Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den røde kjolen er helt fantastisk! Punktum finale!

:ler: Det synes jeg også...

Vil ha en rød en...

Ny uke på gang. Savner allerede å ha fri, men blir vel vant til det også... Håper alle som stikker innom får en fin uke!!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nye erikbilder i albumet mitt!

Nå er det natta for mødre i arbeid... :-(

Vil spille marioparty eller noe annet spennende!!!

Natta alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke på deg da vettu... :klem:

Bildene er knallfine! :kyss:

Han er så klok han der...

Nå ser jeg at samme hvordan han smiler, så ser det virkelig ut som om det er mye mer enn bare et smil... Mange tanker inni hodet hans, og han mener virkelig det smilet... :briller:

Det glisebildet var moro og! Selvsikkert... :ler:

Takk for hyggelig prat, vennen...

Natta! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne og sett på Erik..han er jo så vakker!! :hjerter2:

- nå vil jeg se deg i rød brudekjole, gøy å være litt spesiell vel!! :wink: Hvorfor være som alle andre..jeg stemmer for rød! :Nikke:

Flink du som jobber og sliter...håper du får tid til å kose deg også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAkk for hilsner alle sammen!

Visst er Erik fin! Vet jeg vel!! ;)

Ellers jobber jeg masse og koser meg egentlig med det. Er litt spent på hvor jeg skal jobbe i sommer. Litt teit er det jo å skulle være ferieavløser i forskjellige butikker, men det blir sikkert litt spennende også! Blir i alle fall kjent med folk!!

Og i dag etter jobb var vi ute og rev ned kjøkkenet i huset. Så nå er det klart til å bygges om og pusses opp og alt annet!! Det skal bli spennende. Fikk i dag se den gamle taksten også. Og der sto det str på huset vårt. Det har 62 kvm boa. :ler: Og det på to plan. Men som jeg gleder meg. Det er jo tross alt 18 kvm mer enn vi har nå... :roll: Og Erik får eget rom!! Så nå er huset tomt. Jeg har fått huset og litt annet. Deriblant et veldig gammelt finservise som tante og onkel fikk til bryllupet sitt. Vet ikke helt når det var, men hun ble jo 94 år, så det er nok noen år det også. Også fikk jeg en kiste, liten en, full av gamle bilder. Og en syskrinkiste... Moromoro!! Syne sjeg har kommet godt ut av dette jeg. Det servise er skikkelig fint! Så vi vurderer faktisk å ikke ønske oss servise til bryllupet. Bare fortsette på det vi har til hverdags, eller ønske oss et nytt hverdags... Men det får vi se om litt. Det er jo tross alt 11 mnd til vi gifter oss :sjarmor: Og joda, jeg skal prøve flere røde kjoler!! Drømmer om det!!

Men nå er det fotball!!

Ha en fin kveld alle sammen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bilder av huset du vil ha meta?

Det er jo ikke så mye å vise frem enda da...

Selv om vi fant et fint gammelt tregulv under den knallgule linoleumen... :sjarmor: Også henger fortsatt den fien gamle klokken på veggen. Den har ingen visere, men tikker like fult og gir beskjed når det er hel og halv time, men ingen vet hvilke timer den snakker om... :ler: Så nå skal vi forsøke å få ut murer, tømrer og eletriker for å sepå tingene, finne ut hva som skal gjøres og si en pris og få tid til å gjøre det... Alt på en gang! *sukk* Dette kan ta tid da...

Var forresten også nede i potetkjelleren i dag... Ville egentlig ikke gå inn der, men siden pappa sa at det ikke var noen store edderkopper der sist han var der nede så gjorde jeg det. Det gikk greit til jeg skulle ut... *grøss* Der stod det to STORE edderkopper på døren. Større en femtilapper!! :o Så da gikk jeg... :sjenert: Så kjelleren får mannen ta seg av. Tenk så store de er de edderkoppene som bor innimellom alle plankene, gamle vinduer og annet skrot som ligger der nede... :hår:

Dagens farge er valgt ut fra hvilken farget huset skal ha... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :) Da blir det koselig rødt hus på Magnhild da jo :danse:

Det var bilder av huset jeg tenkte på ja.. Ta bilder underveis. Er SÅÅÅ kjekt å se utviklingen :Nikke: Ikke bare for meg altså, men for dere sånn i ettertid, mener jeg ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje vi burde ha tatt noen bilder før vi flyttet ut alt også. Men det ble jo litt rart. Får ta bilder i morgen når vi skal ut med byggmester og se på løsninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Prøver igjen!

Det er lenge siden ejg har vært her nå og det har skjedd mye siden sist. Og ikke så mye av det er moro!

Jeg tar en liten oppsummering over dette året hittil...

Jan: Maren blir født og jeg er tante for 10. gang. Livet er kjempebra!!

Feb: Erik døpes og det feires med en koselig dag. Tante var frisk nok til å delta, noe som gledet både oss og henne! Pappa begynner å merke at han ikke er frisk.

Mars: Pappa går igjennom mange prøver og har gulsot. De finner ikke ut hva det kommer av. Senere i måneden får vi beskjed om at han har bukspyttkjertelkreft, men at de kan gjøre en livsforlengende operasjon. Dette er samme type kreft som svigermor døde av for to år siden.

April: Pappa blir operert og ser ut til å komme seg fort i form igjen. Han er fryktelig tynn og svak etter lang tid med sykdom. Det er ille å se han på sykehuset... Mamma begynner å føle seg værre. Min søster har funnet en klump i brystet som skal sjekkes ut.

Mai: Min søster får beskjed om at hun har brystkreft. Hun opereres etter en uke og kommer seg fint etter operasjonen. Vi reiser til Korsika og har en utrolig deilig uke. Mens vi er der så dør tante. Begravelsen er når vi kommer hjem, så jeg avbryter uken i oslo.

Juni: Vi venter på at min søster skal få begynne på cellegift, men dagen før får hun beskjed om at noen av prøvene ikke er som de skal være. Dagen etter får vi vite at det mest sannsynlig er spredning til leveren. Dette kan ikke opereres. nye prøver skal tas før hun kan starte på cellegift. Enda mer venting! Jeg klarer ikke se at dette ikke kan gå bra. Det må jo det...

Og oppi alt dette så er mamma blitt dårlig. Hun er veldig deprimert, og siden det kommer smell på smell, så går det ikke oppover heller.

Gode ting å tenkte på:

Jeg/vi har arvet hus som vi har store planer med.

Vi får en stor hage til å dille og dulle og plante og klippe og kose oss med og i.

Vi skal gifte oss om 11 mnd, noe som får meg til å tenke på morsomme ting som kjole, slør, invitasjoner, blomster osvosv.

Jeg har begynt i jobb, som jeg til nå trives i. Mange greie folk der som tar seg av meg, selv om jeg bare har vært der i to uker. Det er godt det!

Så nå har jeg fått alt ut og ned på 'papiret'. Så får vi se hva som skjer fremover! Jeg håper i alle fall at alt går bra til slutt!!! Jeg føler at noen er sur på oss! Jeg føler vi har fått nok! Jeg føler at jeg ikke klarer mer, om det kommer mer nå. Jeg føler at jeg er utrolig glad for alle her inne som bryr seg, ikke minst meta og Ionaa, som bare er såå gode... :kyss: Og Lillen som bare fikk alt kastet på seg på msn... :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: <--- KJEMPEklem!

Når du vinkler oppsummeringen på den måten, så blir det er veldig leit år. Så heldigvis har du også opplevd fine ting :kyss: Som du skriver; med ferie-tur, barnedåp, bryllupsforberedelser, ny jobb, nytt hus, lille Maren...og ikke minst din egen lille familie på tre :klem:

Jeg trodde operasjon var fullt mulig!? Har du fått ny informasjon, eller misforsto jeg...? Kan man ikke fjerne lever-del?

Du har rett; dette må ordne seg, og det skal det. Dere har fått nok for lenge lenge siden... :sjokkert:

Ønsker deg en fin ny uke, med mange gode nyheter :kyss:

Masse klemmer fra Lillen

PS: Jeg følte ikke noe til den såkalte kastingen din... Så lenge det er bra for deg å snakke om saker, så er jeg bare glad for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde operasjon var fullt mulig!? Har du fått ny informasjon, eller misforsto jeg...? Kan man ikke fjerne lever-del?

Joda man kan fjerne leverdel, men dette er spredning som hagleskudd. Altså er det mange celler mange steder. Også tror de at dette er overfaltisk og ikke svulster. Ikke kan de bruke laser heller, så dette blir lange tider med cellegift! I alle fall 7 mnd om alt går som det skal! Og det SKAL det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...