magnhild Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #481 Del Skrevet 8. juli 2004 Jeg er så sliten om dagen og orker ikke sitte her noe særlig. Jobber masse, og masse er mye mer enn før... Også prøver jeg å få strikket ferdig en genser til Erik, før jeg skal hekle lue til min søster og strikke labber til Milla Sofie!! Og dessuten så tror jeg at Ionaa og mannen og Konrad er de skjønneste menneskene her i verden. Jeg fikk en stor pakke i dag, med MASSE snop og en kosebamsehund... Og det var bare fordi de ville det... Jeg ble så glad at det nok kom noen tårer da ja. Åh dere er så gode!!! Gleder meg til i morgen og til at det er lov å spise snop. Speselt den kjærligheten med skoumbamse på!! Jaja, skal jobbe i morgen også... Og på lørdag!! Men så har jeg fri på søndag og jeg gleder meg til det!! Men det er litt dfeilig, for jeg jobber stort sett bare tidlig, slik at det er mer igjen av dagen når jeg er ferdig! Det er godt det!!! Ha en fin dag alle sammen!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 9. juli 2004 #482 Del Skrevet 9. juli 2004 Pass på deg selv, Magnhild! Du er kjempeflink som hjelper andre og strikker og alt i tillegg til masse jobbing og alt du har å tenke på. Men - kose deg i helga også! Lade batteriene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #483 Del Skrevet 9. juli 2004 TAkk for hilsen Havsulen. JEg tar vare på meg selv også, og det å strikke/hekle er bare koselig. Dessuten så trives jeg veldig på jobb også. Skal dit i morgen også jeg. Lang da, men mye penger. TRenger litt kroner inn. Er nå igjen på minus. Skjønner det ikke. Klarer ikke holde meg på pluss. Men sånn er det vel når det er regninger som venter før hver lønning. Gleder meg til jeg får full lønning igjen jeg. Da skal jeg kjøpe meg noe fint! Vet ikke hva enda. TRor uansett at jeg skal vente til etter bursdagen min. Har en del ønsker som jeg ellers kan kjøpe meg selv. Ønsker meg feks et charms armbånd. Tror jeg kjøper et til meg om jeg ikke får til bursdagen ja. Også øsnker jeg meg veske og klokke. Det er så morsomt å ha bursdag!! Håper bare at noen har tid til å være med meg også. Det er så mye som skjer den helgen at jeg ikke vet om det er noe her i det hele tatt. Men det er sikkert noen som kunne tenkt seg å gå ut og spise eller noe sånt kanskje... Jeg skal jo uansett jobbe, så det blir jo teit. Kanskje jeg kan klare å få tilen tidligvakt i stedet for seinvakt?? Hvis jeg ikke er ferdig før 18.00 så gidder jeg ikke litt å ha noe besøk en gang... Men den tid den sorg! Erik har jo til og med begynt i barnehagen til den tid. Det er ikke lenge til altså!!! :o Gruer og gleder meg! Kjenner en liten klump i magen når jeg tenker på det, men det g¨r helt sikkert bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. juli 2004 #484 Del Skrevet 9. juli 2004 når har du bursdag da.. - ellers er jeg 100 % enig med Havsulen!! Ta vare på deg selv oppi alt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 9. juli 2004 #485 Del Skrevet 9. juli 2004 Magnhild blir gammel 7. august. He he he Hilsen sladrehanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #486 Del Skrevet 9. juli 2004 Magnhild blir gammel 7. august. Hilsen sladrehanken Gammel?? Nehei!! Da blir du en olding!!! Nå skal jeg sove. Men først lese bok!!! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. juli 2004 #487 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei hei takk for hilsen i dagboka mi:) ha en superduper helg du også magnhild!! Er på jobb jeg nå. Akkurat ferdig med sjekkerunden. Alle pasientene sov, og ikke minst pustet. Drar ikke på ferie ennå da....men på torsdag derimot Da snakkes vi ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 9. juli 2004 Åh men da kan vi jo snakkes her inne før det da. TRodde det var snart jeg... Men nå er jo torsdag snart da... Hvor skal dere?? Ikke Afrika igjen sant? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. juli 2004 #489 Del Skrevet 9. juli 2004 ikke afrika. Skal bare en liten tur til bulgaria nå, med min kjære! :ekstra kul: Men jeg kunne godt tenk emeg å dra tilbake til afrika nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #490 Del Skrevet 9. juli 2004 ikke afrika. Skal bare en liten tur til bulgaria nå, med min kjære! :ekstra kul: Men jeg kunne godt tenk emeg å dra tilbake til afrika nå... Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 9. juli 2004 #491 Del Skrevet 9. juli 2004 Gammel?? Nehei!! Da blir du en olding!!! Nå skal jeg sove. Men først lese bok!!! Natta!! Magnhild er en gamling! Magnhild er en gamling!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #492 Del Skrevet 9. juli 2004 Gamling + 7 så får vi deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #493 Del Skrevet 9. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #494 Del Skrevet 10. juli 2004 Vil prøæve brudekjoler, men så har salongen tatt ferie i to uker!! Det er lenge det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. juli 2004 #495 Del Skrevet 10. juli 2004 Dumme brudebutikken Jeg har pølser i fryseren til deg. Kanskje jeg kan komme på besøk og gi de til deg en dag?? Håper du har det bra nå. Tenker masse på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #496 Del Skrevet 10. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 10. juli 2004 #497 Del Skrevet 10. juli 2004 Heisann Magnhild. Måtte snike meg innom og lese litt i dagboken din, har blitt en stygg uvane jeg har fått, det ......... Vil hvertfall ønske deg en riktig deilig helg, kos deg med mann og barn :blomst_opp: fra Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 #498 Del Skrevet 10. juli 2004 Da jeg var helt ny på KG, så begynte jeg å lese i en dagbok og fulgte med i den fra den spede starten før brukeren som eide den var blitt gravid. Kun en dagbok, og av en eller annen grunn var det din Magnhild :-) Søt liten gutt du har fått :-) Ha en fortsatt god helg, hilsen snikleseren Viva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #499 Del Skrevet 10. juli 2004 :o Oi, det er lenge det ~viva~! Men det er jo koselig at du har fulgt med da!! Føler at det er år og dager siden, og det er jo det nesten også. Det har blitt noen innlegg og noen timer på kg siden den gangen!! Og fler skal det bli. Har skjønt at det er mange her som er VELDIG aktive i tiden før bryllupet... Og etter det så blir det kanskje en ny baby? jeg har i alle fall lyst på en til en gang i tiden. Men det blir nok en stund til enda. Men det er jo ikke noen som sier at man ikke kan øve lenge før man lager bran vel?? Betty: Det er jo ikke noe uvane å skrive i dagboken min vel? Synes det er ganske så hyggelig jeg... Så bare stikk innom så ofte du vil!! Jeg har sååå lyst til å prøve og kjøpe brudekjolen min nå. Tror jeg har funnet ut hvilken jeg vil ha, så nå er det bare å prøve den en siste gang og så bestille den på nettet. Og jeg tror jeg har bestemt meg for courtney fra Maggie Sottero. Den er bare veldig nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. juli 2004 #500 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer så mye med bryllupsplanlegging! Har ikke helt fått det med meg, jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå