Jeg er visst avhengig... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. juli 2004 #518 Del Skrevet 15. juli 2004 Bare innom og sier hei. HEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. juli 2004 #519 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei vennen! Var på besøk hos Ny Dag i går og vi snakket om at det hadde vært trivelig med et treff i sommer. Mayamor foreslår jo også treff. Forslaget er uke 31. Altså ikke til uken, men uken etter det. Hadde vært kos om du også kunne komme Håper du får en fin helg og så håper jeg at vi treffes snart Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2004 #520 Del Skrevet 16. juli 2004 Innom med en liten fredagsklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå