Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist med tanten :trøste:

Jeg vil se hvordan du ser ut på håret jeg :Nikke: Og så tror jeg at jeg vil være flue på veggen når du skal prøve den røde kjolen ;)

:klem:

Skrevet

Hvis du vil se hvordan jeg ser utpå håret så må vi jo lunsje da...

Også skylder jeg deg jo litt penger fortsatt... :oops: Beklager det!!

Og så må rød kjole prøves. Og egentlig aller helst før jeg reiser på ferie på lørdag. Men det er så teit for bilen vår står helt i ro og syne det er morsomt om dagen. Den liker ikke kjøre lengre. Jaja, det får vi fikse på når vi kommer tilbake fra ferie!! Men åååhh så lyst jeg har til å prøve den ja!!! Kanskje høre med forlover om hun vil være med også... Og min søster?? hehe!! Skikkelig samling på butikken!!! :hoppe:

Det var litt morsomt, men i går kom det er en korkompis bort til meg og så; Magnhild, i dag er det bare 360 dager til du gifter deg!!! Lurer på om han har tenkt å telle alle dagene... :ler: Skjønn da!! :hjerte:

Men nå skal jeg drømme om hus og hjem g bryllup og brudekjoler før Erik sovner og jeg kan gjøre husarbeid... Eller rufse som det heter... :tunge1:

Skrevet

Må bare fortelle om Erik om dagen. Han er abre så morsom!!

Han lgger på gulvet og vil gjerne opp. Han prøver først å rope på oss, se på oss og løfte armene... Hvis det ikke virker så roper han enda litt høyere og slår hånden i gulvet og sier; Nå kommer dere med en gang eller så blir jeg sint!!' Også slår han enda litt mer... Skikkelig kjefting!!!

Skrevet

har skrevet et slags svar til deg i min dagbok...

Digger at du har adoptert rufse- ordet.. :wink:

ERIK!! :danse:

Ha en flott dag etter rufsingen! :klem:

Gjest Mayamor
Skrevet

Tusen hjertelig for omtanken i dagboken min.

Setter veldig stor pris på det. :klem:

Nå er det tirsdag og min tv-kveld...

Klem fra Mayamor

Skrevet

Innom med en stor klem fordi du er den du er :klem2:

Tusen takk for hilsen, emil blir nok bra, men ligner nesten litt på avataren din for øyeblikket :roll:

:klem2: :kyss: :klem2:

Skrevet

Godt å høre metamor!

'savner den litt sa mannen her i går...

'Du var så søt i den...'

'Sikker på at den ikke ville være fin uten mage i?'

Så jeg må nå ut og kjøpe meg en liknende kjole som ikke er laget til å ha mage i... Kjekt å ha ja!!

Takk for hlsner alle sammen!

Dere er så GODE!!!!

Nå skal jeg legge meg og i morgen skal vi handle siste rest av ting til Korsikaturen. Også skal vi begynne å pakke slik at vi ikke trenger å ta hele greien på fredag kveld. Da vil jeg rydde huset ferdig sånn at det blir godt å komme hjem fra ferie!! Åh det er ikke lenge igjen!!!

Ellers så drømmer jeg om hus og bryllup!! 8)

Skrevet

Følte meg ganske fin i den kjolen selv jeg, så jeg kan godt forstå at mannen syns du var fin ;)

Æsj at dere drar da.. lenge til jeg ser deg igjen da :(

Hadde kanskje vært på tide med et nytt kg-treff også etterhvert.

Håper du har en FIN dag :kyss:

Skrevet

Kos deg masse masse på ferie, med sol og varme og god mat & drikke og strandliv og familie og kos og kos og kos!!!! :hjerter:

.....GOD TUR!!! :klem:

Skrevet

Pakke pakke pakke pakke pakke!

Ser litt på hus

Pakke pakke pakke!

Ser litt på brudekjoler...

Pakke pakke...

:sjarmor:

Skrevet

Misunnelig misunnelig misunnelig :tunge1:

Tenke litt på Magnhild :klø:

Unne unne unne :Nikke:

Glad på Magnhilds vegne :grinele:

Unne enda mer :briller:

Hæppy reise! :vinke:

"hæv a nais flait"

Skrevet

*huske å kjøpe solbriller på Lene-V i morgen*

Skrevet

God tur magnhild!

Kos dere masse masse masse masse :kyss:

Skrevet

Da er vi ferdig pakket og skal nå i seng. Mannen er så spent at han ikke får sove og vil ikke ligge i sengen, men vil sove på sofaen. Jaja, han om det... Men jeg gleder meg jeg gleder meg jeg gleder meg! Skal bli deilig med noen timer i Oslos gater i morgen også. Det er alltid deilig!!

Men i morgen på denne tiden så sitter vi på hotellet og drikker gode drinker med parasoll i varmen... :danse: Så ses vi om ti dager da!!! :rosaengel:

Ha en megafin pinse og uke og helg og alt og det!!! :vinke:

Skrevet

Takk for hilsen Bizzy!! Jeg lover å kose meg masse masse masse masse masse!!! :kose: Og gi pusen en :klem: fra meg!!

Jeg lover vi skal kose oss og slappe mye av Lillen. Dette har vi fortjent!!! :Nikke:

Takk for fin hilsen Kipa. Du er nå så god da!! Jeg gleder meg enda mer!! Kos deg med familien din i ditt eget hus...

Jeg er sikker på at du er fin i kjolen meta. Vi må treffes når jeg kommer hjem igjen da. Det blir viktig vettu!! Du er god du og jeg kommer nok til å savne deg når jeg er borte... :kose:

Sove nå og tiiidlig opp for å komme seg på flyplassen!!

:vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...