magnhild Skrevet 19. april 2004 Forfatter #281 Del Skrevet 19. april 2004 Glemte å si at vi fikk være med på et frieri i dag... Moro moro!!! Natta nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. april 2004 #282 Del Skrevet 20. april 2004 Her var det noe muffins... Ha en fin tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. april 2004 #283 Del Skrevet 20. april 2004 En pitteliten hilsen fra meg, som fikk sååååå lyst på fargerike muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. april 2004 Forfatter #284 Del Skrevet 20. april 2004 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Vi har barnehageplass til Erik, i 2 bhger!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. april 2004 #285 Del Skrevet 20. april 2004 Næææ.. Så flott da Grattis!! Jeg er så snopesjuk i dag.. Hjelper ikke masse å besøke dagboken din da akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. april 2004 Forfatter #286 Del Skrevet 20. april 2004 Lilla !! Også ble yttergangen mye større med en gang!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg er så fornøyd med at jeg klarte å få igjennom dette med å pusse opp gangen altså. Den lilla da... Ja også har vi fått barnehageplass. Det er i den som mannen jobber i som vi likevel hadde planlagt å si ja til, men så søke om omplasering... Også var det i en som er i gangavstand fra hjemmet. Vi gikk opp dit i dag og det så veldig koselig ut. En liten barnehage med 20 barn i alderen 0-6. Kun en avdeling og veldig stort og fint område. Litt lite uteområde, men styrer fortalte det at de ofte går på tur, minst en gang i uken, og at de besøker mange andre lekeplasser rundt om for å få gjort litt forskjellig. Jeg ble veldig positivt overrasket!! Så jeg er jo bare sååå fornøyd. Kjenner jo forsåvidt at magen krøller seg litt med tanke på at jeg skal være vekke fra Erik i mange timer om dagen hele uken... :-( Men sånn er det jo. Jeg er ikke en hjemmemamma jeg. Sånn er det bare... Ellers skjer det ikke så masse! Det var veldig koselig i går. Kjekt å være ute blant folk igjen. Også frieri da. Det var hun som skal være visevert i vårt bryllup som ble fridd til. Vi er veldig gode venner med dem begge!! Han var så skjønn der han trippet rundt og var nervøs... Og hun klarte nesten ikke snakke for hun skjønte at noe kom til å skje... Det var så koselig!! Nesten like romatisk som når mannen fridde til meg! Sukk, den som kunne blitt fridd til oftere du... Men øl var godt i går også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. april 2004 Forfatter #287 Del Skrevet 21. april 2004 Svimmel av malingslukt nå ja. Også fryser jeg... Vi har nemlig tatt ned hele ytterdørem, eller av heter det vel for å få malt innimellom alle krinker og kroker! Men nå ser det bedre og bedre ut. Taker grunnet og så skal det males i morgen! Teit at alt må tørke så veldig hele tiden!! :-x Jaja, ha en fin dag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. april 2004 #288 Del Skrevet 22. april 2004 Så koselig med frieri! Jeg blir med i aksjonsgruppa for flere frierer! Gratulerer med barnehageplass! Deilig når slike viktige ting går i orden! Men jeg må innrømme at jeg ikke synes det er lenge siden du fødte, også må du allerede ordne med slike ting - tida går så fort! Så flinke dere er som har jaget lilla dør ut! Vi har fire lilla dører i 2. etasje, kan du komme og ta dem også, nå som du har erfaring? Tuuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. april 2004 #289 Del Skrevet 22. april 2004 Hei Bare innom med en til deg jeg Gleder meg til å se resultatet av jobbingen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. april 2004 #290 Del Skrevet 22. april 2004 Så effektive dere er med oppussing da! Imponert jeg Pleier å være effektiv en helg om gangen jeg (ofte med laaaang tid i mellom.. ) Det dumme da er at jeg bare rekker to strøk... også har det da en tendens til å bli manglende det tredje strøket leeeeenge... Mangler tredje og siste strøk i entreen, gangen og på listene på kjøkkenet... Skal aldri male med oljemaling dersom jeg ikke må altså! Men på treverk er det vel nødvendig :-x Mye bedre når man kan bruke vannbasert, mye bedre når man kan få gjort mest mulig mens arbeidslysten er til stede :-) Nei, skal ikke ta helt av med oppussingstanker her i dagboken din! Det blir helt sikkert fint hos dere, og det er jo deilig når man endelig er ferdig Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 23. april 2004 #291 Del Skrevet 23. april 2004 Vi vil kjempegjerne på trilletur igjen snart. Opptatt i hælja? Mannen skal jobbe lenge på lørdag så vi vil gjerne finne på noe da. Vet ikke helt hvor det er best å gå, det er veldig fint å gå på fjellet bak der jeg bor...problemet er bare å finne hjem igjen :oops: jeg og ei venninne brukte 3,5 t hjem igjen da vi havna langt ute i Eidsvåg og gikk rundt hele Eidsvågneset hjem. Så vi er klar for nye impulser og steder, evt by`n. Om i kke helgen passer så er vi jo stort sett hjemmeværende jeg og småen. så det er bare å gi lyd. Mange helgeklemmer fra Ionaa (som aldri har hatt lilla dør, men syregrønn do) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. april 2004 #292 Del Skrevet 24. april 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. april 2004 #293 Del Skrevet 25. april 2004 Long time no see. Innom med en liten klem og konstaterer at flere driver med oppussing. Slitsomt men kjekt når en er ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. april 2004 #294 Del Skrevet 26. april 2004 med fingermaling lagde jeg avtrykkene, fantasy colour heter merket. Gikk fint av i vask etterpå- nå ja litt blå negler var det vel.. Brukte pensel som jeg malte en svamp med og brukte svamp på Lukas' hender og føtter. Vi var to og det trengs nok.. Lykke til, kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. april 2004 #295 Del Skrevet 26. april 2004 Flink du som maler dører - også så deilig det er når man blir ferdig!! Grattis med barnehageplass forresten - når skal du begynne å jobbe igjen? Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. april 2004 Forfatter #296 Del Skrevet 28. april 2004 :o Nå er det lenge siden ja!!! Det skjer så mye om dagen, og jeg prøver å ikke være så mye på nett. Lager bordkort ti Marens dåp Maler yttergangen, nå er jeg snart ferdig med maling. Og i går var jeg på legevakten. Hehe, det er mangt slag. Har hatt vondt i stortåen en stund nå, men ikke så vondt. Men i går skulle jeg klippe neglen og da tøt det ut med betennelsegusje og blod. Tenkte at sånn skal det jo ikke være og dro på legevakten når mannen kom hjem fra jobb. Der var det kraftig betennelse under tåneglen. Så legen fjernet deler av den og sa at alt skal gå bra nå. Litt sjokk da ja. Men det gjør jo ikke vondt lengre så da går det jo greit. Hun tok vekk vondten... Leger er egentlig greie dyr!! Ellers så var jeg og en sirenevenninne på Fretex i går og kjøpte ti dynetrekk. Vi skal lage en stor orm som Sirenene skal bruke på konsert om litt over en uke. 32 jenter i en orm. Trenger noen meter tøy da ja. Og det billigste var jo selvsagt dynetrekk fra fretex. Så i dag skal i klippe og sy og kose oss. Skal selvsagt lage muffins også... Jaja jeg får sette meg i sofaen og klippe litt bordkort jeg!! Det tar sin tid dette her. I alle fall når det er fire deler som skal klippes og limes og embosses sammen for å få et bordkort!! MORO!!! Klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. april 2004 Forfatter #297 Del Skrevet 28. april 2004 Imari: jeg skal begynne å jobbe når jeg får jobb. Om jeg ikke får jobb så begynner jeg på studier til høsten. Jeg er jo egentlig student, men er nå veldig lei av å være hjemme, mens mannen min så veldig gjerne vil være hjemme, så jeg håper jeg f¨r jobb snart. Skal på annengangsintervju i morgen. Det blir spennende!! Kipa: Takk for tips, jeg skal forsøke jeg. Må bare få meg til å kjøpe fingermaling først... Kanskje mannen kan ta med hjem fra bhg... Takk for klem Mayamor. En tilbake!!! Og så en hilsen til Ionaa, vi må trille snart, gjerne sammen med Fant hunder. Tar det til uken!!! Eller uken etter. Det får vi se på !!! Meta, det er jo bare å komme innom og se på gangen da. Det er fortsatt veldig rotete. Håper på at flisene kommer i løpet av begynnelsen av neste uke!! Bizzy; jeg er ikke så veldig effektiv sånn egentlig. Det tar sin tid, men jeg trives bedre når det er litt mer ryddig enn det er nå da, så da er det greit at man kan bli ferdig!! Havsulen; jeg har tatt min lilla dør, verden ble med et mye bedre. Jeg anbefaler det på det varmeste!! Jeg er forresten i aksjonsgruppen for flere frierier også. Bare med forskjellige personer da... Også vil jeg gjerne bli fridd til flere ganger selv. Med samme mann da. Det var så koselig... Vi oppleve det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. april 2004 #298 Del Skrevet 28. april 2004 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. april 2004 Forfatter #299 Del Skrevet 28. april 2004 Takktakk!! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. april 2004 Forfatter #300 Del Skrevet 29. april 2004 I dag er Erik et halvt år!!! Tenk så stor en gutt!!! Og vi feirer med å gå på lunsj hos noen andre babyer, og på intervju... Tenk det er 6 mnd siden!! Helt sprøtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå