Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal ringe legen sånn at jeg kan gå på ettermiddagskafetur med deg og Erik jeg.. I går bare knakk beinet mitt sammen.. Glad jeg hadde hentet badekåpen og den lå klar på badegulvet :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Tenker masse på deg, din far og resten av familen. :klem:

Er bare litt selvopptatt om dagen når det gjelder huset... :oops:

Kommer seg sikkert om en stund... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg :kysse:

Håper du har hatt en fin dag :)

Masse klemmer fra ny dag

PS: Det er så koselig at du er innom meg og sjekker og sånn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

I dag har vi hatt en deilig dag i bergen. Herlighet for et vær!! Åh jeg vil ha det sånn lenge. Hele sommeren igjennom. *drømme*

Uansett; i dag hentet min søster meg her hjemme og vi dro på Plantasjen og handlet inn litt jord, stemorsblomster og påskeliljer... Så dro vi ut til mamma og de (de var da fortsatt på fjellet) og begynte oppryddingen i bedene deres. Dette er arbeid som mamma sin tante har gjort i alle år, men i år så er hun dårlig. Har vært syk lenge så det så jo rett og slett ikke ut. Så vi gravde frem mange små krokkuser, tulipaner og påskeliljer som lå gjemt under mosen. Mosen var tykk altså!! :o Så klippet vi ned litt hekker og andre ting som hadde grodd seg inn overalt!! Alt dette gjorde vi uten at mamma og pappa visste noe. Gamletante satt sammen med oss og det var veldig koselig. Hun vle så glad når vi dukket opp og ville gjøre noe... :roll: Kan ikke skryte på meg at jeg har hatt så grønne fingre oppigjennom... Og når mamma kom så måtte hun jo grine litt da. :hjerte: Hun er så skjønn mammaen min. Blir så glad for at vi gjør sånne små ting. Og i disse dager er det så greit. Dette blir den første bypåsken på ti-tolv år, så da var det greit å gjøre det litt fint rundt dem syntes vi. Etterpå fikk vi boller og brus!! :hoppe: Og så var vi samlet hele familien!! Det er godt!

Og så dro vi hjem og jeg plantet litt til her hjemme. Så nå ser det fint ut hos oss. Også har jeg satt en del frø til forkultivering i minidrivhus. Det er så moro dette. Lurer på hvor lang tid det tar før de begynner å spire disse bittesmåfrøene!! :-? Helt skulle de begynt spiring NÅ! Er som en liten unge som venter på at karsen skal spire i eggeskallet... (Barnehageting tror jeg...) Lurte på om jeg skulle gå på meitemarkjakt... Mangler liksom de oppi krukkene mine... :roll:

Jaja, i morgen er det tid for sprøyte igjen. tror jeg vil melde meg ut av barselgruppen jeg. Det tar så mye tid og jeg liker ikke de som jeg går i gruppe med heller... De blir litt for hysteriske førstegangsforeldre for min smak... (Og det sier litt når jeg er det selv...) Dessuten så sitter jeg der i to timer og får ikke noe utav det i det hele tatt. Vil heller treffe henne alene kanskje. Jaja, jeg får vel bare holde ut. Det er snakk om en dag i mnd... Og det er jo viktig med sprøyten... *stakkers Erik*

Takk for at du tenker på meg, Ny dag. Jeg er så spent på deg og mirakelet i magen! Så jeg kommer nok til å titte innom ofte!! Håper tiden fremover blir bra!!

Du må ikke tenke på at du er egoistisk Mayamoren. Det er jo flyttingen som er viktig for deg om dagen... Men takk for at du tenker på meg... :klem:

Takk for klem Bizzy... :klem: tilbake!!

:kose: Flinke meta. Det er bra du bestilte legetime!!

Takk for hilsen igjen Imari!! Joda Erik er en super liten gutt og nydelig er han jo også... Jeg håper du får rett i at alt ordner seg til slutt.

Sant han er fin Jinx?? Tusen takk for fine meldinger under bildene... :kyss:

Ok; Tirsdag= FRIENDS!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kos deg med Friends, Magnhild!

(Godt å lese at du tusler rundt og får gjort ting og tang. Håper du er ved godt mot!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg er ved godt mot. I alle fall så godt jeg kan. Det ligger alltid noe å lurer i bakhodet om dagen... Jaja, det er vel sånn det er det tenker jeg.

Ellers så skal jeg nå til byn. Det er så fint vær i Bergen at det er en skam å sitte inne når man ikke trenger!!! :kul: Skal bli deilig. Erik ligger allerede i vognen og sover. Stakker gutten våknet og ble tatt opp av sengen så tidlig i dag. Klokken var jo ikke halv ni en gang. Det er tidlig det for den lille gutten... Selv om vi la han kl åtte i går. For en sovegutt!!!

Jaja, håper alle får en fin dag i dag...

Nå er pappa innlagt igjen og skal klargjøres for operasjon i morgen... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Lykke - lykke til med dagen i morgen.

Tenker masse på dere alle sammen... :klem:

Jeg også vil gjerne være med på cafe når bare flyttingen er over... :sjenert:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å sitere min sønn:

HEIA MOFFA!!!

:P Det går bra, for det har jeg bestemt!

BigSis

:Nikke: Det gjør det!!!

Har hatt en topp dag med Ionaa og Konrad i byn...

Hærlig!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag skal pappa opereres.

:-( Ikke en god dag nei. Men n¨skal

jeg på kontroll med Erik, og da har

jeg litt annet å tenke på ja...

:klem: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker også karse i eggeskal... :klappe:

Men mente du det med meitemark?

Er meitemark et vanlig inventar hos deg?

Eller har du uteplanter?

Ikke borettslag du?

Du er faktisk helt skjønn!

Tusen hjertelig takk for det fine postkortet idag!

Takk for at du tenker på meg, når jeg tydeligvis ikke viser at jeg tenker på deg... Har ikke skrevet her inne på kjempelenge, men leser hver gang jeg er på nett. Så vet du det, vennen... :klem:

Tenker masse på deg!

Og jeg krysser fingrene for at dagen lir mot kvelden uten så mange dårlige tanker eller dårlige nyheter. Heia Moffa var et topp slagord det!

Massevis av klemmer! :trøste: :klem2: :klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre store krukker ute på altanen min jeg. Og oppi der kunne det sikkert vært lurt med meitemark... :roll: Men jeg synes nok de er for ekle til å gå ut og samle de for å putte de oppi ja...

Jeg holder på her hjemme nå. Pappa er fortsatt på operasjonsbordet og jeg må tenke på andre ting... Så nå holder jeg på å rydde og vaske på altanen, men mye av det blir mannens jobb. Også holder jeg selvsagt på med de fine blomstene mine. Lurer på når det skal spire i de bittesmå frøene... Også har jeg ikke så mange takkekort igjen, og når jeg er ferdig med de så får jeg lov å lage prøver til forskjellige typer bordkort til MAren sin dåp. Moro! Enda en god unskyldning for å kjøpe hobbyting!!! :hoppe: Og nå får jeg en helt egen skuff til alle tingene også. Når jeg er ferdig med kommoden da... Men har ikk epensel, så det får bli en annen dag... Nå må den inn igjen, for den utvider seg ute...

:klem: Lillen. Postkort er da så lite!!! :wink: Når jeg får adresseendringslapp så får de postkort. Det er standard det...

:vinke: jeg får fortsette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonen er overstått og alt hadde gått som planlagt. Og det er vi alle glade for. De fant ikke noe ekstra og jeg er fornøyd. Venter spent på morgendagen når vi muligens vil få vite mer om prøveresulteter og tanker legene har... Men nå er jeg rolig igjen. Så nå skal jeg sette meg ned og lage bordkort til Maren sin dåp. Eller i alle fal lnoen forskjellige utkast, så får BigSis finne ut om hun liker de eller ikke...

:kul:

Erik er stor gutt!!!

5 mnd gammel og har disse målene:

7540 gr

67,5cm

47 cm rundt hodet

Også fikk han sprøyte og gråt nesten ikke i det hele tatt. Også var han kjempeflink i forhold til de to andre når det gjaldt snuing til rygg og ligge på magen... Men nå er han stinkbombebaby og det får vel mor gjøre noe med tenker jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...