meta Skrevet 27. juni 2004 #461 Del Skrevet 27. juni 2004 I alle fall 7 mnd om alt går som det skal! Og det SKAL det! Ja det skal det nemlig Søsteren din er ung og tøff. Jeg krysser alt jeg har for at dette ordner seg. Ingen tvil om at dere har en tøff tid foran dere, men dette skal gå. Min pappa fikk jo ikke så gode prognoser og han går det jo greit med. Joda. Dette MÅÅÅÅ gå!! Dere er altfor gode til å få flere slag i trynet nå. Klart jeg bryr meg forresten! Du er en herlig jente som jeg stadig blir bedre kjent med og det er jeg glad for. Og så nydelige lille Erik... Og mannen din som virker som en grepa kar. Joda.. Jeg bryr meg masse om dere alle og gleder meg til å treffe dere snart igjen :klem2: Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. juni 2004 #462 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er en sterk oppsummering, av et tøft år. Mange mennesker som betyr masse for deg, som trenger ekstra omsorg og ekstra støtte. Det er jeg sikker på at du gir dem! Håper du også har mennesker rundt deg som kan gi deg påfyll! For det er ikke lett å være pårørende, heller! Er glad dere har huset og bryllupet som gledesprosjekter framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 29. juni 2004 Da er jeg her igjen! Har vært på grilling hos meta i dag og det var kjempekoselig og kjempegodt!! Mett enda jeg. Og den jordbærpaien var også skikkelig digg!!! Ellers går dagene ganske fort heldigvis! Jobber masse og er helt utslitt når jeg kommer hjem og skal være mor... Jaja, heldigvis er Erik stort sett lett å ha med å gjøre!! Selm om han i dag var helt i hundre. Utforsket hver en krok hos meta. De er ikke helt vant til så bevegelige små barn, så der var det mye spennende. Spesielt katteleker... Morsomt å se alt han fant! Merker at han har funnet noe gøy når han viner til av fryd!! Er sliten jeg... Må finne på noe å gjøre... Men det er vanskelig når man er trøtt. Kanskje jeg skal begynne å strikke ullsokker til Milla Sofie!!! Det trenger hun sikkert mange av!! Og det er moro å strikke! Eller kanskje jeg skal strikke ferdig genseren til Erik først. Kanskje jeg skal gjøre det nå. Eller skal jeg plante om alle paprika og chiliplantene mine. Har kjøpt tre verandrakasser som de skal få bo i. Men først må jeg sitte litt her... Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 29. juni 2004 #464 Del Skrevet 29. juni 2004 Dette får en jente til å smile!! Takk takk!! I aim to please. :smileysomskyterbrystetfremogserstoltut: ;-) Jeg skjønner at du går igjennom en tid med mange tøffe tak... Å lese slike "historier" gjør meg virkelig tenksom og ydmyk. Men det er jo fint å lese om lyspunktene dine også - så fint at du klarer å ta med det det fine i hverdagen tross alt! Er det forresten CarpeDiem som er søsteren din..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. juni 2004 #465 Del Skrevet 29. juni 2004 :trøste: Det var jammen en trist oppsummeringe av et halveis gått år.. Håper neste halvår går strake veien oppover.. Søsteren din er ung og sprek. så det skal gå bra !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. juni 2004 #466 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk for besøket og velkommen igjen :D Ullsokker høres supert ut altså Men du må ikke stresse.. Klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #467 Del Skrevet 30. juni 2004 Stresse?? :klø: Kan jeg ikke tenke meg at det å strikke ullsokker i sofaen er... Men vi får se nå da... Må vel få ferdig genseren til Erik også!!! En annen gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 30. juni 2004 :o Ohh... Dilemma... Pretty woman på en kanal og fotball på en annen... Lurer på hva jeg skal se på... Kyllinggrillspyd og potatoskins til middag i dag også! Og jordbær med fløte og melk på til dessert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. juni 2004 #469 Del Skrevet 30. juni 2004 Ble Pretty Woman på meg :oops: Sett den før, men pytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #470 Del Skrevet 1. juli 2004 Det ble nok fotball! Har Pretty Woman på video jeg.. Og i dag har vi spist middag hos mormor!! Fiskegrateng a la mormor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. juli 2004 #471 Del Skrevet 2. juli 2004 GLEDER meg til brudekjoleprøving jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #472 Del Skrevet 2. juli 2004 Har helt glemt å skrive her jeg Nå har jeg skrevet så mange andre steder at jeg blir helt sprø jeg. Har oppdatert CarpeDiems bok også. Hun er på Haukeland, men har det bra. Så da klarer jeg også å slappe av. I morgen skal jeg og meta prøve kjoler igjen. Det skal bli moro det! Greit å ha med en som kan passe på Erik mens jeg holde rpå med kjolene. Forloveren min har nattskift og vet ikke om hun klarer å våkne til tolv, og når bigsis er på sykehuset, så må jo noen trå til og hjelpe meg... Ikke det at jeg tror det er noe problem for meta å være med å prøve kjoler. I dag hadde jeg samtale med sjefene mine på jobben. Det virker somde er villige til å satse på meg. Veldig viktig at jeg skal kunne alt veldig fort, slik at de kan bruke meg overalt. Synes slikt er litt moro jeg. Og jo mer jeg lærer jo gøyere er det jo å jobbe. Også fikk jeg arbeidslister for resten av sommeren. Deilig. Nå kan jeg planlegge litt fremover! Moro! Håper jeg finner en kjole i morgen da. Ikke det at jeg ike har funnet noen andre før, men det er ikke noen som har sagt PANG... Venter på det liksom. Men vil jo gjerne bestille snart. Så vi får se hva somdukker opp i morgen. Synes den butikken har så mange kjoler med så mye greier på. Greier=perler og steiner og glitter og sånt noe. Det vil jeg ikke har noe særlig av tror jeg. Men kanskje? Jeg skal i alle fall prøve mange kjoler i morgen også og se om det dukker op noe bra til slutt!! Ha en fin helg alle sammen!!! Jeg krysser litt for Lillen her også jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #473 Del Skrevet 4. juli 2004 Huset Kjoler Trenger jeg å si noe mer!! Ha en fin uke alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. juli 2004 #474 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjempe artig å se bilder Magnhild Gratulerer !! Blir vel godt å få kommet skikkelig i gang tenker jeg.. Dette blir bra !!! Jej!!! Skjønner at kjole må være vanskelig... Nå må jeg ile.. Klem Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #475 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg elsker huset ditt! Det er helt fantastisk. Åååå... Nå savner jeg den siden av landet. Hagen din har jo et helt utrolig potensiale. Gutten din er heldig som får et slikt barndomshjem. (Men jeg lo meg ihjel av "ugresset" ditt. Blåskjell?) *kjempemisunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. juli 2004 #476 Del Skrevet 5. juli 2004 Så nydelig hjem dere vil få, Bergen er jo bare idyll da!! :hjerter2: Den ene kjolen ligner litt på min kan det stemme...den med halterneck, Du blir uansett en flott brud!! Hurra for Magnhild som klarer å se det positive rundt seg å tenke at det går bra, og det gjør det!! tenker masse på deg og dere!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #477 Del Skrevet 5. juli 2004 Takk for hilsener Jinx, Matahari og Kipa. Joda jeg og synes Erik er heldig som får vokse opp her. Det eneste er at det er veldig stille her og lite barn i området. Men det blir vel bedre tenker jeg. Det planlegges å bygge noen terasseblokker rett i nærheten, men ikke sånn at vi vil se dem. Det blir sikkert bra det... Og angående blåskjell og krabber i hagen... Det er ikke sjeldent jeg har funnet det i takrenner heller, eller på terassen. Kråkeboller er også vanlig... Hehe, men sånn er det å bo ved sjøen og ha MASSE blåskjell akkurat i vannkanten!! Men det er bare moro det!!! Synes det har sin sjarm!! Ellers håper jeg snart at vi får prisoverslag på oppussingen, men byggmester sykemeldt om dagen, så det tar vel sin tid. Vi har fått taksten da, og den var horribel!! 700000 er den satt til. Og det er kun pga tomten. Resten av huset er jo ikke levelig før vi har pusset opp for mange 100000 kroner. Også er hele det nye store huset og hele tomten inkl stor garasje taksert til 2.2 mill... Det er noe som ikke stemmer her... Men men, det får vi ta litt om litt. Det er mye som skal fikses opp i før vi kan flytte inn og huset er vårt... Håper alle som stikker innom får en fin uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. juli 2004 #478 Del Skrevet 6. juli 2004 Tenker på deg og søsteren din. Så gøy å få se bilder, Magnhild! For et nydelig hus! Så morsomt at dere skal få prege det så det blir deres eget hjem. Gleder meg til å følge utviklingen! Vi kjøpte et oppussingsobjekt i mai i fjor og har til nå pusset opp gangen, stua, kjøkkenet, soverommet vårt og barnerommet. Det er deilig å få det som vi vil. Synes ikke det har vært uutholdelig slitsomt heller, i og med at vi har gjort det over tid. Håper dere får kose dere meg prosessen. Og for noen vakre kjoler. Min favoritt er rød nr 2, Maggie Sottero, Temara. Synes ikke den er for enkel, slik du antydet. Derimot elegant og nydelig. Lykke til meg valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #479 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei Magnhild! Lenge siden jeg har skrevet her inne nå.. :oops: Mye sterk lesning her, er så utrolig imponert over deg og din evne til å dra frem det positive!!! Koselig at du legger ut bilder!! Syns huset var helt fantastisk, trenger jo som du sier litt TLC, men potensialet for et drømmehjem er helt garantert til stede! Utenpå er det i allefall slik jeg og mannen skulle ønske vi hadde Kjolene du har prøvd var også fine, syns du kler rødt godt jeg så jeg tror min favoritt var rød nr.2, også synes jeg gullkjolen var nydelig altså Får rent lyst til å oppleve bryllupsfesten vår en gang til, når jeg ser brudekjoler.... Takk for støtten, det varmer godt når ting er triste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 8. juli 2004 #480 Del Skrevet 8. juli 2004 Hei, sitter å smugleser litt hos deg. Du har hatt mye å stri med så langt i år. Synes så absolutt du fortjener en :blomst_opp: Er enig med andre her som trekker frem evnen din til å tenkte positivt. Fortsett med det, det hjelper som regel godt når det stormer som værst Krysser fingre og tær for at resten av året bare bringer gode nyheter til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå