Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Impregnert :ler: Fint at veslefrøkna mi får en vidunderkjæreste :wink:

Takk for sist forresten! Koselig som alltid å treffe deg :) Håper magen er bedre i dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Maria er ute av idol. Hvem skal jeg kose meg med å høre på nå da? Det blir vel Håkon da. Margareth og Sussanne synger stort sett surt... Jaja, det er min smak i alle fall... :o

Jaja, jeg har helg jeg. Også skal jegpå intervju på en jobb jeg ikke har særlig lyst på. Men det er jo tross alt en jobb... :roll: Og i morgen skal mamma og jeg ha Martin, Maren og Erik hjemme hos henne. Min søster og svoger skal i svogers brors bryllup... Moro det!!

Men men, vi snakkes alle!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så det var du som tok stafettpinnen etter Bizzy...? :ler:

Interlektuell - tidlig krøkes den som god krok skal bli...

Muffins... :sjenert:

Måtte lage de selv jeg - eller det vil si jeg og Toro... :oops:

Og så fikk jeg bare spise en... :grine:

Jeg skjønner ikke noe særlig med hele Idol...

Tror det er en del som lar være å stemme på de gode - for de er jo så gode...

Men at Sandra er der enda...? :o

Sikkert mange fjortisser med penger igjen på kontantkortet sitt...

Vet ikke hvem som er favoritten nå...

Håkon kanskje...?

Ha en strålende helg... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som tok stafettpinnen etter Bizzy...? :ler:

Interlektuell - tidlig krøkes den som god krok skal bli...

Jeg vet ikke om jeg skal kommentere denne Maya? :wink::ler:

Ha en flott helg Magnhild! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

...

Don't worry, Magnhild!

Jeg tror nok Karlsen hvisket (visket? Etter all denne mobbingen blir jeg paranoid... Men tross alt: blond!) en liten platekontrakt i øret til Maria etter showet igår... :ler2: Så du får vel høre mer til henne...

Lykke til som trebarnsmor idag! 8)

Og ha en ellers flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei alle sammen!!

Da er det på gang med ny uke!!

I dag skal jeg nok male litt lister igjen tenker jeg!!

For jeg har lurt mannen til å være med på å pusse opp yttergangen eller entreen som mormor sier. Så nå blir det fliser på gulvet, ville gjerne hatt varmekabler også, men da må vi ned i betongen og det orker vi ikke begynne med... Også blir det lysegrå lister i stil med flisene og nesten helt hvite vegger. Så får vi se om vi liker den fargen på veggene, hvis ikke putter vi oppi litt til farge. Tingen er at gangen er så veldig liten at det ikke kan bli for mørk heller. Da blir den bare enda mindre!!

Ellers så gikk det greit å være 3 barnsmor. Martin på 2 sov til halv elleve på morgenen og det er ikke så vanskelig å bare ha de to små, når vi tross alt var to store. Erik våknet kl 0700 og trodde det var morgen. Det har ikke skjedd før. Han er en sovegutt vanligvis. og 0700 på en søndag!!! :o

Jaja, jeg får se hva jeg finner på i dag. Det er tid for fest i kveld også etter øvelse. Det har jeg ikke gjort på aldri så mange måneder og mannen skal være med også. Han har skaffet barnevakt fordi han også ville på byn... Jaja, sier nå jeg, det er han som må først hjem om det er moro!!! Jeg blir så lenge det er folk! Så får jeg heller være i koma i morgen!!

Og forresten! Nå spirer alle plantene mine. Paprika og chili er store og fine med fire blader nå, ute står hageblomstrene og venner seg til kulden og i minidrivhuset spirer det nå bittesmå jordbærplanter!! :hjerte: Det er så moro når små ting spirer!! Det skal ikke mer til for å glede meg altså. Så jeg er ganske enkel! Og det er så fint å se all hvitveisen som står rundt omkring nå!! :kul: Jeg blir så glad da!!

He he, nå er Erik bråkegutt og jeg blir sprø av å høre på han. Tenker vi må på trilletur før jeg blir GAL!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det ikke bare er meg som er sånn.. Mannen ler av meg når jeg tar helt av over noen små søte hvitveis. Han har fått det for seg at det KAN jo ikke finnes hvitveis på Østlandet, ellers hadde vel ikke jeg reagert. Men det gjør det jo selvsagt.. Jeg syns bare det er så KOS :)

Ønsker deg og vesle hylegutten en fin dag :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Magnhild...

Har du hørt om sånn derre "varmefolie"?

Det ligger inni flis-imitasjon (sikkert laminat).

Men hvis du har bestemt deg for fliser, så...

Eller...det finnes jo folie til å legge under fliser også! :P

En ide...?

Oi! Til helgen må jeg så! :o

Glemmer det... :roll:

Ha en anstendig aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Når en muffinskakerbaker, baker muffinskakekaker... :hoho:

Jeg kooooser meg. Nå står første brettet med hjemmelagde muffins i ovnen. Skal lage flere brett, men må ut og handle mer egg og smør. På brettet er det 5 oransje muffinsdeil og i midten er det en svart prikk av svart konditorfarge. Så får vi se om det ser kult ut... :o moro!!!

Erik bare sover han!! :hjerte:

Lillen; vi har allerede kjøpt flis vi, og det er ikke plass til noe særig mer enn fliser og lim på det gulvet... Men eller takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: De ble brune inni!!! :hoho: Gleder meg masse til å gi de til vennene mine i Sirenene!! :hoho: Uff, jeg er en liten unge jeg ja... :oops:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å lese om en ekte muffinsbaker! :ler:

Erik sover og du er flink og baker..Lukas sover og jeg er ikke så flink...sitter her og kommer meg ikke bort herfra..

Kos deg med muffins, får man se et bilde kanskje?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så ble de litt snodige da, men de er tøffe.

Nå venter jeg bare på at jeg kan legge melisglasur på dem, så blir det bra. Hmmm skal den bare være hvit kanskje? Eller blir det for kjedelig... Hmmm.. :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, da er muffinsene ferdig!

Og mannen bestemte at det måtte være litt glasur på, så da lagde vi mange forskjellige farger på glasuren også. :hoho: Litt av en bakedag. Og nå står sjokoladekaken i ovnen som mannen skal ha med seg til gutta. De er litt snurt fordi de ikke fikk sjokoladekake med seg på siste GF, noe de er får vanligvis, men denne gangen så lå jeg på KK. Det har de glemt nå... Så da får han med en i dag siden det er siste gang og han skal tas opp til de gamle!!

Lurer på hvordan jeg skal pynte de... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...